сранен проблем124
Започната от alexw124, 24 сеп 2009 - 17:38:35
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 септември 2009 - 17:38
колеги имам странен проблем с моиата В124 122кониа мотор 102.90г.колата е на газ+бензин.колкото и да иа напавам не в.дига повеце от 150 на безин и 160 на газ.мотора работи и пали перфектно.на миасто се форсира малко тегаво и на двете горива и трудно достига 4ервените зони на оборотомера.смених филтар кабели и свесхти.и пак не стажа никакжа промиана
#2
Публикувано 24 септември 2009 - 20:25
Звучи, като да не и стига нещо, я гориво, я въздух.колеги имам странен проблем с моиата В124 122кониа мотор 102.90г.колата е на газ+бензин.колкото и да иа напавам не в.дига повеце от 150 на безин и 160 на газ.мотора работи и пали перфектно.на миасто се форсира малко тегаво и на двете горива и трудно достига 4ервените зони на оборотомера.смених филтар кабели и свесхти.и пак не стажа никакжа промиана
Е ли е възможно, в следствие на някои гърмежи на газ да е покривена клапата на дебитомера и да не се отваря като хората? Проверил ли си?
Другото, което ми идва на акъла е, че некой газаджии(капацитети) слагат разни работи за да намалят входящия въздух(чашки с дупки и прочие лайна) за стабилна работа на газ, да не би да имаш шапка в комина? проверил ли си?
Ще ти препоръчам да зачакш гуруто на газа и 124, Субсоник, да прочете темата ти, да даде компетентно мнение и после да ходиш за нови части!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 24 септември 2009 - 20:53
колеги имам странен проблем с моиата В124 122кониа мотор 102.90г.колата е на газ+бензин.колкото и да иа напавам не в.дига повеце от 150 на безин и 160 на газ.мотора работи и пали перфектно.на миасто се форсира малко тегаво и на двете горива и трудно достига 4ервените зони на оборотомера.смених филтар кабели и свесхти.и пак не стажа никакжа промиана
Имах подобен проблем, само че моита вдигаше 120км/ч . Оказа се че задното гърне е запушено, оправих го и сега поддържа 160км/ч, ако свалиш плочката на газовара може да вдигнеш около 200. Тя има по - малък отвор за да може да се увеличи скоростта на постъпващия въздух(за да засмуква газта), но така пък се намалчва и дебита на въздух... Незнам тези с газов инжекцион ка са?
#4
Публикувано 26 септември 2009 - 09:19
И аз мисля като колегите по-горе > някое тез неща ще да е най вероятно.За ГИ ще ти кажа - 220 без проблем и мисля че можеше и още ама ме достраша.
S 124 200 TE 16
#5
Публикувано 26 септември 2009 - 10:04
Хехе, чак пък гуру - мерси.
Колега, виж както ти казаха по-горе - начално положение на клапата, настройка горивна смес на бензин, настройка горивна смес на газ, и после да нямаш разни тапи по тръбата от въздухозаборника към кутията на филтъра. Свещите какви са? Кога последно са сменяни свещите? "Цантровката" на запалването на ЕЗЛ-а дали е на белег - ОТ на шайбата на вала и отметка на корпуса на делкото. ЕЗЛ-а не позволява корекция на аванса от делкото, но двата белега ОТ на шайбата на вала и отметката корпуса на делкото, трябва да съвпадат.
Октан коректор - дали е на положение S?
С какъв смесител(плочка) караш? Снимай го най-добре
С какво кранче (мощностен регулатор)? Вътрешен диаметър на кранчето? Колко е завито?
С какъв диаметър маркучи подаваш газта - от изпарителя до кранчето, от кранчето до смесителя (плочката)?
Не на последно място - колата все още има ли катализатор или е свален? Почти сигурно е че за толкова години е заминал и ако не е бил свален вече, то сигурно ще се наложи.
Доста може да са причините автомобила да не може да вдигне повече от 150.
Колега, виж както ти казаха по-горе - начално положение на клапата, настройка горивна смес на бензин, настройка горивна смес на газ, и после да нямаш разни тапи по тръбата от въздухозаборника към кутията на филтъра. Свещите какви са? Кога последно са сменяни свещите? "Цантровката" на запалването на ЕЗЛ-а дали е на белег - ОТ на шайбата на вала и отметка на корпуса на делкото. ЕЗЛ-а не позволява корекция на аванса от делкото, но двата белега ОТ на шайбата на вала и отметката корпуса на делкото, трябва да съвпадат.
Октан коректор - дали е на положение S?
С какъв смесител(плочка) караш? Снимай го най-добре
С какво кранче (мощностен регулатор)? Вътрешен диаметър на кранчето? Колко е завито?
С какъв диаметър маркучи подаваш газта - от изпарителя до кранчето, от кранчето до смесителя (плочката)?
Не на последно място - колата все още има ли катализатор или е свален? Почти сигурно е че за толкова години е заминал и ако не е бил свален вече, то сигурно ще се наложи.
Доста може да са причините автомобила да не може да вдигне повече от 150.
#6
Публикувано 27 септември 2009 - 15:48
ами кабелите са bosh свестите са дензо.лосот е 4е при моиа модел е с вакуумното делко.и ниамам тази система ezl и ниамам ламбда сонда.това проблем ли е?а делкото както и да го настроивам винаги пре4уква все едно 4ука аванс .а пло4ката за коиато питате е такажа като камбана.изпарител ловато.марку4ите са стендартни за уредбата.т.е.не са малки.а за кран4ето е от тези с един винт от по големите
#7
Публикувано 27 септември 2009 - 15:53
а са6то забравих да добавиа 4е ниамам никакви 4а6ки по ваздуховода ами просто е обарнат на обратно.а и друго стапковото мотор4е е от тези които се регулират.имате ли представа как се настроива и стрелката на каде триабва да показва?
#8
Публикувано 29 септември 2009 - 11:11
Денсо - кой модел?
Няма хубави и лоши свещи - има подходящи модели и неподходящи модели на един произвдоител.
Делкото с вакума се настройва на 10 градуса предварение без вакум. Вакум-а добавя още малко.
Връзва се към колекторен вакум. Като свършиш тая работа, иди да ти настроят колата на газ-анализатор - ако прецениш че има нужда.
Няма хубави и лоши свещи - има подходящи модели и неподходящи модели на един произвдоител.
Делкото с вакума се настройва на 10 градуса предварение без вакум. Вакум-а добавя още малко.
Връзва се към колекторен вакум. Като свършиш тая работа, иди да ти настроят колата на газ-анализатор - ако прецениш че има нужда.
#9
Публикувано 29 септември 2009 - 12:48
За по-нагледно можеш да видиш тази тема - http://www.mbclub.bg...showtopic=18539
само че там е за ЕЗЛ, а ти си с другото запалване.
За теб не на ОТ, а 10 градуса преди ОТ (една идея след пъпката).
само че там е за ЕЗЛ, а ти си с другото запалване.
За теб не на ОТ, а 10 градуса преди ОТ (една идея след пъпката).
#10
Публикувано 29 септември 2009 - 13:14
ок благодариа ти за инфото.само 4е се 4удиа как да ги имериа тези 10 градуса о ОТ на колиановиа вал.ако може6 ми ги обиасни по подробно.а са6то и за делкото
а за све6тите незнам изкарваха ги по ниакакав каталог.а сега немога да ги видиа засхтото ниамам клу4 за да ги разиа.то не са ли едни делениа по колиановиа вал.и на каде .по 4асовниковата стрелка или обратно??
а за све6тите незнам изкарваха ги по ниакакав каталог.а сега немога да ги видиа засхтото ниамам клу4 за да ги разиа.то не са ли едни делениа по колиановиа вал.и на каде .по 4асовниковата стрелка или обратно??
#11
Публикувано 29 септември 2009 - 13:37
Щом са по каталог значи трябва да са били подходящи.
Виж този линк от отговора ми по-горе. Има две снимки, едната на шайбата на вала, другата на делкото.
10 градуса предварение значи, 10 градуса преди ОТ по посоката на движение на вала. Отдясно на ОТ.
Виж този линк от отговора ми по-горе. Има две снимки, едната на шайбата на вала, другата на делкото.
10 градуса предварение значи, 10 градуса преди ОТ по посоката на движение на вала. Отдясно на ОТ.
#12
Публикувано 29 септември 2009 - 14:40
a imam i eno drugo wapros4e ako e vazmovno razbira se.vartiah tozi vint na stapkovia motor imate li predstava kak da go naglasia obratnoа имам едно вапрос4е ако е вазмозно разбира се жвртиах винта на стапковото мотор4е и това кадето регулира полозението на клапата .имате ли представа как да си ги нагласиа.благодариа предварително
#13
Публикувано 29 септември 2009 - 14:49
Не знам колата .... ама правописа ти е под всякаква критика
#14
Публикувано 29 септември 2009 - 15:30
ами sory все о6те сам прохожда6т и се обарквам.
#15
Публикувано 29 септември 2009 - 16:53
Ти първо оправи аванса. Проследи вакума за делкото от къде идва, после иди на газ-анализатор и ги накарай да ти нагласят колата на бензин на 1% CO.
Оборотите трябва да са 800 на празен ход.
После могат да ти регулират колата и на газ.
Оборотите трябва да са 800 на празен ход.
После могат да ти регулират колата и на газ.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни