някои правил ли го е до сега защото на мен ми ги смениха днес и колата запо4на да тресе на ниски обороти иначе си върви нормално а маистора каза че така си било но преди не беше така а и фърфори през ауспуха така че ако някои има идея какво може да се обърка щото ми казаха че може да е попаднала песъчинка и да е преебала елемента
смяня на О-пръстен на ГНПсмяня на О-пръстен на ГНП
Started by 560сел, 27 Sep 2009 - 17:39:16
3 replies to this topic
#1
Posted 27 September 2009 - 17:39
#3
Posted 27 September 2009 - 18:57
Вероятно става въпрос за редовата помпа - махат се всички елементи и им се сменят О-пръстените. Има вероятност, ако не е работено чисто да е попаднал боклук и да пречи на някой елемент или дюза да работят нормално или да ги е наранил. При такъв ремонт е наложително да са измити двигателя и помпата точно с тази цел - да се сведе до минимум риска от замърсяване. А това зависи много и от майстора. Аз съм си сменял моите и няма проблем. Намерете коя линия не работи добре и проверете елемента и дюзата. Кажи кой е майстора и ако е необходима консултация ще те пратя при друг - пусни лс. Успех!
#4
Posted 29 September 2009 - 14:16
Здрасти,значи ако можеш да си свалиш диузите и да ги закараш на продухване и центрофка няма да згрешиш тъи като налягането им с времето пада провери за твоя Меро колко атмосвери е точно. След това свали и помпата и продухаи всички горивни пърища ако не се отстрани проблема иска разглобяване и директно му търсене. Дизелите като цяло нямат доста от проблемите на бензина най-вече тези които възникват при намокряне но пук с тея ГНП-та и кадърнире маистори в Бг си е ужас направо,а мърлящината им е пословична въпреки това има и много добри затова дори и сам да работи6 по ГНТ-то бъди изклучително внимателен. Успех.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users












