Blitzen Benzшок!!!!!!!
Започната от verter, 02 окт 2005 - 09:04:57
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 октомври 2005 - 09:04
Направо нямам думи
Внимателно четете следващите редове, защото те такова чудо друго няма
През 1909 година(!!!!!!!!), фирмата "Benz & Cie" (Mercedes) произвежда ето този автомобил
Това на снимката е репродукция направена от няколко американски ентусиасти, защото от 6 произведени бройки до днес са се запазили само 2, едната е в музея на Mercedes-Benz, a другата е собственост на US колекционер.
Този автомобил се нарича Blitzen Benz, какво му е шокиращото сигурно се чудите, ами двигателят и рекорда който е поставил.
Двигателят е с обем от 21.5 литра!!!!! (1909 г.!!!!!), мощността му е 200 к.с.!!!!!!!
а скоростта която е достигнал е 200км/ч!!!!
По това време най-бързите влакове били далеч под тази скорост, а самолетостроенето още се задъхвало в развитието си.
Само за сравнение ще Ви спомена, че същата година се основава фирмата Audi, а автомобилите произвеждани по това време независимо от марката си са имали мощности около 10-15к.с.
Внимателно четете следващите редове, защото те такова чудо друго няма
През 1909 година(!!!!!!!!), фирмата "Benz & Cie" (Mercedes) произвежда ето този автомобил
Това на снимката е репродукция направена от няколко американски ентусиасти, защото от 6 произведени бройки до днес са се запазили само 2, едната е в музея на Mercedes-Benz, a другата е собственост на US колекционер.
Този автомобил се нарича Blitzen Benz, какво му е шокиращото сигурно се чудите, ами двигателят и рекорда който е поставил.
Двигателят е с обем от 21.5 литра!!!!! (1909 г.!!!!!), мощността му е 200 к.с.!!!!!!!
а скоростта която е достигнал е 200км/ч!!!!
По това време най-бързите влакове били далеч под тази скорост, а самолетостроенето още се задъхвало в развитието си.
Само за сравнение ще Ви спомена, че същата година се основава фирмата Audi, а автомобилите произвеждани по това време независимо от марката си са имали мощности около 10-15к.с.
#2
Публикувано 02 октомври 2005 - 09:07
Приветствам Ви отново за новия форум и Ви желая успех!
Аз съм фен на Audi, но страшно харесвам Mercedes и BMW
Аз съм фен на Audi, но страшно харесвам Mercedes и BMW
#3
Публикувано 02 октомври 2005 - 14:30
Благодаря за приветствието. И ти си добре дошъл при нас!!!
#4
Публикувано 02 октомври 2005 - 14:33
Това е нещо доста интересно! Като за кола от 1909 - 200к.с. са си доста.
Интересно как ли са го постигнали? B)
Интересно как ли са го постигнали? B)
#5 Гост_kartalГост_
Публикувано 05 октомври 2005 - 13:49
фактите са пълна измислица!
по онова време от от 1 см3 са е вадило 1 (една) конска сила!
за 21.5 м3 прави около 20 коня, както е споменато останалите са имали по 10-15 значи 20 коня си е далеч по-праводоподобно!
освен това, ако е дигнала 200 км/ч, ще ше 100% да е записана в скоростните рекорди, а доколкото знам там тази кола не присъства!
по онова време от от 1 см3 са е вадило 1 (една) конска сила!
за 21.5 м3 прави около 20 коня, както е споменато останалите са имали по 10-15 значи 20 коня си е далеч по-праводоподобно!
освен това, ако е дигнала 200 км/ч, ще ше 100% да е записана в скоростните рекорди, а доколкото знам там тази кола не присъства!
#6 Гост_батетоГост_
Публикувано 05 октомври 2005 - 15:42
не е баш измислица.
около 1918-1920 знам че колите са били с по около 200 коня (а и отгоре). тогава голямата марка е била астон мартин.
даймлер почва да им диша във врата след като са почнали да прилагат турбо компресор.
3-те големи тогава са били астон мартин, даймлер и бугати.
наистина 200 коня май е много за този модел 1909, но подобни мощности са съществували тогава.
проблема не е бил толкова за мощност, ами за управление. погледнете само гумите на тази кола и си представете да карате нещо с дори и 100 коня под капака и тези смешни гуми и такова измислено купе...
около 1918-1920 знам че колите са били с по около 200 коня (а и отгоре). тогава голямата марка е била астон мартин.
даймлер почва да им диша във врата след като са почнали да прилагат турбо компресор.
3-те големи тогава са били астон мартин, даймлер и бугати.
наистина 200 коня май е много за този модел 1909, но подобни мощности са съществували тогава.
проблема не е бил толкова за мощност, ами за управление. погледнете само гумите на тази кола и си представете да карате нещо с дори и 100 коня под капака и тези смешни гуми и такова измислено купе...
#7
Публикувано 05 октомври 2005 - 21:04
In 1910 Benz scored a 1-2 at the American Grand Prize with David Bruce-Brown and Victor Hemery driving. A 200 h.p. "Blitzen-Benz" claimed the historic mille record of 228.1 km/h with a flying start in 1911 at Daytona Beach. This record, set by Bob Burman would stand for 13 years.фактите са пълна измислица!.....
Можеш да се поровиш в нета относно фактите, а не да отричаш защото ти се струва абсурдно <_<
#8
Публикувано 07 октомври 2005 - 12:13
Абе 21 литров мотор си е нещо доста голямо. Това са ~21000 ccm.......
#9
Публикувано 29 октомври 2005 - 13:53
Alfa Romeo iskash da kajesh..
3-те големи тогава са били астон мартин, даймлер и бугати.
Iiii ne turbo a compressor.
Uncle BENZ - MERCEDES BENZ
#10
Публикувано 21 ноември 2005 - 12:12
баси, искам тая кола!
The paradise we seek lies inside
#11
Публикувано 20 декември 2005 - 23:54
Това направо ме шашна , доста интересна информация
Ще се поровя за да намеря повече инфо за тази чудесия
Ще се поровя за да намеря повече инфо за тази чудесия
MB C200
#12
Публикувано 21 декември 2005 - 12:46
До тук схващам и разбирам всичко, имам само един въпрос.. Като има толкова големи разбирачи на тая трибуквената марка и като са се толкова отворени та ми спорят винаги, а кажете ми преди 100 ГОДИНИ BMW с какво ще се похвали? Нали са много бързи, много готини, от иначе "тромавите, грозни и остарели" бенцове, нали не можем да говорим за конкуренция.. тва ме навежда към една друга мисъл, с какво би се похвалило BMW преди 20 години, и коя е конкуренцията на W124? Петицата ли? Тая дето излиза 1989 година, за разлика от 124-ката дето излиза 85-та година, да не са им трябвали цели 4 години да разгадаят магията? За каква конкуренция говорим Или конкуренцията е старата петица ама иначе BMW е номер едно няма кво да говорим, чакам коментари B)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни