Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Малко проблемче,а може би не е малко


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 29 октомври 2009 - 23:12

Здравейте на всички... таа какво забелязвам от няколко дни,значи карам W 164 270CDI 2003г с ръчни скорости... и като изключа от скорост и карам по инерция гледам,че оборотомера не седи на едно място стрелкара а варира ( подскача ) смисъл в диапазон от 600 до 900 оборота,а като спра си работи нормално без да подскача... И днес както си карам и тръгвам да спирам на едно кръстовище изключих от скорост и гледам как Отново оборотомера подскача и отгоре на всичко взе че Угасна Мл-а... Защо и от какво може да прави тази Мизерия , някакви идей ? :(
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 30 октомври 2009 - 06:07

Здравейте на всички... таа какво забелязвам от няколко дни,значи карам W 164 270CDI 2003г с ръчни скорости... и като изключа от скорост и карам по инерция гледам,че оборотомера не седи на едно място стрелкара а варира ( подскача ) смисъл в диапазон от 600 до 900 оборота,а като спра си работи нормално без да подскача... И днес както си карам и тръгвам да спирам на едно кръстовище изключих от скорост и гледам как Отново оборотомера подскача и отгоре на всичко взе че Угасна Мл-а... Защо и от какво може да прави тази Мизерия , някакви идей ? :(

Колега,
Като си изключил от скорост и ти шават оборотите, съединителя натиснат ли е? Ако не, пробвай с натиснат съединител и кажи дали е същото.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 30 октомври 2009 - 23:06

Колега,
Като си изключил от скорост и ти шават оборотите, съединителя натиснат ли е? Ако не, пробвай с натиснат съединител и кажи дали е същото.

Не не е натиснат,просто си изключвам от скорост и пускам джипа по инерция без да е натиснат нито съединител нито нищо :)
Ок утре ще пробам с натиснат и ще пиша какъв е резултата :)
  • 0

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 30 октомври 2009 - 23:41

Трябва ти Стардиагноза.
Май ще сменяш дебитомер
  • 0

#5 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 31 октомври 2009 - 22:21

Значи направих опита като натисна съединителя и се оправя не играят оборотите
  • 0

#6 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 ноември 2009 - 13:23

Значи направих опита като натисна съединителя и се оправя не играят оборотите

А когато не е натиснат съединителя, някакви шумове, вибрации, заслушвал ли си се?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#7 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 01 ноември 2009 - 21:12

А когато не е натиснат съединителя, някакви шумове, вибрации, заслушвал ли си се?

Ами не нищо ненормално не виждам нито чувам... само това ми прави впечатление за промяна на оборотите ( шаването им )
  • 0

#8 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 ноември 2009 - 21:17

Ами не нищо ненормално не виждам нито чувам... само това ми прави впечатление за промяна на оборотите ( шаването им )

Ами аз съм имал подобен проблем със съединител на кола без дебитомер и за това попитах, само дето при мен си имаше отчетлив шум на мляне на камъни при пуснат съединител.
Невиждам връзката между дебитомер и съединител, освен да е някаква софтуерна и при натиснат съединител компютъра да дозира по различен начин горивото. Изчакай и други хора да се произнесат, като междувременно една диагноза няма да ти навреди, пък при брейнсторминга на проблема спомени и ефекта на съединителя.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#9 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 01 ноември 2009 - 22:25

Ами аз съм имал подобен проблем със съединител на кола без дебитомер и за това попитах, само дето при мен си имаше отчетлив шум на мляне на камъни при пуснат съединител.
Невиждам връзката между дебитомер и съединител, освен да е някаква софтуерна и при натиснат съединител компютъра да дозира по различен начин горивото. Изчакай и други хора да се произнесат, като междувременно една диагноза няма да ти навреди, пък при брейнсторминга на проблема спомени и ефекта на съединителя.

Значи,правих му диагностика мин седмица при човек който се занимава само с Мерцедес и има всички софтуери,имах за смяна един датчик на волана който следи градусите,смених го и т.н. вчера се видях с същия човек и му споменах за проблема ( пак казвам майстора е много наясно специално за Мерцедес-Бенц ) той се усмихна след като му разказах за този мой проблем и ми отговори , че имало някаква клапан който се бъзикал ако е карам джипа с гадна нафта ... каза ми да му сипа някаква добавка и да го покарам и след това ще видим...
Аз си мисля дали да не му сменя горивния филтър,защото му е сменяван предиии 8000км... наскоро смених въздушния беше адски зле :( а и каква добавка да му сипа вобще незная... :(
  • 0

#10 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 01 ноември 2009 - 22:30

Значи,правих му диагностика мин седмица при човек който се занимава само с Мерцедес и има всички софтуери,имах за смяна един датчик на волана който следи градусите,смених го и т.н. вчера се видях с същия човек и му споменах за проблема ( пак казвам майстора е много наясно специално за Мерцедес-Бенц ) той се усмихна след като му разказах за този мой проблем и ми отговори , че имало някаква клапан който се бъзикал ако е карам джипа с гадна нафта ... каза ми да му сипа някаква добавка и да го покарам и след това ще видим...
Аз си мисля дали да не му сменя горивния филтър,защото му е сменяван предиии 8000км... наскоро смених въздушния беше адски зле :( а и каква добавка да му сипа вобще незная... :(

Ами аз бях пускал тема за една добавка,която купих от БС по съвет на предишния собственик на колата. Дати кажа разлика не видях след добавката, ама мойта машина си е в добро здраве и не ми е давала ядове. Сипах добавката да ми пази страх, сега мисля пак да сложа поради спада в температурите. Разрови се из темите, които съм пускал аз, ще видиш опаковката, цената е народна и то в БС.

П.С.
Като казваш, че майстора е добър, дай малко инфо и за него, може пък да помогне и на нас.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#11 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 01 ноември 2009 - 22:37

Ами аз бях пускал тема за една добавка,която купих от БС по съвет на предишния собственик на колата. Дати кажа разлика не видях след добавката, ама мойта машина си е в добро здраве и не ми е давала ядове. Сипах добавката да ми пази страх, сега мисля пак да сложа поради спада в температурите. Разрови се из темите, които съм пускал аз, ще видиш опаковката, цената е народна и то в БС.

П.С.
Като казваш, че майстора е добър, дай малко инфо и за него, може пък да помогне и на нас.

Лошото е че аз съм от Перник и рядко идвам по София трябва да я търся тази добавка в Пернишките магазини за авточасти явно...а майстора и той е от Перник , от скоро има сервиз и в София но не зная адреса ...
  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 ноември 2009 - 00:21

при CDI има връзка между съединител и ПХ.
При опериране със съединителя, компа е в друга програма, която леко повишава оборотите на мотора. (явно когато паркираш без газ да си повиши сам оборотите, или за улесняване при междинна газ при смяна на предавки)
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни