Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

смяня на О-пръстен на ГНПсмяня на О-пръстен на ГНП


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 560сел

560сел

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:

Публикувано 27 септември 2009 - 17:39

някои правил ли го е до сега защото на мен ми ги смениха днес и колата запо4на да тресе на ниски обороти иначе си върви нормално а маистора каза че така си било но преди не беше така а и фърфори през ауспуха така че ако някои има идея какво може да се обърка щото ми казаха че може да е попаднала песъчинка и да е преебала елемента
  • 0

#2 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 27 септември 2009 - 18:49

Виж ТУК,и аз съм с този проблем.Почна много да ме дразни и утре имам час при един "спец" на ГНПта да ми каже диагнозата...

Утре вечер ще имам резултат!
  • 0

#3 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 27 септември 2009 - 18:57

Вероятно става въпрос за редовата помпа - махат се всички елементи и им се сменят О-пръстените. Има вероятност, ако не е работено чисто да е попаднал боклук и да пречи на някой елемент или дюза да работят нормално или да ги е наранил. При такъв ремонт е наложително да са измити двигателя и помпата точно с тази цел - да се сведе до минимум риска от замърсяване. А това зависи много и от майстора. Аз съм си сменял моите и няма проблем. Намерете коя линия не работи добре и проверете елемента и дюзата. Кажи кой е майстора и ако е необходима консултация ще те пратя при друг - пусни лс. Успех!
  • 0

#4 300 Gullwing

300 Gullwing

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 115 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    E230 Classic 2007 W211 2.5L 204/bhp - черен

Публикувано 29 септември 2009 - 14:16

Здрасти,значи ако можеш да си свалиш диузите и да ги закараш на продухване и центрофка няма да згрешиш тъи като налягането им с времето пада провери за твоя Меро колко атмосвери е точно. След това свали и помпата и продухаи всички горивни пърища ако не се отстрани проблема иска разглобяване и директно му търсене. Дизелите като цяло нямат доста от проблемите на бензина най-вече тези които възникват при намокряне но пук с тея ГНП-та и кадърнире маистори в Бг си е ужас направо,а мърлящината им е пословична въпреки това има и много добри затова дори и сам да работи6 по ГНТ-то бъди изклучително внимателен. Успех. ;)
  • 0
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц. ;)




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни