Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мисля да си взимам А 170 CDIМнения ?


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 06 октомври 2009 - 08:37

Здравейте на всички Колеги,обмислям да си взимам една А клас-а от Германия 170 CDI , до сега не съм карал такава,Моля собствениците на такава кола да кажат мнението си ?
- Как са като разход
- Как са като подръжка
- Някакви дефекти
- Как се държи на пътя
- Някакви особенности при закопуване
Благодаря ба всички :)
  • 0

#2 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 06 октомври 2009 - 08:54

Колега, има тонове изписано по този въпрос, щеше да е гот да попрочетеш.

ИНак, след март 2001 да е произведена, много е икономе, няма да имаш много проблеми тъй като във фейслифта има много преработки и са премахнати детксите болести характерни за колите произведени преди тази дата.
Относно подръжка, всичко е относително, ама не е ефтинджос! Знай, че доста болежки по колата се поправят след като се смъкне изцяло двигателя, което означава допълнителен това към сметката.
Колата е височка и за това може и да ти се стори нестабилна по нашите хубави пътища, има твърдо окачване!
Инак при закупуване се внимава както и при други коли на 15 ръка!

успех
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#3 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 октомври 2009 - 10:20

И аз да кажа след едногодишно каране на такава кола....тая кола повече иска, отколкото ти дава....а това, което иска не е никак евтино!
  • 0

#4 bicianni

bicianni

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 06 октомври 2009 - 22:03

Мерси много за отговорите Колеги,ще ходя скоро по Германия и ще взема нещо мъничко за из града... или А клас-а или Пт Крайслер :D много ме радват на външен вид
  • 0

#5 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 07 октомври 2009 - 16:44

Мерси много за отговорите Колеги,ще ходя скоро по Германия и ще взема нещо мъничко за из града... или А клас-а или Пт Крайслер :D много ме радват на външен вид



Колега и Крайслерчето не е удачен вариант. Бил много несплучлив, също си имай на ум от де ще дириш части за тази кола.
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#6 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 09 октомври 2009 - 19:23

Моята А-класа е октомври 2001 и засега нямам абсолютно никакви оплаквания! Наистина вози твърдо, но се свиква, а и при хубав път возията не е никакъв проблем! Относно разхода - изключителни вариации! Лятото в София при големи задръствания и включен климатик на макс разходът ми стига до 8.5 - 9, докато скоро пътувах до Пловдив и по магистралата падна до 4 - 4.5. Средно нормално каране из София - около 7. Това за стабилността са глупости! Не съм карал по-стабилна кола! Да видим колко други марки имат серийно ESP? Дори и при идеално сухо време при потеглене с малко повече газ на по-излъскан асфалт, ESP-то не позволява на колелото да пробоксува дори и половин оборот! При самото каране дори се усеща контрола върху газта - обикновено на по-острите завои, над определена скорост, колата автоматично отнема газта, без значение колко е натиснат педала. Това е странно в началото, но се свиква, а и може да изключиш ESP-то, за което не те съветвам! При дъжд, по мокрите жълти павета е отличен! Колата е изключително просторна отвътре. Отиди в някоя автокъща и се качи, дори ако имаш възможност покарай! Никога повече няма да се качиш на ниска кола! Подът е на 40 см. от земята. Имай предвид, че в пода е половината двигател, скоростната кутия, акумулатора, резервоара, електрическата система, хидравликата и т.н. Всичко обаче е изключително лесно достъпно с капаци под тапицерията. Това, че за най-малкия ремонт трябва да се сваля двигателя са глупости. Всичко си е достъпно от капака, само дето заради намаления обем доста възли и агрегати са наслагани един върху други и често трябва да се развият и отместят, за да се достигне до някое място. А и не се предполага, че всеки ден ще отваряш двигателя. :) Гледай главно двигателя. Ако си се насочил към дизел, задължително го послушай как работи на свободни обороти и го гледай докато работи. Наистина е малко-по шумен от бензина и има характерното потракване (като трактор), но не трябва да вибрира и трябва общо взето да работи леко, да не пуши, да не мирише. Двигателите на А-класата след 2001 са една от последните модификации двигатели на Мерцедес и са изключително сполучливи. Интериорът не е нищо особено - повечето части са пластмаса с подложка пенопласт. Различните модификации - Класик, Елеганс и т.н. нямат особени разлики в оборудването. Повечето неща са серийно - примерно изненадан бях, че има серийно подгряване на казанчето с вода за чистачките и подгряване на дюзите на предните и задната чистачка. Относно маневреност - доста компактни размери, което е много удобно за града, но радиусът на завиване е малък. Трудно прави обратен завой без маневри. Но паркирането е без проблем - доста голямо задно стъкло, което ти дава възможност да прецениш разстоянието до колата отзад до 2-3 см. Отпред видимостта е идеална - виждаш почти краищата на фаровете. Аз карам дългата база, ако можеш вземи такава - вози значително по-меко и разстоянието между предните и задните седалки определено е доста голямо. Малко трудно намирам подходящи гуми - препоръчват 195/55/15, които не се намират навсякъде. Доста нископрофилни са и с ниско налягане - около 2 атмосфери, но дават идеална возия (изключвам паветата). Лятото огромното предно стъкло е лек проблем, защото ръцете и шията почти изгарят от слънцето, тъй като климатика духа ледено и не усещаш топлината, но всъщност си пече. Зимата парното е перфектро! Няколко минути след запалване вътре вече е жега! Има и дюзи за отопление в краката на задните пасажери, което е доста хубаво. Багажникът си е напълно достатъчен, особено ако задните седалки се предвижат докрай напред (задните седалки, подобно на предните, имат възможност да се движат леко напред и назад). А когато легнат облекалките може да побереш каквото решиш. Това е в общи линии.
  • 0
Публикувано изображение

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 октомври 2009 - 19:52

Обширно и детаилно от колегата Пламен :hooray: .
За тази кола знам, че е купе тип сандвич, нещо с което Мерцедес се гордее, също знам че крушките на фаровете се сменят през калника, не като се отвори предния капак.
Чел съм много статии, където се тврди че двигателите са мудни(и дизела и бензина) и се препоръчва покупката на втора ръка възможно най-новия екземпляр.
Лични впечатления няма, нито съм карал, нито съм се возил. Имам приятел, който има такава кола(бензинова) и е много довоелн.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 09 октомври 2009 - 20:09

Обширно и детаилно от колегата Пламен :hooray: .
За тази кола знам, че е купе тип сандвич, нещо с което Мерцедес се гордее, също знам че крушките на фаровете се сменят през калника, не като се отвори предния капак.
Чел съм много статии, където се тврди че двигателите са мудни(и дизела и бензина) и се препоръчва покупката на втора ръка възможно най-новия екземпляр.
Лични впечатления няма, нито съм карал, нито съм се возил. Имам приятел, който има такава кола(бензинова) и е много довоелн.

Крушките на фаровете се сменят по следния начин:
- предни фарове - отваря се предния капак, маха се казанчето за течност за чистачките, което е закачено почти над фара, но е направено така, че да се маха с избутване на една ръчка напред и откачане в задния край - дори на него е нарисувано как се маха! Под него е фарът. Крушката се хваща за задния край, развива се цокъла и се изважда от фара, слага се нова и се натиква обратно напред, като се завърта на 90 градуса за да се стегне. Закачаш обратно казанчето и готово! Мен лично ми напомня смяна на тонер на принтер, където първо вадиш няколко чарка, сменяш тонера и слагаш обратно чарковете, като местиш някакви лостчета наляво-надясно :)
- задни стопове - отваряш задната врата (на багажника). В ляво и в дясно има две ниши в тапицерията, които се затварят с вратички в цвета на тапицерията и почти не се виждат - в едната е пожарогасителя, в другата аптечката. Отваря се капака на нишата, маха се каквото има вътре и задната стена на нишата също е врата. И тя се отваря, като се завърта една ключалка в горния й край. По този начин всъщност се отваря дупка в тапицерията. Спокойно пъхаш вътре ръка и сменяш крушките като на предните фарове. Отдясно в същата тази дупка в тапицерията можеш да стигнеш и до ключалката на резервоара. Така ако резервоарът е заключен и се е повредила хидравликата, може да го отключиш ръчно.
  • 0
Публикувано изображение

#9 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2009 - 20:15

Охо...не съм чела толкова подробно ревю досега от колега тук, във форума...поздравления за детайлното описание. :icon_welldone:
Ето кой ще тормозя вече с въпросите си :0_yahoo:
  • 0

#10 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 09 октомври 2009 - 20:49

Крушките на фаровете се сменят по следния начин:
- предни фарове - отваря се предния капак, маха се казанчето за течност за чистачките, което е закачено почти над фара, но е направено така, че да се маха с избутване на една ръчка напред и откачане в задния край - дори на него е нарисувано как се маха! Под него е фарът. Крушката се хваща за задния край, развива се цокъла и се изважда от фара, слага се нова и се натиква обратно напред, като се завърта на 90 градуса за да се стегне. Закачаш обратно казанчето и готово! Мен лично ми напомня смяна на тонер на принтер, където първо вадиш няколко чарка, сменяш тонера и слагаш обратно чарковете, като местиш някакви лостчета наляво-надясно :)
- задни стопове - отваряш задната врата (на багажника). В ляво и в дясно има две ниши в тапицерията, които се затварят с вратички в цвета на тапицерията и почти не се виждат - в едната е пожарогасителя, в другата аптечката. Отваря се капака на нишата, маха се каквото има вътре и задната стена на нишата също е врата. И тя се отваря, като се завърта една ключалка в горния й край. По този начин всъщност се отваря дупка в тапицерията. Спокойно пъхаш вътре ръка и сменяш крушките като на предните фарове. Отдясно в същата тази дупка в тапицерията можеш да стигнеш и до ключалката на резервоара. Така ако резервоарът е заключен и се е повредила хидравликата, може да го отключиш ръчно.

Звучи като научна фантастика, но все пак целта на колата е да е компактна, тъй че компромиса с размера води до някои усложнения. Но пък крушка на фар не се сменя всеки ден...
Според мен машинката си заслужава, особенно за из града.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#11 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 09 октомври 2009 - 21:01

Звучи като научна фантастика, но все пак целта на колата е да е компактна, тъй че компромиса с размера води до някои усложнения. Но пък крушка на фар не се сменя всеки ден...
Според мен машинката си заслужава, особенно за из града.

Всичко става много лесно и бързо, макар че е сложно. Затова направих и сравнението със сменянето на тонер на принтер! При откачането на казанчето за течност на чистачките, например, няма никакви болтове, винтове, няма нужда от инструменти - просто избутваш един малък лост напред, друг назад и откачаш. Крушките също се вадят и слагат само със завъртане. Отнема не повече от 2-3 минути.
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни