
nestabilni tixi oboroti na merzedes E190 Pomosht
Започната от gulianskia, 19 сеп 2009 - 20:42:03
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 септември 2009 - 20:42
от два месеца имам мердес 190Е 1984 но ми грамна газта в инжекциона и сега не подаржа тихите обороти на бензин молиа за помощ.Извинете за латиницата!
#2
Публикувано 19 септември 2009 - 21:21
Като начало - добре дошъл
Сигурен съм, че ще ти бъден даден подходящ съвет за отстраняване на проблема,
но имай предвид, че пишейки с латински букви в БГ форум означава, че нямаш уважение
към участниците в него
Успех
Сигурен съм, че ще ти бъден даден подходящ съвет за отстраняване на проблема,
но имай предвид, че пишейки с латински букви в БГ форум означава, че нямаш уважение
към участниците в него

Успех

Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#3
Публикувано 19 септември 2009 - 21:28
Колега, освен, че пишеш на неразбираема измислена латиница, не знаеш даже как се пише МерЗедес
Такъв модел Е190 не съществува, а ако става въпрос за 190Е, то тогава ще е инжекцион, а не както си написал карбуратор!
И въпреки, че не пиша в такива теми със шльокавица при теб мисля, че знам къде е проблема
Аз залагам на П-образния маркуч под "тавата" на въздушния филтър.Самия П-образен маркуч е закрепен на един черен гумен "мех"

Такъв модел Е190 не съществува, а ако става въпрос за 190Е, то тогава ще е инжекцион, а не както си написал карбуратор!
И въпреки, че не пиша в такива теми със шльокавица при теб мисля, че знам къде е проблема

#4
Публикувано 19 септември 2009 - 23:24
Ивиниаваи за латиницата ! него го оправих но продалжава данеги подьржаКолега, освен, че пишеш на неразбираема измислена латиница, не знаеш даже как се пише МерЗедес
![]()
Такъв модел Е190 не съществува, а ако става въпрос за 190Е, то тогава ще е инжекцион, а не както си написал карбуратор!
И въпреки, че не пиша в такива теми със шльокавица при теб мисля, че знам къде е проблемаАз залагам на П-образния маркуч под "тавата" на въздушния филтър.Самия П-образен маркуч е закрепен на един черен гумен "мех"
#5
Публикувано 20 септември 2009 - 07:00
При гърмеж на газ има вероятност да се поразместят разни гумички и пластмаси по двигателя.
Черният гумен мех - "жабата", за който говори Dicksun, също може да даде фира и да се скъса.
Когато се кара на газ бензинов автомобил е много важно да са му наред свещи, кабели, делко, предварение на запалването, както и да му е правилно регулирано подаването на газ.
Така и не разбрах дали си инжекцион или карбуратор, но ако си инжекцион - при газаджиите поставят разпробита пластина с гума, за да не се криви при евентуален гърмеж, както се слагат и "кихалки" - за да не се разпарчетосат пластмасовите кутии.
Моят съвет е да огледаш пак дали всички маркучета и пластмаси са добре прилепналли по местата си и да идеш при читав газаджия за настройка.
Успех!
Черният гумен мех - "жабата", за който говори Dicksun, също може да даде фира и да се скъса.
Когато се кара на газ бензинов автомобил е много важно да са му наред свещи, кабели, делко, предварение на запалването, както и да му е правилно регулирано подаването на газ.
Така и не разбрах дали си инжекцион или карбуратор, но ако си инжекцион - при газаджиите поставят разпробита пластина с гума, за да не се криви при евентуален гърмеж, както се слагат и "кихалки" - за да не се разпарчетосат пластмасовите кутии.
Моят съвет е да огледаш пак дали всички маркучета и пластмаси са добре прилепналли по местата си и да идеш при читав газаджия за настройка.
Успех!
#6
Публикувано 20 септември 2009 - 08:37
[quote name='Blond' post='181037' date='20th September 2009 - 08:00']При гърмеж на газ има вероятност да се поразместят разни гумички и пластмаси по двигателя.
Черният гумен мех - "жабата", за който говори Dicksun, също може да даде фира и да се скъса.
Когато се кара на газ бензинов автомобил е много важно да са му наред свещи, кабели, делко, предварение на запалването, както и да му е правилно регулирано подаването на газ.
Така и не разбрах дали си инжекцион или карбуратор, но ако си инжекцион - при газаджиите поставят разпробита пластина с гума, за да не се криви при евентуален гърмеж, както се слагат и "кихалки" - за да не се разпарчетосат пластмасовите кутии.
Моят съвет е да огледаш пак дали всички маркучета и пластмаси са добре прилепналли по местата си и да идеш при читав газаджия за настройка.
Успех![/
Черният гумен мех - "жабата", за който говори Dicksun, също може да даде фира и да се скъса.
Когато се кара на газ бензинов автомобил е много важно да са му наред свещи, кабели, делко, предварение на запалването, както и да му е правилно регулирано подаването на газ.
Така и не разбрах дали си инжекцион или карбуратор, но ако си инжекцион - при газаджиите поставят разпробита пластина с гума, за да не се криви при евентуален гърмеж, както се слагат и "кихалки" - за да не се разпарчетосат пластмасовите кутии.
Моят съвет е да огледаш пак дали всички маркучета и пластмаси са добре прилепналли по местата си и да идеш при читав газаджия за настройка.
Успех![/
#7
Публикувано 25 септември 2009 - 15:51
Колега - прегледай раздел "Ц-класа", "проблеми и ремонти", "w201"
и
"Е-класа", "проблеми и ремонти", "w124", "двигатели".
Може и "Информация за общи подобрения и ремонти", раздел "Газови уредби".
и
"Е-класа", "проблеми и ремонти", "w124", "двигатели".
Може и "Информация за общи подобрения и ремонти", раздел "Газови уредби".
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни