температурен индикатор табло С180 бензин 93Странно поведение
Започната от Radko Dimov, 12 окт 2009 - 16:16:02
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 октомври 2009 - 16:16
Привет на всички колеги!
Отскоро съм собственик на С180 бензин, 93та година. Колата е ок, смених консумативи, но от купуването и, което правих лично в Германия, и я докарах оттам на ход до момента се наблюдава следния проблем.
При първо палене сутрин, индикатора на температурата на таблото качва до 80 градуса докато охладителната система е още в малкия кръг, и след това рязко забива догоре, над лимита и над червената зона.
След определено време, при напълно отворил термостат и загрял двигател, стрелката се връща в нормалното си показание от 85-90 градуса.
При преминаване през неравности на моменти стрелката пак забива плътно горе.
И след това се установява в работен режим.
Като натисна таблото в долния ляв ъгъл навътре, при изхвръкнала стрелка догоре, тя се връща и показва реалната температура.
Колата не прегрява, мина ми през ум да видя термостата, но факта че си дойдох от Германия така, и я карам до момента, без да ври водата в системата показва че термостата си работи.
Проблема е в стрелковия индикатор, но на какво се дължи, и как се отстранява?
Другия въпрос: Колата люлее по неравен път, и почва да се колебае леко вляво и леко вдясно, като изпада в резонансни вибрации, и ако не се държи волана и не се приложи завиване в обратната на люлеенето посока, е неприятно усещане. А е и опасно.
Предните ми амортисьори са за смяна, задните вече смених. Възможно ли е да прави това само заради изпуснали предни амортисьори, или трябва да погледна още неща по предното окачване след като ги подменя?
Задното го инспектирах при смяната на задните амортисьори, наред е, няма изпуснали втулки, няма тракащи щанги, колата е минавала компютърен стенд в Германия през юли, и всичко е в норми, отклонение от геометрия няма.
Благодаря предварително за отзивите и помощта!
Поздрави,
Радко
Отскоро съм собственик на С180 бензин, 93та година. Колата е ок, смених консумативи, но от купуването и, което правих лично в Германия, и я докарах оттам на ход до момента се наблюдава следния проблем.
При първо палене сутрин, индикатора на температурата на таблото качва до 80 градуса докато охладителната система е още в малкия кръг, и след това рязко забива догоре, над лимита и над червената зона.
След определено време, при напълно отворил термостат и загрял двигател, стрелката се връща в нормалното си показание от 85-90 градуса.
При преминаване през неравности на моменти стрелката пак забива плътно горе.
И след това се установява в работен режим.
Като натисна таблото в долния ляв ъгъл навътре, при изхвръкнала стрелка догоре, тя се връща и показва реалната температура.
Колата не прегрява, мина ми през ум да видя термостата, но факта че си дойдох от Германия така, и я карам до момента, без да ври водата в системата показва че термостата си работи.
Проблема е в стрелковия индикатор, но на какво се дължи, и как се отстранява?
Другия въпрос: Колата люлее по неравен път, и почва да се колебае леко вляво и леко вдясно, като изпада в резонансни вибрации, и ако не се държи волана и не се приложи завиване в обратната на люлеенето посока, е неприятно усещане. А е и опасно.
Предните ми амортисьори са за смяна, задните вече смених. Възможно ли е да прави това само заради изпуснали предни амортисьори, или трябва да погледна още неща по предното окачване след като ги подменя?
Задното го инспектирах при смяната на задните амортисьори, наред е, няма изпуснали втулки, няма тракащи щанги, колата е минавала компютърен стенд в Германия през юли, и всичко е в норми, отклонение от геометрия няма.
Благодаря предварително за отзивите и помощта!
Поздрави,
Радко
#2
Публикувано 12 октомври 2009 - 17:06
Имаш проблем с ел . инсталацията наи вероятно.
Щом не дига температура - значи е ок-следва търсене по жиците.
Щом не дига температура - значи е ок-следва търсене по жиците.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#3
Публикувано 12 октомври 2009 - 18:48
Моята е същата и прави същия номер от две години вече. Знам. Много е гадно да видиш стрелката в червеното, но като Плесна таблото си идва на мястото.
Понякога, някои от другите стрелки не работят. Пак Плесник и тръгват. Явно си е недостатък на Ц-ката. Недопустимо, но и не са първа младост таратайките вече, нали?
Понякога, някои от другите стрелки не работят. Пак Плесник и тръгват. Явно си е недостатък на Ц-ката. Недопустимо, но и не са първа младост таратайките вече, нали?
#4
Публикувано 12 октомври 2009 - 21:29
Благодаря за мненията!
Това с плескането и аз го открих, на моменти падаше голям бой по пътя от Дортмунд насам
Като си влезе в работен температурен режим стрелката си отчита правилно, но дотогава, в началото е наистина изнервящо.
Аз замислям една друга щуротия, да монтирам допълнителен термосензор на входа на термостата, има една неизползвана и затапена позиция, ама трябва да разровя из Нета да видя какви безжични термосензори има, и няма да окабелявам, направо предаване към някакъв термометър в купето.
Ако успея да го направя това, ще ви държа в течение за схемното решение.
Това с плескането и аз го открих, на моменти падаше голям бой по пътя от Дортмунд насам
Като си влезе в работен температурен режим стрелката си отчита правилно, но дотогава, в началото е наистина изнервящо.
Аз замислям една друга щуротия, да монтирам допълнителен термосензор на входа на термостата, има една неизползвана и затапена позиция, ама трябва да разровя из Нета да видя какви безжични термосензори има, и няма да окабелявам, направо предаване към някакъв термометър в купето.
Ако успея да го направя това, ще ви държа в течение за схемното решение.
#5
Публикувано 13 ноември 2009 - 16:13
Благодаря за мненията!
Това с плескането и аз го открих, на моменти падаше голям бой по пътя от Дортмунд насам
Като си влезе в работен температурен режим стрелката си отчита правилно, но дотогава, в началото е наистина изнервящо.
Аз замислям една друга щуротия, да монтирам допълнителен термосензор на входа на термостата, има една неизползвана и затапена позиция, ама трябва да разровя из Нета да видя какви безжични термосензори има, и няма да окабелявам, направо предаване към някакъв термометър в купето.
Ако успея да го направя това, ще ви държа в течение за схемното решение.
Колега, що не се разровиш по моргите и да потърсиш уреда от някоя "англичанка".Щото от това пляскане горят крушки,които са 1,5 вата и когато аз търсих за смяна ги имаше само в БС,по 7лв
#6
Публикувано 13 ноември 2009 - 19:05
Привет на всички колеги!
Отскоро съм собственик на С180 бензин, 93та година. Колата е ок, смених консумативи, но от купуването и, което правих лично в Германия, и я докарах оттам на ход до момента се наблюдава следния проблем.
При първо палене сутрин, индикатора на температурата на таблото качва до 80 градуса докато охладителната система е още в малкия кръг, и след това рязко забива догоре, над лимита и над червената зона.
След определено време, при напълно отворил термостат и загрял двигател, стрелката се връща в нормалното си показание от 85-90 градуса.
При преминаване през неравности на моменти стрелката пак забива плътно горе.
И след това се установява в работен режим.
Като натисна таблото в долния ляв ъгъл навътре, при изхвръкнала стрелка догоре, тя се връща и показва реалната температура.
Колата не прегрява, мина ми през ум да видя термостата, но факта че си дойдох от Германия така, и я карам до момента, без да ври водата в системата показва че термостата си работи.
Проблема е в стрелковия индикатор, но на какво се дължи, и как се отстранява?
Другия въпрос: Колата люлее по неравен път, и почва да се колебае леко вляво и леко вдясно, като изпада в резонансни вибрации, и ако не се държи волана и не се приложи завиване в обратната на люлеенето посока, е неприятно усещане. А е и опасно.
Предните ми амортисьори са за смяна, задните вече смених. Възможно ли е да прави това само заради изпуснали предни амортисьори, или трябва да погледна още неща по предното окачване след като ги подменя?
Задното го инспектирах при смяната на задните амортисьори, наред е, няма изпуснали втулки, няма тракащи щанги, колата е минавала компютърен стенд в Германия през юли, и всичко е в норми, отклонение от геометрия няма.
Благодаря предварително за отзивите и помощта!
Поздрави,
Радко
Здравей Радко!
От написаното по горе разбирам че имаш проблем с кабелите или буксите и най-вероятно проблема е някъде по таблото ти.Намери добър специалист който да ти извади таблото и да замери и види за какво става въпрос отзад.Проблема с кабелите не е маловажен както и втория ти проблем който както може да е от амортесьорите така може и да е от нещо друго по окачването.По принцип такова люлеене настрани се получава от втулки на носачите.Отиди на проверка преден мост задължително.Щом си преглеждал задния мост явно той отпада.
Успех
#7
Публикувано 13 ноември 2009 - 21:35
Радко... на мен едни жичкаджии ми казаха , че проблема идва от студени спойки..
Другата седмица.. вкарвам колата в бокса..
Цената на удоволствието е от 35 до 45 лв.. (незнам защо има разлика.. но със сигурност е по ефтино и от ново табло.. и от нови кабеляци..)
След ремонта , ще пиша какво е станало и ако си от София.. ти давам кординатите им.. и отиваш да си го оправиш и ти , че знам колко е дразнещо.
Изчакай една седмица.. преди да купуваш тъбла и прочее
Другата седмица.. вкарвам колата в бокса..
Цената на удоволствието е от 35 до 45 лв.. (незнам защо има разлика.. но със сигурност е по ефтино и от ново табло.. и от нови кабеляци..)
След ремонта , ще пиша какво е станало и ако си от София.. ти давам кординатите им.. и отиваш да си го оправиш и ти , че знам колко е дразнещо.
Изчакай една седмица.. преди да купуваш тъбла и прочее
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни