Покупка на E320 W210 или Е36 АМГ W210
Започната от 300 Gullwing, 20 сеп 2009 - 13:32:09
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 септември 2009 - 13:32
Здравеите на всичи колеги искам да кажа че съм очарован от сериозното отношение към всеки вапрос зададен във форума-тук сам намерил доста полезна информация и се надявам след регистрацията си и аз да бада полезен. Сега да премина директно към въпроса-искам да попитам за споменатите в заглавито мащини Е320 W210 и E36 AMG W210. Та която и да избера ще е с англииски спецификации тъи като ще се кара в Англия. Та основните ми притеснения са относно раждата,а както знаем англииското време не е шега работа. Предполагам за Англия колите са с по добра основа а и тези които съм гледал са доста по запазени от предлаганото в Германия и не сам виждал ражда по тях освен по блъсканите което е нормално. Колите в Анг се карат доста по малко и повечето са на околи 100 000 млс/ 160 000 км приблизително та някои и по на 120 000 км, а както знаем за един Мергел тва е нищо. Ако някои изкаже мнения за Е36 АМГ ще сам много благодарен-модела е рядак и за това се целя към него. Пак и цената му е с около 500-600 паунда повее от на читав Е320. Та на кратко да кажете разход на гориво, за раждата, консумативи и обслужване корав ли е като цяло(и за двата модела) За новите от личен опит цялото ми семеиство ми знаем че са си сериозна работа консумативите. Мерси предвяарително.
П.С Малко се поувлякох ма то е от мерак.
П.С Малко се поувлякох ма то е от мерак.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#2
Публикувано 20 септември 2009 - 23:58
Здравеите на всичи колеги искам да кажа че съм очарован от сериозното отношение към всеки вапрос зададен във форума-тук сам намерил доста полезна информация и се надявам след регистрацията си и аз да бада полезен. Сега да премина директно към въпроса-искам да попитам за споменатите в заглавито мащини Е320 W210 и E36 AMG W210. Та която и да избера ще е с англииски спецификации тъи като ще се кара в Англия. Та основните ми притеснения са относно раждата,а както знаем англииското време не е шега работа. Предполагам за Англия колите са с по добра основа а и тези които съм гледал са доста по запазени от предлаганото в Германия и не сам виждал ражда по тях освен по блъсканите което е нормално. Колите в Анг се карат доста по малко и повечето са на околи 100 000 млс/ 160 000 км приблизително та някои и по на 120 000 км, а както знаем за един Мергел тва е нищо. Ако някои изкаже мнения за Е36 АМГ ще сам много благодарен-модела е рядак и за това се целя към него. Пак и цената му е с около 500-600 паунда повее от на читав Е320. Та на кратко да кажете разход на гориво, за раждата, консумативи и обслужване корав ли е като цяло(и за двата модела) За новите от личен опит цялото ми семеиство ми знаем че са си сериозна работа консумативите. Мерси предвяарително.
П.С Малко се поувлякох ма то е от мерак.
Ти сам го каза, че е рядък модел според мен, ако ще е АМG по-добре 50 или 55. На 50 средния разход е 12 (480/3750 Нм/Оборота) 0-100 ускорява за 6.2 сек. А за Е320
Време от 0-100 км/ч 7.7сек. (315/3000 Нм/Оборота) Разход - градско 15.4 л/100км, Разход - извънградско 7.5 л/100км .
]
СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ ОБИЖДАТ КОГАТО ТЕХНИЯ BENZ БИВА СРАВНЯВАН С ДРУГИ КОЛИ.
#3
Публикувано 21 септември 2009 - 00:03
Ако ръждата те притеснява 210 не е твойта кола
#4
Публикувано 21 септември 2009 - 09:33
Колега, ако ще го караш в Англия ситуацията е съвсем различна и е трудно да ти дадем смислен отговор на въпросите тъй като там и пътищата са други и подръжката на колите е различна. Тук става въпрос за 10-ина годишни коли и ако говорим за България, наистина ръждата е най големия проблем. Аз имах такава W210-ка и наистина имах проблем с ръждата. В Англия обаче се съмнявам че ще намериш и още по малко ще купиш кола с ръжди. А ако няма ръжда до този момент (на 10 год.) очевидно няма защо да се притесняваш за следващите няколко години. Предполагам, че в Англия наистина има по особени правила за колите (поне за всякакви електроуреди е така) и вероятно са подсигурени допълнително срещу ръжда. Относно подръжката няма как да сравним подръжката в България и в Англия - тук изобщо не е скъпа подръжката на този модел, но за там не знам... не знам изобщо има ли нещо евтино в Англия Иначе като удобство и комфорт на возене и каране смятам че това е един от най добрите модели на Е-класата - изключително широк, много пространство вътре, много удобен и изобщо е удоволствие да пътуваш с него. По тамошните пътища мисля че няма да ти се налага и да сменяш кой знае какво по окачването, което се води по слаба страна на този модел. А за тези двигатели за които говориш... това си е просто самолет. Така че според мен не му мисли - скачай смело - само гледай да намериш наистина запазена кола.
#5
Публикувано 21 септември 2009 - 09:44
Мерси за съветите колеги. Значи определено ме притеснява раждата но както е известно W210 не се славят като наи издражливите и корави но точно твзи модели са ми много на сарце.+ Е500 W124 Мергели за тва от няколко дни се самонавивам за някоя W124 280 или чочоне ама ша ми легне бая солено тва Е500 такава е и причината заради която бягам от W210 Е50 или Е55 тъи като данаците и таксите на тях са им изклучително високи. Проблема с раждата ми е трудно да го повярвам че го има тъи като не сам виждал прогнила W210 поне до сега. Подръжката като за кола от този калибар е напълно прилична пък и Германия е близо и морги колкото щещ
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#6
Публикувано 21 септември 2009 - 10:34
Мерси за съветите колеги. Значи определено ме притеснява раждата но както е известно W210 не се славят като наи издражливите и корави но точно твзи модели са ми много на сарце.+ Е500 W124 Мергели за тва от няколко дни се самонавивам за някоя W124 280 или чочоне ама ша ми легне бая солено тва Е500 такава е и причината заради която бягам от W210 Е50 или Е55 тъи като данаците и таксите на тях са им изклучително високи. Проблема с раждата ми е трудно да го повярвам че го има тъи като не сам виждал прогнила W210 поне до сега. Подръжката като за кола от този калибар е напълно прилична пък и Германия е близо и морги колкото щещ
Абе добре че на никои не му трябват коли с десн волан -даже вече и в необятната руска стана е неизгодно да се вкарват и обръщат -съответно цените на колите в кралството са доста ниски.
От 210 нагоре почват икономите и съответно почват и проблемите.......а само да ти кажа - по моргите в немско много рядко има мерцедес - то за 124 няма почти нищо а камо ли за 210 . Това го разбираи така - кат идеш в гробницата мерцедес на купчина та няма - разфасова се веданга и чаркалаците заминават особено пак 320 бензинова ... направо си е бяла та лястовица .
Кои ще каза 3,2 бензин при 1,4 евро за литар отделно кат я напомпиш по магистралта с 180 да кажем....... смуче бензин .........
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#7
Публикувано 21 септември 2009 - 12:41
за безина че и двата модела направо го лочат си е така за сега що годе разхода им ми е по силите горе доло точно за това бягам от по голям от 3.6L двигател но наи вече проблема с ръждата ме притеснява ако деиствително на W210 им е генетично заложено да прогниват по барзичко то това наистина ме плаши. А и да попитам саответно по добрели ще е ако се прехварля на вална W124 пак тия кубици някаде те до колкото знам нямат проблем с раждата а пък и с тян имам познати и са много доволни се пак е доказала се във времето машина та зех и за тях да се замислям и така след като днес видях един SE-series които доста ме израдва и ми напални душата маи маи пак почва едно неприятно чудедене,ваикане и двоумене
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#8
Публикувано 24 септември 2009 - 14:37
незнам как но след дългото чудене реших че ще е W201 190E 2.3 16V турбо
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#9
Публикувано 24 септември 2009 - 20:37
А в аъщност тая кола за какво ти е? Да си вееш задника сбота и неделя(гъзариика) или да си ходиш на работа с нея?незнам как но след дългото чудене реших че ще е W201 190E 2.3 16V турбо
Щото ако е за работа има и по-рентабилни решения...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 24 септември 2009 - 21:29
ми попринцип искам да взема кола 200кс+ та да мога като имам свободно време да я кача на писта примерно и газ еи така за кеф и незнам как открих малко инфо за 190Е с мотора които казах и след щателно проучване разбрах че и консумативите са и на разумни цени и е податлича на тунинг на двигателя така да се каже а и след някои сметки дали ще е 190е 2.3-16V+турбо или Е36 AMG като цена горе долу ляга едно и също ако имаш други идеи даваи всички предложения са добре дошли
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#11
Публикувано 24 септември 2009 - 21:41
За пистата мисля, че ще се представи подобаващо. Знам, че из кралството е много популярен 190 Cosworth 2.5 16V 202-ма коня, или за 190 2.5 АМГ EVO-II 235-ма коня? Нямат турбини и не знам дали може да им се сложи, ама ако може ти си помисли за какво иде реч. То и това 2.3 16V май е Cosworth със 167-ма коня или бъркам?ми попринцип искам да взема кола 200кс+ та да мога като имам свободно време да я кача на писта примерно и газ еи така за кеф и незнам как открих малко инфо за 190Е с мотора които казах и след щателно проучване разбрах че и консумативите са и на разумни цени и е податлича на тунинг на двигателя така да се каже а и след някои сметки дали ще е 190е 2.3-16V+турбо или Е36 AMG като цена горе долу ляга едно и също ако имаш други идеи даваи всички предложения са добре дошли
По-рентабилния вариант е да се търси мощна японка, до колкото знам са по-евтини. Виж ако държиш на Мерцедес, значи Мерцедес!
Идеята ми е, че за всеки ден с японката ще се мъчиш, комфорта е в Мерцедес, но за пистата да си чешеш крастата, може да направиш компромис с комфорта!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 24 септември 2009 - 22:22
На любимата марка немога да изневеря никога особено в такова начинание и с посредствена японка никога. Значи прав си че споменатите модели са много популярни даже може да се каже че се прочисляват към колекционерски коли. За кс на 2.3 16V козларта е 185кс но такав още не сам намирал скоро няма да и тарся тъи като сам в БГ в момента . Но сам се насочил към 2.3 модела тъи като имаше инфо в нета, което се потварди и тук във форума че бил с ковани бутала все пак има състезателно минало което при намерение за поставяне на турбо е доста добра новина. Но съдеики по това което се продава в нета не сам виждал баш 2.3 било то и не козлорд. Затова има и варянт да се намери 2.0 и да се смени блока,бутала евентуално ковани+ мотовилките и главата с такава от 2.3 литров до колкото разбрах били съвместими и чак тогава турбота интеркулери окачване нормално за да запазим комфорта се пак е Мерцедес спирачки,съединител и така нататак. Тя маи темата зе да бие в дуга посока ма няма нищо важно е идеите да се споделят.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#13
Публикувано 07 януари 2010 - 19:40
Като да е гарга да е рошаваЗа пистата мисля, че ще се представи подобаващо. Знам, че из кралството е много популярен 190 Cosworth 2.5 16V 202-ма коня, или за 190 2.5 АМГ EVO-II 235-ма коня? Нямат турбини и не знам дали може да им се сложи, ама ако може ти си помисли за какво иде реч. То и това 2.3 16V май е Cosworth със 167-ма коня или бъркам?
По-рентабилния вариант е да се търси мощна японка, до колкото знам са по-евтини. Виж ако държиш на Мерцедес, значи Мерцедес!
Идеята ми е, че за всеки ден с японката ще се мъчиш, комфорта е в Мерцедес, но за пистата да си чешеш крастата, може да направиш компромис с комфорта!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни