Към съдържанието

  •  

Снимка

проблем с автоматични скорости на 124 200ТЕ


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 gogo

gogo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 21 август 2006 - 23:31

Здравеите колеги, влизам във форума маи само когато загазя, и благодаря на всички които помагат, като се надявам и аз някога да мога да бъда полезен.
Та да си дойда на думата. Имам проблем с автоматика и намерих една 190тка автоматик, на части, и въпроса ми е дали кутийте са им еднакви. Ако стане смяната после заедно с някой от вас можем да се учим на другата. Иначе "Мечо" все още е в движение, само дето не ще да включва след 2ра. Ако някой знае по добро разрешение, сега е момента, до като не съм купил друга. Или да я заменя с механична? Дайте съвет.
  • 0

#2 gogo

gogo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 22 август 2006 - 11:16

Прав си, обаче като всеки ти вземе по 50 лв диагностика то се събира, а и моята съм и вдигнал мерника
Мисля че съм намерил и добър майстор, който ще може да осъществи "операцията".
  • 0

#3 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 22 август 2006 - 22:16

Отиваш в сервиз Джемини 4 в София и там ти казват какво се прави- дали подлежи на ремонт, колко ще струва рециклирана кутия, колко нова и така.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#4 gogo

gogo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 25 август 2006 - 23:12

:yahoo:
Операцията извършена успешно.
Проблемът беше, че не включва 3 и директна. Обадих се на един сервиз в който оправят автоматици и човека ми каза да си приготвя 1500 лв за ремонта, в Джемини дори не посмях да се обаждам, там ти излиза 300лв смяна на филтъра и маслото.
1. В нета намерих МБ 190 автоматик на части и имах възможност да изпробвам кутията-колата беше още в движение =300лв.
2.Намерих наблизо сервиз, където на добра цена се съгласиха да извършат "операцията", и хубавото беше че ми позволиха да следя от близо целия процес, така че вече знам как се прави подобна операция. Сервиза не е много голям, но си разбират от работата. Ул.Суходолска 2 бл 124 тел 9207790 и моб 0897863737 Христо Талев.
3. Той ме заведе на Симеон 230, от където за 25лв ми дадиха Feby филтър и гарнитура, и пак там ATF LEMFORDER 6литра за 72 лв,с отстъпката разбирасе.
4. ГАЗ и яко кеф.
5. Ако на някой му предстои смяна филтър и масло и иска да се пробва сам, не е толкова сложно. Ако все пак се затрудни 0896235727 ONLINE HELP GOGO
;)
  • 0

#5 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 26 август 2006 - 07:55

Браво Гого добро решение ;)
И сега само газ и кеф :yahoo:
  • 0

#6 borchev

borchev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:КОЛИ ЗА СКРАП
  • Автомобил:
    2 х W140 V8+V6
    +ОЩЕ 3-4:)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 август 2006 - 09:24

абе а кога ще почерпиш за старите ми скорости :rolleyes: питаш ли ме колко ми е мъчно за тях
  • 0

" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"

 


#7 pavloff

pavloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 60 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Интереси:МЕРЦЕДЕС, ЛЕВСКИ, ФОРМУЛА 1

Публикувано 01 септември 2006 - 09:04

Здравейте колеги, като се заговорихме на тема амтоматици аз имам 124/200D/86 г. автоматик. Сметих маслото на скоростната кутия преди 5 години и съм минал 50 хил. км. трябва ли вече да го сменам. Като то го погледна на шиша е червено не си е променило цвета. Да каже някой как се мери нивото.Четох в книгите, ама нещо не се получава. Карам го май с Валволин за автоматик. Да ли е добро масло?
  • 0
Каквото и да ти говорят, става дума за пари.

#8 Двигателист

Двигателист

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 септември 2006 - 13:31

Здравейте колеги, като се заговорихме на тема амтоматици аз имам 124/200D/86 г. автоматик. Сметих маслото на скоростната кутия преди 5 години и съм минал 50 хил. км. трябва ли вече да го сменам. Като то го погледна на шиша е червено не си е променило цвета. Да каже някой как се мери нивото.Четох в книгите, ама нещо не се получава. Карам го май с Валволин за автоматик. Да ли е добро масло?

Производителят дава 60000 км интервал на замяна на маслото в автоматичната кутия. Твоето е на 50000, но пък е на 5 години и моето мнение е, че е добре да го смениш (заедно с масления филтър и гарнитурата на маслената вана, естествено). В някои форуми се споменава, че при градско движение е добре да сменя и на 30000 км и това удължава междуремонтния пробег на трансмисията.
По-принцип качествата на АТФ (Дексрон ІІ, например) зависят много от работната температура на маслото и именно затова има определена логика за по-честа смяна при преобладаващо градско движение и високи околни температури. Правените изпитания на Дексрон ІІ показват, че при температура на маслото 80 градуса по Целзиий, качествата му се запазват в допустими норми за тестов пробег от 160000 км. При 90 градуса приведеният пробег е 80000 км, при 100 – 40000, 115 – 20000, 125 – 10000 и т.н., като при температура 210 градуса пробегът възлиза на 32 км! Обикновено в изправна кутия температурата на маслото не надвишава 95-100 градуса, дори и при тежки режими. Това, разбира се са усреднени стойности, защото не бива да забравяме, че температурата е различна в различните части на кутията (по-висока в хидротрансформатора и в контактните зони на съединителите и лентовите спирачки в моментите на превключване). Също трябва да се отчита и пряката връзка между температурата на охладителната течност на двигателя и маслото в трансмисията (автоматиците изобщо не обичат прегрят двигател).
Относно меренето на нивото – загрял двигател и скоростна кутия, положение на лоста за диапазоните – Р, двигателят работи на празен ход и автомобилът и на равна повърхност. При тези условия нивото трябва да е между отметките за мин и макс. Не съм сигурен, но мисля че при 20 градуса (студена кутия) максималното ниво се намира на 10 мм под белега мин (за W124 и W201), но тава е само за ориентиране, основната проверка е по първия метод.
Някои американски кутии имат белези за мерене и на топло и на студено (това е само за инфо).
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни