Скоростният индекс си е същият-Н, което значи скорост до 210 км/ч! Разликата е в товарния индекс-91, което значи товар до 615 кг/гума. Не го слушай този зевзек!скоростния индекс , с тези трябва да караш малко по баво

195/65 няма ли да са малки?гуми
Started by vladumur1, 18 Sep 2009 - 11:12:48
28 replies to this topic
#16
Posted 24 September 2009 - 14:50
#18
Posted 24 September 2009 - 15:58
добре за "Н"-а се попросветих,аз нито товаря много,ното карам кой знае колко бързо.А с БАРУМ-а кажете кво е положението?

#19
Posted 24 September 2009 - 17:31
За тези пари мисля че стават. Но не търси качествата на хубава гума в тях .
#20
Posted 24 September 2009 - 21:06
[quote name='vladumur1' date='24th September 2009 - 16:58' post='181412']
добре за "Н"-а се попросветих,аз нито товаря много,ното карам кой знае колко бързо.А с БАРУМ-а кажете кво е положението?
Барума като гума хич не е гума според мен може бих я ползвал заради цената но само ако съм с предно иначе не.Прави си извода от цената само Гуд иара на този размер 195/65/15 е между 130 и 150 лева зависи как ще ти го дадът.Разгледаи по Шоу румите за новата фулда Монтеро 3 скоро получихме такава и на вид изглежда наистина добра.
добре за "Н"-а се попросветих,аз нито товаря много,ното карам кой знае колко бързо.А с БАРУМ-а кажете кво е положението?

Барума като гума хич не е гума според мен може бих я ползвал заради цената но само ако съм с предно иначе не.Прави си извода от цената само Гуд иара на този размер 195/65/15 е между 130 и 150 лева зависи как ще ти го дадът.Разгледаи по Шоу румите за новата фулда Монтеро 3 скоро получихме такава и на вид изглежда наистина добра.
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#21
Posted 25 September 2009 - 06:52
А тези "Барум"-ки през коя година са произведени? Защото преди време познати ми казаха, че си сменили наименованието на търговската марка. А може и да са ме излъгали... знам ли? Аз не си купувам "Барум".
Друга възможност е да са нови, но да са регенерат, съдейки по цената. А между дтугото тази цена е с ДДС, нали?
Друга възможност е да са нови, но да са регенерат, съдейки по цената. А между дтугото тази цена е с ДДС, нали?
#22
Posted 25 September 2009 - 11:25
Барума като гума хич не е гума според мен може бих я ползвал заради цената но само ако съм с предно иначе не.Прави си извода от цената само Гуд иара на този размер 195/65/15 е между 130 и 150 лева зависи как ще ти го дадът.Разгледаи по Шоу румите за новата фулда Монтеро 3 скоро получихме такава и на вид изглежда наистина добра.
[/quote]
Явно не е най-добрата гума,но мисля че цената ще ме спечели защото сега бях при майстор за предницата и тя ще ми стъпи като за голф 2 с климатик,а там мърдане няма.а за фулдата мерси,на 2 коли карахме с монтеро 2,много са меки и стават балони.
[/quote]
Явно не е най-добрата гума,но мисля че цената ще ме спечели защото сега бях при майстор за предницата и тя ще ми стъпи като за голф 2 с климатик,а там мърдане няма.а за фулдата мерси,на 2 коли карахме с монтеро 2,много са меки и стават балони.
#23
Posted 25 September 2009 - 12:06
Колега, вземи си Нокиан 195/65/15 от Диана - топли-топли и приключвай с въпроса. Искай по телефона цена и действай, доволен ще останеш! По-широки за зимата не ти трябват!
#24
Posted 26 September 2009 - 18:51
Не не са регенерат а просто гумата си е евтина,готината е 2009 лично ги прегледах.Колегата спомена че фулдата била мека и ставали балони според мен не е защото е мека а защото си имаме цели ями по пътищата.Другото което е че Гуд иар,Сава,Дънлоп,Фулда са под една шапка и като гуми и изработки са почти еднакви само имената,шарките и страните на производство са различни.По твоята логика значи и другите са много предразположени към разслояване и поява на балони.Поздрави и успех в избораА тези "Барум"-ки през коя година са произведени? Защото преди време познати ми казаха, че си сменили наименованието на търговската марка. А може и да са ме излъгали... знам ли? Аз не си купувам "Барум".
Друга възможност е да са нови, но да са регенерат, съдейки по цената. А между дтугото тази цена е с ДДС, нали?

От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#25
Posted 26 September 2009 - 19:20
Това чв са под една шапка инщо не значи . Важно е цената на гумата , нормално Динлоп за 450 лв. бр. да е с по качествени матеряли от фулда за 120лв. няма никакво значение че са под една шапка. При гумите както и при повечето неща цената е определяща за качеството. Трудно е да вземеш за 87 лв. гума и да търсиш нещо кой знае какво. Даже понякога по добрия варян е да се вземе нещо на една година но качествено от колкото ново и калпаво . Спестяването на пари от гуми лично за мене не е най одачния варянт защото понякога може да ви излезне доста скъпо !
#26
Posted 26 September 2009 - 20:07
continental за 140 лв.добре ли е?
Не хапи този,който може да те изяде.
#27
Posted 26 September 2009 - 20:21
Слав цената на гумата се влияе много от това коде е произведена.Като сонова гумите на тия марки са еднакви разликата идва от това че например Савата има каркас същия като на Гуд иара но шарката е стар модел и е явно с по ниско качествен материал но аз исках да кажа на колегата че не от това стават балоните,защото всеки ден свалям гуми и виждам кое как е.Мога да дам един прост пример идват един модел гуми Гуд иар с един размер но произведени единия в Словения другия Германия и по самата гума си личи че от друг материали шарката е доста по-различна,а уж са идентични.Виждал сьм и Дънлоп с много балони но повечето е от стила на каране и хубавите ни пътища.А това за избора на по хубава гума е наи доброто решение за оптимално сцепление,икономия на гориво,дълъг пробег и добра позиция на пътя,и до тях се нарежда и наи-важното сигорноста ни ,а това го виждам само в една единствена гума и това е Мишелин.Извинявам се на колегата ако съм осрал темата му.Това чв са под една шапка инщо не значи . Важно е цената на гумата , нормално Динлоп за 450 лв. бр. да е с по качествени матеряли от фулда за 120лв. няма никакво значение че са под една шапка. При гумите както и при повечето неща цената е определяща за качеството. Трудно е да вземеш за 87 лв. гума и да търсиш нещо кой знае какво. Даже понякога по добрия варян е да се вземе нещо на една година но качествено от колкото ново и калпаво . Спестяването на пари от гуми лично за мене не е най одачния варянт защото понякога може да ви излезне доста скъпо !
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#28
Posted 26 September 2009 - 21:15
За Мишелин няма спор
И аз се извинявам на колегата за осирането на темата

И аз се извинявам на колегата за осирането на темата

#29
Posted 28 September 2009 - 10:13
Мдааа, аз отивам да пуша, ако някой друг се на_ере кажете на колегата, че съм аз!

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users