Колеги,имам обикновенна газова уредба Ловато с която колата ми работи чудесно /винаги пали на бензин и когато я изфурсирам минава на газ/,наскоро ми затегна бензиновата помпа и се наложи да я сменя с нова,майстора който я сменя видял че помпата работи постоянно /дори и когато е на газ/ и ми каза че трябвало когато е на газ дане работи,така се щадяла и имала по далъг живот.Моля колегите които имат ГУ да споделят кое е правилното.
Относно бензинова помпа на С180трябва ли да работи когато е на газ
Започната от nasko2, 18 сеп 2009 - 17:09:37
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 септември 2009 - 17:09
#2
Публикувано 18 септември 2009 - 22:05
Правилното е да имаш поне 20-25л. гориво в резервоара, за да не ти роди и тази помпа.
Освен че се джурка пензинеца докато караш на газ, служи и за охлаждане на помпата
Има различни схеми за вързване, някой газаджий ги изключват в момента когато обърне на газ, други не и точно поради тази причина 90% от сложилите газ, после си купуват нова помпичка, когато караш на светната лампа.
Освен че се джурка пензинеца докато караш на газ, служи и за охлаждане на помпата
Има различни схеми за вързване, някой газаджий ги изключват в момента когато обърне на газ, други не и точно поради тази причина 90% от сложилите газ, после си купуват нова помпичка, когато караш на светната лампа.
#3
Публикувано 19 септември 2009 - 12:32
По мое скромно мнение бензиновата помпа трябва да се изключи при режим "газ".
Това от личен опит. В противния случай сменяш първо единия клапан за обратното гориво, после и другия. Струват по 50-60 лв. единия, срещу 3-4 левово реле за прекъсване на ел.помпа.
И като се сцепят клапаните, идват едни грешки в компа, от там едни високи обороти на мотора, като пред излитане.
И едни страшни нерви.
Това от личен опит. В противния случай сменяш първо единия клапан за обратното гориво, после и другия. Струват по 50-60 лв. единия, срещу 3-4 левово реле за прекъсване на ел.помпа.
И като се сцепят клапаните, идват едни грешки в компа, от там едни високи обороти на мотора, като пред излитане.
И едни страшни нерви.
#4
Публикувано 23 септември 2009 - 07:08
Бензиновата помпа трябва да работи и да си имаш доста гориво в баката. Защо? Бензинът се изпарява и остават тежките фракции ако имаш само по 5 кила вътре. След това дюзите се позапушват. Освен това дюзите се охлждат от циркулиращия бензин.... И така вече 60000 км. съм газифициран. Газ до дупка!
P.S. Не питай старило, ами патило!
P.S. Не питай старило, ами патило!
#5
Публикувано 23 септември 2009 - 18:48
Колега ако искаш да не сменяш пак помпата отивай при газаджийте да ти сложат реле за изключване на помпата . Докато караш на газ няма никакъв смисъл помпата да ти работи .Само качва налягане по горивопровода , натоварва клапана за излишното гориво , и пак връща горивото в резервоара . Дюзите не се охлаждат , защото на газ изобщо не отварят за да премине гориво през тях , а помпата се охлажда само когато работи и през нея преминава гориво . Мога само да те посъветвам поне 1 ден в седмицата да караш колата само на бензин за да си спестиш малко от проблемите които правят колите с газ. Успех !
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни