Проблем с ключа на W203 (не го познава)
Started by Man of Steel, 02 Oct 2009 - 22:08:58
37 replies to this topic
#16
Posted 21 November 2010 - 00:07
Провери захранванията на ЕКУто.
#17
Posted 28 November 2010 - 13:02
Значи оказа се , че не е от ключа,защото и със двата неще да запали.Сутрин когато е студено не ми се включва и датчика за подгряването и май не иска да подгрява.След 20-30 опита понякога все пак се получава и колата пали, но тогава ми свети и датчика на таблото с формата на мотор(един жълт).Забелязах, че ако оставя колата на слънце няколко часа и се оправя, но на др. сутрин пак е така.
#18
Posted 28 November 2010 - 23:14
Колега, аз в тази тема съм се изявявал още в началото и преди около година! Ама мисля да кажа същото..., вероятно EZS модула ти е дал фирата. Нека ти го прочетат вероятно ще ти даде грешка с малко "f", но от горчивия си опит знам че щом температурите започват да му оказват влияние..., сещаш се. При мене си палеше, но не отключваше в студеното, а като стана лято познаваше ключа, включваше на контакт, но не палеше! Смених го и всичко се оправи.Значи оказа се , че не е от ключа,защото и със двата неще да запали.Сутрин когато е студено не ми се включва и датчика за подгряването и май не иска да подгрява.След 20-30 опита понякога все пак се получава и колата пали, но тогава ми свети и датчика на таблото с формата на мотор(един жълт).Забелязах, че ако оставя колата на слънце няколко часа и се оправя, но на др. сутрин пак е така.
#19
Posted 15 December 2010 - 18:12
Здравейте отново.
Оказа се, че колата искала смяна на компютъра и затова не иска да пали когато е студено.Възможно ли е това и бихте ли ми препоръчали някой сервиз в гр.Пловдив, където да я закарам, за да съм сигурен, че найстина трябва нов компютър?
Благодаря.
Оказа се, че колата искала смяна на компютъра и затова не иска да пали когато е студено.Възможно ли е това и бихте ли ми препоръчали някой сервиз в гр.Пловдив, където да я закарам, за да съм сигурен, че найстина трябва нов компютър?
Благодаря.
#20
Posted 15 December 2010 - 18:50
колега кажи точно
като вкараш ключа чува ли се прищракване и
можеш ли да го завъртиш
ако можеш не е ключа а за компютъра
ако имаш път към стара загора
обади ми се тел го има по напред в темата
мисля че ще оправим проблема без смяна
като вкараш ключа чува ли се прищракване и
можеш ли да го завъртиш
ако можеш не е ключа а за компютъра
ако имаш път към стара загора
обади ми се тел го има по напред в темата
мисля че ще оправим проблема без смяна
#21
Posted 15 December 2010 - 19:20
Като вкарам ключа и волана се отключва, чува се щракането и ключа се върти в позиция за запалване, но не върти да пали.Тръгва перката на радиатора отпред и не се активира лампата с формата на реотанче(за подгряването)и това в студено време,когато е топло и го искарам на слънце след 2 часа всичко е шест.След като го прави само в студено време се съмнявам компютъра да е за смяна,може да рестартиране или някои датчик да се смени някъде, но чак пък за смяна.Незнам, несъм компетентен по този въпрос и затова утре баща ми може да го закара до Балкан Стар и те да си кажат мнението дали със сигурност е за смяна на компютър.Последно да доуточня, че колата не може да се кара на самоход сега,и няма как да я разкарвам много много наляво и надясно за съжаление.
#22
Posted 15 December 2010 - 19:30
нали казваш че пали от време на време
иди в БС за пловдив отзивите са добри
но според мен не бързай със смяна на компа
а и той си е цифра
иди в БС за пловдив отзивите са добри
но според мен не бързай със смяна на компа
а и той си е цифра
#23
Posted 15 December 2010 - 19:48
И аз мисля да не бързам,той компа сигурно е 3-4 хил.Ако найстина е за смяна, ще го зазимя и на пролет пак ще опитам и тогава ако се наложи ще го сменя.Мисля задължително да мина през БС преди това.Благодаря.
#24
Posted 17 December 2010 - 18:32
Днес си взех колата.От сервиза в който я оставих успяха да я поправят най-после и неможах да стигна до БС.Когато отидох да я взимам попитах,какво и имаше и ми казаха само, че са сменили почти целия компютър и даже били развалили някакъв техен, защото колата била по-нова и нямало такав процесор и части,колко е вярно незнам.Знам само, че ми излезна 600 лв и никакъв документ неми дадоха, отгоре на всичко ми даде грешка в ESP-то по пътя към нас, но сега неми се занимава.Дано поне вече да пали.
#25
Posted 17 December 2010 - 19:42
браво на тези бе те големи майстори
интересно ми е как са сменили ПОЧТИ целия комп
и кой по точно част са оставили
и ако найстина са ти човъркали с поялник по компа
може и други лампи да ти светнат
интересно ми е как са сменили ПОЧТИ целия комп
и кой по точно част са оставили
и ако найстина са ти човъркали с поялник по компа
може и други лампи да ти светнат
#26
Posted 17 December 2010 - 20:15
Компютрите не са ти сила колега, особоенно почти целите! Това е като полупроводниците и целите проводници... и аз не ги разбирам тия работи и за това си траябраво на тези бе те големи майстори
интересно ми е как са сменили ПОЧТИ целия комп
и кой по точно част са оставили
и ако найстина са ти човъркали с поялник по компа
може и други лампи да ти светнат
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#27
Posted 30 December 2010 - 15:07
Здравейте,оправих проблема с моя EZS.Демонтирах го и го изпратих във Варна по куриер.При мен проблема се оказа и малко по-сложен защото накрая спря да приема ключа изобщо.Нито може да се заключи нито нищо,все едно вкарваш друг ключ.Та след като ми върнаха модула от Варна с една година писменна гаранция и го монтирахме се оказа ,че при прекъсването си е загубило ключовете в компа.Наложи се да изпратя компа,ключалката която отключва волана и EZS.След два дни ми ги върнаха обратно синхронизирани и само ги монтирахме и всичко е О.К. (да чукам на дърво )Всичко ми излезе 500 лв. с куриерите.
#28
Posted 24 February 2011 - 20:37
Васко,ако ми се беше обадил щеше да ти излезе доста по евтино.
#29
Posted 17 May 2011 - 22:02
И на мен отвреме на време не ми разпознава ключа.Колата е W203 CLC 220 CDI 2002г.Взех я скоро,освен да чакам като захладнее времето на есен и спре да си разпознава ключа пак ще пиша.Поне ми пратете контакт,кой да търся ако се закучи положението.Вече ме наплашихте със смяната на компютрите и въпросния EZS модул.Ако някой може да ми разясни повече за въпросния модул с две думи къде се намира и за какво се използва.Ама и цените за този ремонт са чудо-900лв.Направо е страшно,аз имам 202 с такъв ключ тип рибка и вече 5год. я карам и никога не съм имал проблеми с ключа.Преди 4 дни взех 203-ка и се оказа,че това с не разпознаването на ключа бил супер често срещан дефект при 203-китеТова го разбрах днес,след като обиколих десетина майстори в Пловдив и всички вдигаха рамене и казаха,че ремонта бил доста скъп.
#30
Posted 05 September 2011 - 20:52
"Супер често срещания дефект при 203ките" се оправя срещу 250лв. обаче това е при положение че проблема е от супер често срещаният дефект,ако е от нещо друго може и по евтино да излезе.В Пловдив има хора които могат да ти свършат работа.Ако имаш нужда кажи ще те свържа.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users