А, еърбега е във вратата, не на кората.
Едно вЪпросче за предните колонки
Started by vango, 28 Sep 2009 - 17:50:23
30 replies to this topic
#17
Posted 03 October 2009 - 17:40
Е щом никой не е свалял известно време ще карам без кора.
Когато разбера ще напиша размерите тук поне на когото му се налага да сменя да знае точния рамер.
Когато разбера ще напиша размерите тук поне на когото му се налага да сменя да знае точния рамер.
#18
Posted 03 October 2009 - 23:00
Мен ме чака сваляне на кора и не знам къде и какви щипки и какви болтове се свалят.
Та като свалящ, ще бъда много задължен, ако щракнеш една снимка на кората отвътре и на вратата без кора, да се вижда къде са щипките и каквито други крепежи има, че да знам
Аз имам махагон за оправяне на вратата, та затова ще свалям кората. Не за аудиото. Макар че една от колонките малко пърди, ама е малко и само като надупя аудиото. Даже не мога да кажа коя от всичките е.
Та като свалящ, ще бъда много задължен, ако щракнеш една снимка на кората отвътре и на вратата без кора, да се вижда къде са щипките и каквито други крепежи има, че да знам
Аз имам махагон за оправяне на вратата, та затова ще свалям кората. Не за аудиото. Макар че една от колонките малко пърди, ама е малко и само като надупя аудиото. Даже не мога да кажа коя от всичките е.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#19
Posted 18 November 2009 - 23:47
Предните са 13см. Задните 10см. Пуснал съм тема как се сваля кората.
#20
Posted 08 August 2014 - 11:47
Тъкмо търсех инфо за колонките във вратите,от старата ми кола си свалих 2бр HERTZ с филтри и пищялки 17ки са колоните и исках да ги сложа на вратите.Не са ли много малки 13ки отпред..................Отзад дали ще ги събере 17ки?
#21
Posted 09 August 2014 - 12:10
Имам пусната тема със всички размери и съпротивления за тонколоните на W208!!!
Edited by tron, 09 August 2014 - 12:14 .
#22
Posted 09 August 2014 - 12:13
Имам пусната тема със всички размери и съпротивления за тонколоните на W208!!!
Намерих я после колега и таблиците за BOSE до колкото разбирам предните във вратите са си 17ки...........166м ако не се лъжа
В същност съпротивления не видях,дали не съм чел друга тема,би ли дал линк
#24
Posted 09 August 2014 - 12:25
Колега пробвай направо в http://w208.info/ много хубав сайт!!!
Малко ми куца руския,но ще го разгледам подробно,все пак може ли темата за колонките,или по име ако помниш как се казва да я намеря с търсачката?Поздрави
#25
Posted 09 August 2014 - 12:31
Ето коега:
Параметры акустических головок
Название Мощ. (Вт) Част. (Гц) Сопр. (Ом) Диам. (мм)
Без акустической системы BOSE
Головки акуст. в передней части двери 25 60-10000 4 168
Головки акуст. в задней части двери 25 120-15000 4 100
«Пищалки» в дверях 25 5000-25000 8 25
Головки акуст. в задней полке 25 40-15 4 168
«Бассбокс» в задней стенке 25 40-120 2х4 203
С акустической системой BOSE (код 810 в карте данных)
Усилитель 5х40
Головка акуст. в передней части двери 40 4000-20000 4 48
Головка акуст. в передней части двери 40 60-10000 2 168
Головка акуст. в задней части двери 40 120-15000 2 89
Головка акуст. в задней полке 40 20-80 2 168
«Бассбокс» в задней стенке7) 100 20-100 0,5 203
#26
Posted 06 September 2014 - 18:46
С малко закъснение - но днес приключих - http://www.tuning.bg...5-mercedes-clk/
#27
Posted 07 September 2014 - 19:26
Morel Tempo 6 гледам че май си сложил. Как ги намираш като звучене?
#28
Posted 08 September 2014 - 06:15
Здравей
Бях малко като фен на CADENCE , но неможах да намеря лесен начин за доставка ... та , се спрях на Morel . За сега не мога да кажа нищо конкретно - не мога да се справя с настройките все още
Но мисля че няма да ме разочароват - пък не съм и толкова претенциозен
#29
Posted 08 September 2014 - 16:40
Поздравления за резултата.
На мен не ми харесва изолацията на ламарината на багажника, струва ми се крайно ненужна, но вратите изглеждат отлично.
Нямам никаква представа какви точно са компонентите, но изглеждат в пъти по-добре от прехвалените шарени марки, а монтажът направо отличен.
Респект за търпението да четеш крайно компетентни и критични коментари от хора, които не могат да напишат изречение без правописна грешка.
Ако искаш прехвърли темата и тук, мисля ще е полезна... е вероятно ще прочетеш някой друг коментар, който би те издразнил, но ще се радвам да имаме темата със снимковия материал на сървъра.
П.С. лирично отклонение от мен: това с кар аудиото винаги е било весела тема. Прекално лесно е да се направи нещо и всякакви знайни и незнайни творци изведнъж стават капацитети и почват да плюят по Харман, Босе и т.н. А като им чуеш творенията... алеле майкооу
Твоето изпълнение изглежда чудесно, аз лично съм привърженик на мебелна вата на корите като средство за елиминиране на вибрациите... просто не вярвам в качествата на битумна лента за десетки левове на линеен метър
#30
Posted 08 September 2014 - 17:33
Със сигурност няма да те разочарова Merel-a, макар че това им е базова серия.
Съгласен съм напълно с Модер-а че ако има в колата BOSE или HK е препоръчително да не пипаме, освен ако не са се скапали или няма да влагате нещо от сорта на Focal Utopia, за да няма после Аууу ко напраих.
А иначе много правилно си използвал битумна лента, тя демпфира резонансите които при тези тънки ламарини са с по-висока честота. Не случайно битумните измишльотини са тежки. А пък с ватата се гасят стоящи вълни и частично се увеличава ефективния обем( до определено ниво, после има обратен ефект).
Още веднъж поздравления!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users