хидравлика
Започната от коко, 26 окт 2009 - 08:24:09
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 октомври 2009 - 08:24
Здравейте,както се и очакваше хидравличната помпа отказа да работи /МБ160А/,свалих я,отворих я и намерих само едно реле 12Vmax40A oт WV в отсека където трябва да е платката.?
#2
Публикувано 26 октомври 2009 - 19:43
Значи е била побългарена колега,вадиш релето сменяш го с ново и продължаваш да си караш колата.От една година съм направил на нашата А класа хидравликата през реле и си действа няма ядове.Иначе 250-300 пари втора употреба която я караш около месец след което и тя здава и пак се върщаш през релето.Или пак вадиш кинти и така.Нема оправия с тия гадни А- класи.
#3
Публикувано 27 октомври 2009 - 08:05
Абсолютно си прав.!
#4
Публикувано 27 октомври 2009 - 11:09
Ако релето е наред-изгорял ел.мотор?
#5
Публикувано 27 октомври 2009 - 15:11
Надявам се да не е мотора,защото мотора върти но релето ту излючи ту не,междо другото купих реле и довечера ще го сложа и то ще си покаже.
#6
Публикувано 27 ноември 2009 - 18:17
Значи е била побългарена колега,вадиш релето сменяш го с ново и продължаваш да си караш колата.От една година съм направил на нашата А класа хидравликата през реле и си действа няма ядове.Иначе 250-300 пари втора употреба която я караш около месец след което и тя здава и пак се върщаш през релето.Или пак вадиш кинти и така.Нема оправия с тия гадни А- класи.
След измиване ми изгоря хидравликата на A160, модел 1997. Къде може да се "побългари" хидравликата?
#7
Публикувано 28 ноември 2009 - 10:48
Нова помпа Брат,втора ръка.Но гледай да не е побългарявана вече.И залепи капака на платката със силикон за да не влиза вода и си караи.След измиване ми изгоря хидравликата на A160, модел 1997. Къде може да се "побългари" хидравликата?
#8
Публикувано 30 ноември 2009 - 20:43
ситроен саксо хидравлика на същия принцип контролера е отвън и не гори евтино и пробвано
#9
Публикувано 01 декември 2009 - 19:55
Не се занимавай с глупости по горе ти е споделено от личен опит как се решава въпроса.Иначе присаждане на разни френски пръчки и проблеми едни големи с електрониката и не ми се мисли с какви кинти ще изкочиш.Но ти си знаеш ,ако имаш за даване давай.Поздрави и успех.
#10
Публикувано 01 декември 2009 - 20:08
за 3 год. нямам проблем но вие знаете.като сложиш реле помпата върти само на най голямата скорост и бръмчи лошо пробвах първо така.И аз не обичам френски пръчки но и а-класата е голяма пръчка и не знам защо е мерцедес.Между другото мойта е хубава но да я ремонтира друг.
#11
Публикувано 02 декември 2009 - 21:50
Колега имаш лични.за 3 год. нямам проблем но вие знаете.като сложиш реле помпата върти само на най голямата скорост и бръмчи лошо пробвах първо така.И аз не обичам френски пръчки но и а-класата е голяма пръчка и не знам защо е мерцедес.Между другото мойта е хубава но да я ремонтира друг.
#12
Публикувано 19 декември 2009 - 12:08
Рових навсякъде из нета и писах по форуми.Саксото няма хидравлика,С3 е с механичен(електромотор) усилвател,а при С5 има хидроусилвател който е общ със сферите.Най вероятно е от нещо друго.ситроен саксо хидравлика на същия принцип контролера е отвън и не гори евтино и пробвано
#13
Публикувано 19 декември 2009 - 22:04
бъркаш утре ще ти препиша номера на блокчето.че съм скаран със снимките
#14
Публикувано 20 декември 2009 - 12:32
Е те това е зора.бъркаш утре ще ти препиша номера на блокчето.че съм скаран със снимките
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни