Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

няколко проблема с W202 1.8


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 mitaka190

mitaka190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W201 200Д 1984г. , W202 1.8 sport 1995г. и W124 300Д 1989г.

Публикувано 27 октомври 2009 - 09:19

Много се извинявам за това че работите за които ще питам може да ги има писани в други теми но аз нищо не намерих. Единия проблем е че не мога да си сваля таблото да си сменя лампичките че точно на километража не светят.Другия проблем е че колата има неспокойни тихи обороти и то време на време се форсира сама примерно вдига до 2000 3000 някой път и до 4000 оборота и си стои там и докато не и натисна рязко газта и да я пусна веднага не се оправа.Забелязал сам че докато си мърдат от нормалните обороти за празен хо от 700 пада на 200 300 и се качва до 1000 и това постоянно всяка секунда е на различно място стрелката.В следващя момент на колата нищо и няма .Когато отворя капака поглеждам веднага дроселовата клапа тя щтрака щрак щтрак щтрак при всяко отклонение от нормалните обороти.Мърда оста която задвижва самата клапа от вън има една метална пластина която задвижваме с педала на газта е те атя си щтрака МНОГО ЩТЕ СЪМ БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОЙ МИ КАЖЕ КОЕ КАК ДА ОТСТРАНЯ ПРОБЛЕМИТЕ НЯМА ДА СЕ РАЗМИНЕ И ЧЕРПНЯТА!!!
  • 0
Публикувано изображение

#2 bagirista

bagirista

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    C-180 97g

Публикувано 27 октомври 2009 - 20:47

Много се извинявам за това че работите за които ще питам може да ги има писани в други теми но аз нищо не намерих. Единия проблем е че не мога да си сваля таблото да си сменя лампичките че точно на километража не светят.Другия проблем е че колата има неспокойни тихи обороти и то време на време се форсира сама примерно вдига до 2000 3000 някой път и до 4000 оборота и си стои там и докато не и натисна рязко газта и да я пусна веднага не се оправа.Забелязал сам че докато си мърдат от нормалните обороти за празен хо от 700 пада на 200 300 и се качва до 1000 и това постоянно всяка секунда е на различно място стрелката.В следващя момент на колата нищо и няма .Когато отворя капака поглеждам веднага дроселовата клапа тя щтрака щрак щтрак щтрак при всяко отклонение от нормалните обороти.Мърда оста която задвижва самата клапа от вън има една метална пластина която задвижваме с педала на газта е те атя си щтрака МНОГО ЩТЕ СЪМ БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОЙ МИ КАЖЕ КОЕ КАК ДА ОТСТРАНЯ ПРОБЛЕМИТЕ НЯМА ДА СЕ РАЗМИНЕ И ЧЕРПНЯТА!!!



колега относно таблото е много лесна работата :)
има 5 винта под волана на кората сваляш ги и бъркаш отдолу , след това почваш да буташ равномерно от двете страни но може малко да заяде но бутай ще излеза след това таблото се вади от дясната страна на волана тряя го вранеш малко налява зада излезе има 2 букси откачат се :) и така малко е ковти но нее трудно ,
другия проблем може да се появи от много неща може дае от
слаби свещи
ковти бобини
ковти кабели и т.н,,,
незабравяи че щом вадиш таблото колата трябва дае изключена и данее на контакт :) в никакъв случаи тоците трябва да не работят :)
  • 0

#3 mitaka190

mitaka190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W201 200Д 1984г. , W202 1.8 sport 1995г. и W124 300Д 1989г.

Публикувано 28 октомври 2009 - 16:43

Мъчих се да сваля тая кора от долу дето е ама явно нещо не развивам и не иска да излезе мисля че кадето е ръчката за предния капак и от кадето се освобождава ръчната нещо ми заяжда ама ще го видя.Пак ще се мъча!!! Мерси за информацията колега :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение

#4 bagirista

bagirista

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    C-180 97g

Публикувано 29 октомври 2009 - 19:17

колега погледни тази темичка преди време и аз имах тоя проблем ;) ще потърся и други снимки да видим дали ще намеря :)
http://www.mbclub.bg...mp;#entry152785
  • 0

#5 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Публикувано 29 октомври 2009 - 21:12

Колега, това с оборотите може да е и от посочените от колегите причини, ама да не би да ти запъва педала в стелката. АЗ така един път преди време, бре пускам газта и изключвам от скорост на сфетофара, а колата се форсира. Да ама като си пуснал педала не усещаш дали се е върнал. Един два пъти така и накрая погледнах, а той милия се заклещвал в стелката. Едва ли е от това, ама виж все пак.
  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#6 mitaka190

mitaka190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W201 200Д 1984г. , W202 1.8 sport 1995г. и W124 300Д 1989г.

Публикувано 30 октомври 2009 - 12:25

не при мене не е така аз паля колата и я оставам да работи на място и злизам от нея и тя се форсира . първия път си помислих че някой се е качил в колата и си прай маитап с мене ама самичка си го прай.
  • 0
Публикувано изображение

#7 mitaka190

mitaka190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W201 200Д 1984г. , W202 1.8 sport 1995г. и W124 300Д 1989г.

Публикувано 30 октомври 2009 - 12:33

мерси за линковете.никога не ми е минавало през акъла за такава тел доста лесно изглежда на клипа ще пробвам и ще пиша
  • 0
Публикувано изображение

#8 mitaka190

mitaka190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    W201 200Д 1984г. , W202 1.8 sport 1995г. и W124 300Д 1989г.

Публикувано 31 октомври 2009 - 15:12

за таблото си направих много специален фин инструмент ако на някой му трябва и е от варна да се обади
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни