Виене на ремък или ролка на МБ 210Д/2.9 Д-мотор 601
Започната от nikibol, 04 окт 2009 - 01:08:51
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 октомври 2009 - 01:08
Здравейте.
Отскоро станах собственик на микробус Мерцедес 210 Д/2.9 Д-мотор 601.
Когато работи има някакво виене.. или от ремък или ролка.. или нещо в близост до ролката. След като сипя водя виенето изчезва.
До сега не съм се занимавал с Мерцедес и някак си ми се вижда малко по различно устроен от другите автомобили.
Интересува ме: Как да сменя ремъка си и по точно ролката/разбрах, че се отвива на кантара гайката която е на пружината, а след това с лостче се полага натиск/дадясно/ за да отпусне втулката.. след това се мести и така се освобождава ремъка, но....
Как да стигна до ролката, при положение, че е толкова натрупан двигатела около перката???
Възможна ли е смяната на ролката без да се сваля предна маска, радиатор и прочие, защото както ми се гледа.. на там отиват работите.
Ако може да ми поясните по точно.. как става отпускането на ремъка, през пеката ли се вади и се слага новият, и как да сменя ролката и амортесьорчето.
За заключение.. юе ми трябват ли някакви по специални ключета за смяната им????
Благодаря Ви предварително.
Приятен уникенд.
Отскоро станах собственик на микробус Мерцедес 210 Д/2.9 Д-мотор 601.
Когато работи има някакво виене.. или от ремък или ролка.. или нещо в близост до ролката. След като сипя водя виенето изчезва.
До сега не съм се занимавал с Мерцедес и някак си ми се вижда малко по различно устроен от другите автомобили.
Интересува ме: Как да сменя ремъка си и по точно ролката/разбрах, че се отвива на кантара гайката която е на пружината, а след това с лостче се полага натиск/дадясно/ за да отпусне втулката.. след това се мести и така се освобождава ремъка, но....
Как да стигна до ролката, при положение, че е толкова натрупан двигатела около перката???
Възможна ли е смяната на ролката без да се сваля предна маска, радиатор и прочие, защото както ми се гледа.. на там отиват работите.
Ако може да ми поясните по точно.. как става отпускането на ремъка, през пеката ли се вади и се слага новият, и как да сменя ролката и амортесьорчето.
За заключение.. юе ми трябват ли някакви по специални ключета за смяната им????
Благодаря Ви предварително.
Приятен уникенд.
#2
Публикувано 04 октомври 2009 - 08:56
Здравейте.
Отскоро станах собственик на микробус Мерцедес 210 Д/2.9 Д-мотор 601.
Когато работи има някакво виене.. или от ремък или ролка.. или нещо в близост до ролката. След като сипя водя виенето изчезва.
До сега не съм се занимавал с Мерцедес и някак си ми се вижда малко по различно устроен от другите автомобили.
Интересува ме: Как да сменя ремъка си и по точно ролката/разбрах, че се отвива на кантара гайката която е на пружината, а след това с лостче се полага натиск/дадясно/ за да отпусне втулката.. след това се мести и така се освобождава ремъка, но....
Как да стигна до ролката, при положение, че е толкова натрупан двигатела около перката???
Възможна ли е смяната на ролката без да се сваля предна маска, радиатор и прочие, защото както ми се гледа.. на там отиват работите.
Ако може да ми поясните по точно.. как става отпускането на ремъка, през пеката ли се вади и се слага новият, и как да сменя ролката и амортесьорчето.
За заключение.. юе ми трябват ли някакви по специални ключета за смяната им????
Благодаря Ви предварително.
Приятен уникенд.
Маха се перката - и тогава чак може да смениш ремъка и ролката.Отвътре в кабината се маха едина капак за да се поотвори мотора и да имаш малко повече място в задръстването.
Моторат ти 4 цилиндъра ли е или 5 -ако е 5 то мотора ти е 602 -само за инфо.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#3
Публикувано 04 октомври 2009 - 10:41
Маха се перката - и тогава чак може да смениш ремъка и ролката.Отвътре в кабината се маха едина капак за да се поотвори мотора и да имаш малко повече място в задръстването.
Моторат ти 4 цилиндъра ли е или 5 -ако е 5 то мотора ти е 602 -само за инфо.
Здравейте.
Мотора е петак и е доста гъсто в двигателният отсег.
За вътре в кабината разбирам, че ми говориш за капака, който отваря двигател, но самите перка, ремък и подобни се намират мн. напред, така, че и да го отворя.. не виждам, какво ще ми помогне това.
Според теб се сваля. перката с въздухобрана.. и след това се развиват ролки и подобни.
А иначе.. свалянето на ремъка по описания начин от мен ли се сваля.
Извинявай за некопетентността, но МЕРЦЕДЕС не е като всички останали.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни