Проблем с ключа на W203 (не го познава)
Започната от Man of Steel, 02 окт 2009 - 22:08:58
37 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 октомври 2009 - 22:08
Здравейте, имам проблем с ключа на мерцедеса, не го познава и не може да бъде запалена, а нямам втори такъв. За сега излиза, че единствената алтернатива е да закупя нов ключ, но не съм сигурен, че в него е проблема, всички се пишат майстори, вече дадох 110 лева, за опити да го оправят, мериха за отечки,... и какви ли не глупости и в крайна сметка така и не се оправи, преди от време-на време палеше, но сега изобщо не иска. Ако съм убеден, че е от ключа ще купя нов, но незнам как да бъда убеден в това. От Стара Загора съм, къде бихте ме посъветвали да ида и какво мислите вие по въпроса, колата не може да бъде преместена, като вкарам ключа не издава характерния шум, който трябва да се чуе преди да запалиш, по някога дори не може да се отключи волана. Автомобила е C220CDI 2000g.
Благодаря!
Благодаря!
#2
Публикувано 02 октомври 2009 - 22:21
Ако беше от Пловдив можеше и да успея да ти помогна
#3
Публикувано 02 октомври 2009 - 22:27
Случайно наскоро да си сменял акомулатора,
или просто да сте откачили и отново сложили клемите му?
или просто да сте откачили и отново сложили клемите му?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#4
Публикувано 02 октомври 2009 - 22:39
Случайно наскоро да си сменял акомулатора,
или просто да сте откачили и отново сложили клемите му?
Проблема не е от акумулатора
#5
Публикувано 03 октомври 2009 - 06:46
Гросе,Проблема не е от акумулатора
не казвам, че проблема е в акомулатора,
а питах за него ззащото, ако са го откачали и ключа е бил сложен на контакта,
при закачането на акомулатора ключа губи способностите си и се превръща
в горчив спомен от неграмотността на някои майстори
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Публикувано 06 октомври 2009 - 08:15
Здравей! Ходи ли на диагностика? Защото от опит знам че на първите W203 ядове създават EZS модулите! Говоря от опит! При мен проблема беше малко по друг, но тогава като ходих по диагностики и специалисти ми казаха, че е възможно и да спре да разпознава ключа! Ако проблема ти е ключа то на диагностиката ще ти кажат, ако проблема ти е въпросния модул, то пак на диагностиката ще ти кажат! И дано проблема се окаже ключа!
#7
Публикувано 06 октомври 2009 - 17:27
колега ако искаш обади се ще му пуснем една стар диагноза
да видим какво му е 0888471700
да видим какво му е 0888471700
#8
Публикувано 06 февруари 2010 - 03:46
колеги имали някоя идея от какво е
от скоро оргиналния клуч почна да ми прави номера сега само откучва волана
не мога да въртя клуча а съз сервизния клуч няма проблем
само сутрин като е студено след няколко опита тръгва и цял ден нямам пробем
от какво може да е дали е клуча само или патроника също има проблем
от скоро оргиналния клуч почна да ми прави номера сега само откучва волана
не мога да въртя клуча а съз сервизния клуч няма проблем
само сутрин като е студено след няколко опита тръгва и цял ден нямам пробем
от какво може да е дали е клуча само или патроника също има проблем
#9
Публикувано 06 февруари 2010 - 19:17
Здравейте, и аз вече имам същият проблем.Когато е студено сутрин не пали, а по-точно вкарвам ключа,разпознава го,въртя и ... нищо.колеги имали някоя идея от какво е
от скоро оргиналния клуч почна да ми прави номера сега само откучва волана
не мога да въртя клуча а съз сервизния клуч няма проблем
само сутрин като е студено след няколко опита тръгва и цял ден нямам пробем
от какво може да е дали е клуча само или патроника също има проблем
Изваждам го чакам 10 мин о.к.
Ходих на стар диагностика и ми казаха ,че модула ,който разпознава ключа е за смяна.Струва около 900 лв.Казаха ми ,че имало възможност да се ремонтира от ОПРЕДЕЛЕНИ майстори ,ако някой е чул нещо моля пишете.
#10
Публикувано 07 февруари 2010 - 18:04
ако намериш такъв майстор се обади ,че имам един сменен
а вариантите са два или сменяш или чакаш да дойде топло време
или като влезнаш духаш на ключалката да се сгрее
и последно вкарваш ключа както казваш и той се самозатопля
ама ако е много студено ще чакаш доста
и това в студено време да не си разпознават ключа го правят масово
и ако някой разбере от кой елемент е ,доста пари ще се спестят
и съответно мерцедес ще загубят
а вариантите са два или сменяш или чакаш да дойде топло време
или като влезнаш духаш на ключалката да се сгрее
и последно вкарваш ключа както казваш и той се самозатопля
ама ако е много студено ще чакаш доста
и това в студено време да не си разпознават ключа го правят масово
и ако някой разбере от кой елемент е ,доста пари ще се спестят
и съответно мерцедес ще загубят
#11
Публикувано 07 февруари 2010 - 18:14
Аз съм намерил ,просто исках да съм сигурен ,че е възможно да неси хвърля парите напразно.А за резултата обещавам ,че ще пиша.ако намериш такъв майстор се обади ,че имам един сменен
а вариантите са два или сменяш или чакаш да дойде топло време
или като влезнаш духаш на ключалката да се сгрее
и последно вкарваш ключа както казваш и той се самозатопля
ама ако е много студено ще чакаш доста
и това в студено време да не си разпознават ключа го правят масово
и ако някой разбере от кой елемент е ,доста пари ще се спестят
и съответно мерцедес ще загубят
П.С. намерих и едни във Варна.
Ако все пак някой има инфо да сподели ,че ми е важно
Благодаре още веднаж
http://www.softelect...rcedes?start=11
#12
Публикувано 21 октомври 2010 - 21:16
На мен пък на няколко пъти ми се случва след като завъртя ключа да ми се включва перката вентилатора отпред, а колата неще да пали.
#13
Публикувано 05 ноември 2010 - 18:44
На мен пък на няколко пъти ми се случва след като завъртя ключа да ми се включва перката вентилатора отпред, а колата неще да пали.
Някой може ли да ми даде съвет, защо го прави.Не ми свети и индикатора за подгряване.Благодаря.
#14
Публикувано 05 ноември 2010 - 22:00
а таблото свети ли
ако свети или си за акумулатор или за стартер
ако свети или си за акумулатор или за стартер
#15
Публикувано 06 ноември 2010 - 19:46
а таблото свети ли
ако свети или си за акумулатор или за стартер
Таблото цялото си свети,само индикатора за подгряването не свети.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни