Странен проблем с парнотоВдясно духа само студено
Започната от rahwin, 15 окт 2009 - 15:04:26
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 октомври 2009 - 15:04
Колеги,като пусна парното вляво духа топло,но вдясно(включително и на стъклото) духа само студено,без значение къде е врътката-дали на топло,дали на студено.Кажете къде да търся проблема-врътка,разкачени маркучи някъде или нещо друго?Давайте идеи че иде зима и трябва парно.
Колата е 190Д 2,0 широка лайсна.
Колата е 190Д 2,0 широка лайсна.
#2
Публикувано 15 октомври 2009 - 18:40
Колеги,като пусна парното вляво духа топло,но вдясно(включително и на стъклото) духа само студено,без значение къде е врътката-дали на топло,дали на студено.Кажете къде да търся проблема-врътка,разкачени маркучи някъде или нещо друго?Давайте идеи че иде зима и трябва парно.
Колата е 190Д 2,0 широка лайсна.
Провери дуо клапана -единия може да е заседнал и да не цеиркулира .До клапан е 1 маркуч ама след тва стават 2 кръга.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 16 октомври 2009 - 09:35
Къде да ги търся тея клапи.Четох че били до акумулатора,но там няма нищо такова като 2 цилиндърчета
#5
Публикувано 16 октомври 2009 - 10:49
Ето снимки на двигателния отсек,ако ги виждате тея джаджи ми ги кажете кои са да ги погледна.Но ме съмнява че при мен няма такива щото гледам на последната снимка има една тръба,която отива директно някъде под чистачката,а там не съм погледнал още щото има нещо като капак отстрани до акумулатора.Май ще трябва да я проследявам тая тръба къде отива.Какво да търся при тоя случай?
П.С. Сори за големите снимки,ако трябва ще ги махна
#6
Публикувано 16 октомври 2009 - 12:58
Колега - сори ...тия дни се върнах от Америка и още не съм се оправил явно от часовата разлика... дет се вика не знам на кои свят съм...
А и бая време мина откак сам се махнал от Мерц сервиза и взех да забравям ... Тогава провери входни ямаркуч на парното -требе да е врял-и изходния и тои требе да е доста топъл. Ако не ти духа -може и да е заседнала клапа- макар че на 201 локума 2 зони го няма.... но това ще да е.
За парното да не е топло има 2 неща- или не е топла водата или няма въздух дет да обдухва радиатора.
Другото евентуално но тука не съм сигурен -ако че влиза 1 тръба в купето -може да се раздвоява- демек пак има 2 водни кръга вътре- единия може да е запушен.
А и бая време мина откак сам се махнал от Мерц сервиза и взех да забравям ... Тогава провери входни ямаркуч на парното -требе да е врял-и изходния и тои требе да е доста топъл. Ако не ти духа -може и да е заседнала клапа- макар че на 201 локума 2 зони го няма.... но това ще да е.
За парното да не е топло има 2 неща- или не е топла водата или няма въздух дет да обдухва радиатора.
Другото евентуално но тука не съм сигурен -ако че влиза 1 тръба в купето -може да се раздвоява- демек пак има 2 водни кръга вътре- единия може да е запушен.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#7
Публикувано 16 октомври 2009 - 13:15
Че то 190-то (W201) май не е с дуо клапани.Там са механични клапи.
Колега е напълно прав - МВ 190 има "механични клапи".
Със сигурност - в архива има теми по въпроса - може сам да проверите - нищо не може да повредите :
Издърпват се "врътките";
Развиват се големите гайки под тях;
Издърпва се PVC капачето на плъзгача за пускане на парното;
Внимателно се "отделя" панелчето;
Показват се "вътрешностите" на системата за пускане-регулиране на парното и т.н.;
Оглеждате нещата и най-вероятно ще си решите проблема !!
Поне ще се опитате да си помогнете ?!
Това съм го правил по спомени преди 5 години.
Почти нищо не знаех по колата и все пак си помогнах / проблема ми бе от др. естество - не бе парното !!! /
Това от мен...
#8
Публикувано 16 октомври 2009 - 15:50
Демек да разглобявам таблото и да гледам кво става вътре
#9
Публикувано 16 октомври 2009 - 18:54
Идеята е, че нищо няма да повредите, ако решите сам да потърсите къде е повредата.Колега е напълно прав - МВ 190 има "механични клапи".
Със сигурност - в архива има теми по въпроса - може сам да проверите - нищо не може да повредите :
Издърпват се "врътките";
Развиват се големите гайки под тях;
Издърпва се PVC капачето на плъзгача за пускане на парното;
Внимателно се "отделя" панелчето;
Показват се "вътрешностите" на системата за пускане-регулиране на парното и т.н.;
Оглеждате нещата и най-вероятно ще си решите проблема !!
Поне ще се опитате да си помогнете ?!
Това съм го правил по спомени преди 5 години.
Почти нищо не знаех по колата и все пак си помогнах / проблема ми бе от др. естество - не бе парното !!! /
Това от мен...
Написаното в предния пост касае преглед - вътре в купето - средната конзола - над
монтирания касетофон или каквото там имате , там, където са "врътките" за пускане на парното в позиции ТОПЛО-СТУДЕНО.
Това е лека операция, не отнема мн. време - нищо не може да повредите и вероятността
да откриете проблема е голяма. Ако ли пък всичко тук е ОК - тогава пристъпете към съветите,
които Ви дават колеги - вън - в моторния отсек .... и т.н.
#10
Публикувано 26 октомври 2009 - 13:49
До колегата с проблема ...
На таз първата снимка,ако надникнеш под таз рещетка ще ги видиш клапаните .... Има едни маркучета дето влизат в тях!!
А като го въртиш за дясната страна не съска ли нещо?!
Ето как се сваля конзолата -> http://www.mbclub.bg...showtopic=12658
На таз първата снимка,ако надникнеш под таз рещетка ще ги видиш клапаните .... Има едни маркучета дето влизат в тях!!
А като го въртиш за дясната страна не съска ли нещо?!
Ето как се сваля конзолата -> http://www.mbclub.bg...showtopic=12658
#11
Публикувано 01 ноември 2009 - 19:17
Проблема е решен-пластмасата дето я вътри врътката беше счупена.Завъртях го сам на топло и така ще стои докато не намеря здрава пластмаса да я сменя
#12
Публикувано 11 декември 2009 - 13:56
колега и ния го имахме този проблем духаше хладно от единият край аот другия почти студено указасе че е спукано радияторчето на парното и устава вьздушна вьзглавница и за това не духа топло сменихме радиаторчето и парното взе да духа топло още на 40 градуса а като загрей направо пари виш дали ти губи течност от рашерителният сьд и ако губи виш си при краката или в краката на задните седалки и ако има вода сменяй радиаторчето преди дае станала по голяма беля ния затова сменяхме гарнитура на главата и макар че несьм я прегрявал но това е друга тема смяната нее трудна като цяло само да развиеш всички болчета и трябва да не бьрзаш гледай да завиеш всички болтове за да не ти скьрца после но дано се укаже клапата или някой вакум одпред под решетката до акомулатора има един вакомен кран провери го дали работи ако не работи командвасе от врьтките на конзолата свалятсе както е уписано по горе процедурата , смяната на радиаторчето я извьршихме с братми преди една седмица и едни работи се закучиха и работата се услужни но ако всичко енаред и ако внимаваш няма да имаш проблем успех идано да решиш проблема
няма власт над главата , която си я сложила главата в торбата.....
#13
Публикувано 12 декември 2009 - 11:28
Колега,мерси за отговора,но при мен беше тривиален проблем-виж над твоето мнение съм писал.Все пак някой друг може да се възползва от отговора ти.
#14
Публикувано 13 декември 2009 - 11:04
колеги извенете ме но несьм прочел цялата тема грешката е моя другият пьт ще чета повече преди даси давам мнението но дано да мога да помогна на някой друг но на един да мога да помогна ще си заслужава цялото това писане и аз видях грешката но беше вече кьсно но дано дасьм бил полезен все пак
няма власт над главата , която си я сложила главата в торбата.....
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни