Газифициране на 260ЕM 103 E 26
Започната от darkrose, 16 сеп 2009 - 22:49:15
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 септември 2009 - 22:49
Здравейте.
Аз не съм се появявал скоро, но пак се навъртам.
Какво да правиш - афинитет към марката.
Та по темата.
Четох из форума, търсих, но точно на това не намерих отговор.
Взех си един по-старичък Мерцедес. Не устоях на факта, че е много запазен.
Аз си харесвам такива, по-старички.
w124 260E, произведен по ВИН 1988 г/ рег. 1992 г.
Дали ще се продава или не не знам отсега, ще се види.
Искам да попитам за този двигател:
1. Каква газова е подходяща за този мотор ?
2. Мнение за газаджиите във Ведраре ? конкретно "фирма Старгаз" ?
3. Какво да очаквам от една такава уредба на точно този конкретния двигател ?
4. Някакви проблеми след това, от работата на газ ?
5. Цена на такава уредба ?
Благодаря предварително на отзовалите се.
Аз не съм се появявал скоро, но пак се навъртам.
Какво да правиш - афинитет към марката.
Та по темата.
Четох из форума, търсих, но точно на това не намерих отговор.
Взех си един по-старичък Мерцедес. Не устоях на факта, че е много запазен.
Аз си харесвам такива, по-старички.
w124 260E, произведен по ВИН 1988 г/ рег. 1992 г.
Дали ще се продава или не не знам отсега, ще се види.
Искам да попитам за този двигател:
1. Каква газова е подходяща за този мотор ?
2. Мнение за газаджиите във Ведраре ? конкретно "фирма Старгаз" ?
3. Какво да очаквам от една такава уредба на точно този конкретния двигател ?
4. Някакви проблеми след това, от работата на газ ?
5. Цена на такава уредба ?
Благодаря предварително на отзовалите се.
Dark Inside The Night
#2
Публикувано 16 септември 2009 - 23:19
Предишната ми кола 124 200СЕ М102 мотор карах на газ , изминах около 50'000км имам известен опит от карането на механичен инжекцион с газова уредба.
Започвам отзад напред
-Цена на уредбата- максимум 500лв и то ако е маркова- БРЦ или Ловато, има и по-евтини, други марки.
-Проблеми- може да са ужасно много- зависи от монтажа и от състоянието на двигателя, по-специално на запалителната с-ма. Двигател М103 е с механична инжекция, следователно се поставя конвенционална газова уредба, където от особена важност са настройките. При некадърно настроена уредба проблемите ще са ежедневие. Основния проблем е появата на нежелана детонация в смукателните колектори- получава се при силно обеднена смес и рязко подаване на газ. Има го и при пропуски по горивната с-ма- маркучите около и след дебитомера, от където смуче въздух и се променя качеството на гориво-въздушната смес. Свещите също трябва да са в добро състояние- смени ги препоръчвам ти NGK, въздушния филтър- чувал съм какви ли не глуппости за смяната му на 5'000 че и на 3'000- абсолютно излишно е, спокойно можеш да го сменяш на 10'000км при всяка смяна на маслото, но не и на повече.
-От този двигател с газова уредба- не очаквай чудеса като скорост от 250км/ч или разход от 10/100 газ, но при правилен монтаж и поддръжка очаквай да се движиш сравнително евтино и безпроблемно.
-Нямам мнение нито за "Старгаз" нито за газаджиите във Ведраре.......
-Най-подходящата газова за твоя мотор е обикновена газова уредба с електрически изпарител (препоръчвам ти БРЦ АТ90Е), но с някои подобрения като ламбда контрол (регулира подаването на количеството газ спрямо показанията на ламбда сондата- ако я има и работи) и адванс процесор (настройва предварението на искрата за оптимална работа на двигателя на газ и пълно изгаряне на горивото)
Дано съм ти бил полезен
Започвам отзад напред
-Цена на уредбата- максимум 500лв и то ако е маркова- БРЦ или Ловато, има и по-евтини, други марки.
-Проблеми- може да са ужасно много- зависи от монтажа и от състоянието на двигателя, по-специално на запалителната с-ма. Двигател М103 е с механична инжекция, следователно се поставя конвенционална газова уредба, където от особена важност са настройките. При некадърно настроена уредба проблемите ще са ежедневие. Основния проблем е появата на нежелана детонация в смукателните колектори- получава се при силно обеднена смес и рязко подаване на газ. Има го и при пропуски по горивната с-ма- маркучите около и след дебитомера, от където смуче въздух и се променя качеството на гориво-въздушната смес. Свещите също трябва да са в добро състояние- смени ги препоръчвам ти NGK, въздушния филтър- чувал съм какви ли не глуппости за смяната му на 5'000 че и на 3'000- абсолютно излишно е, спокойно можеш да го сменяш на 10'000км при всяка смяна на маслото, но не и на повече.
-От този двигател с газова уредба- не очаквай чудеса като скорост от 250км/ч или разход от 10/100 газ, но при правилен монтаж и поддръжка очаквай да се движиш сравнително евтино и безпроблемно.
-Нямам мнение нито за "Старгаз" нито за газаджиите във Ведраре.......
-Най-подходящата газова за твоя мотор е обикновена газова уредба с електрически изпарител (препоръчвам ти БРЦ АТ90Е), но с някои подобрения като ламбда контрол (регулира подаването на количеството газ спрямо показанията на ламбда сондата- ако я има и работи) и адванс процесор (настройва предварението на искрата за оптимална работа на двигателя на газ и пълно изгаряне на горивото)
Дано съм ти бил полезен
#3
Публикувано 16 септември 2009 - 23:25
Благодаря за отговора.
Значи на 2000 куб 124 200Е съм карал известно време с газова уредба, нямаше проблеми, като изключим че гърмеше 1 път в месеца. Ей така профилактично
Притеснението ми идва от факта, че тук са 6 цилиндъра, а не 4.
Значи цената на газовата трябва да е макс 500 лв за този двигател ?
хм, че нещо ми споменаха 650, 700 лв за обикновена газова, не инжекционна ?
И да не очаквам чудеса, просто един по-нормален разход. А по високите скорости неси падам, определено.
Значи на 2000 куб 124 200Е съм карал известно време с газова уредба, нямаше проблеми, като изключим че гърмеше 1 път в месеца. Ей така профилактично
Притеснението ми идва от факта, че тук са 6 цилиндъра, а не 4.
Значи цената на газовата трябва да е макс 500 лв за този двигател ?
хм, че нещо ми споменаха 650, 700 лв за обикновена газова, не инжекционна ?
И да не очаквам чудеса, просто един по-нормален разход. А по високите скорости неси падам, определено.
Dark Inside The Night
#4
Публикувано 16 септември 2009 - 23:30
Много е веднъж в месеца да гърми и не е никак профилактично- по скоро е симптом на някакъв проблем по горивната система. Ако оставиш нещата така и колата си гърми, много скоро проблемите ще нараснат лавинообразно и ще се отразят дори и при работата на бензин
#5
Публикувано 17 септември 2009 - 08:53
Много е веднъж в месеца да гърми и не е никак профилактично- по скоро е симптом на някакъв проблем по горивната система. Ако оставиш нещата така и колата си гърми, много скоро проблемите ще нараснат лавинообразно и ще се отразят дори и при работата на бензин
Това се отнасяше за предишна кола.
За сегашната ще видя цените, че ми се струва 700 лв за обикновена газова малко висока цена.
Dark Inside The Night
#6
Публикувано 17 септември 2009 - 09:32
... А по високите скорости не си падам, определено.
ха, Калине, добре дошъл отново на борда.
високите скорости ли те отказаха от онова жълто двуколесно, дето май 250 са му оптималната скорост?
честито за придобивката!!!
#8
Публикувано 17 септември 2009 - 21:13
ха, Калине, добре дошъл отново на борда.
високите скорости ли те отказаха от онова жълто двуколесно, дето май 250 са му оптималната скорост?
честито за придобивката!!!
Добре заварили.
Каквото и да правя, пак си ме влече Мерцедес.
Каквото и да говорят хората.
Жълтото Ducati...понякога така се налага, може би за добре.
Благодаря за съветите на Bastunchik .
Dark Inside The Night
#9
Публикувано 17 септември 2009 - 22:30
Здравей колега,
аз сложих на моята пура, която е 2,6 газово преди 1 год. за 570 лв в Пловдив и вече съм изминал 13000 км. само с едно гръмване - причината беше капачка и палец
Двигателите М102 и М103 са според мен перфектните за газово
Преди това имах 124-ка 2,0Е за служебна и и скъсах шортите от каране на газ, а после си купих 124-ка 2,3 на газ и там бях много доволен - САМО ВСИЧКО по ЗАПАЛИТЕЛНАТА система да е наред, както казаха колегите!
Поздрави и много безаварийни километри на газ
аз сложих на моята пура, която е 2,6 газово преди 1 год. за 570 лв в Пловдив и вече съм изминал 13000 км. само с едно гръмване - причината беше капачка и палец
Двигателите М102 и М103 са според мен перфектните за газово
Преди това имах 124-ка 2,0Е за служебна и и скъсах шортите от каране на газ, а после си купих 124-ка 2,3 на газ и там бях много доволен - САМО ВСИЧКО по ЗАПАЛИТЕЛНАТА система да е наред, както казаха колегите!
Поздрави и много безаварийни километри на газ
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#10
Публикувано 18 септември 2009 - 14:12
Собственика на "Стар газ" в Карлово имаше газифицирана 124 с двигател като твоя. Познава много добре решението на проблемите с тези двигатели. Те имат изпарители със метална преграда м/у водата и газта.Цените са им височки наистина ,но качеството им е добро,както гаранционното и след гаранционно обслужване. Ако искаш ще ти дам телефоните на собственика и н-ка на сервиза. Намират се като влизаш от Пловдив в дясно. Газстанцията е на самото шосе-в същия двор е и сервиза.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#11
Публикувано 18 септември 2009 - 14:58
Собственика на "Стар газ" в Карлово имаше газифицирана 124 с двигател като твоя. Познава много добре решението на проблемите с тези двигатели. Те имат изпарители със метална преграда м/у водата и газта.Цените са им височки наистина ,но качеството им е добро,както гаранционното и след гаранционно обслужване. Ако искаш ще ти дам телефоните на собственика и н-ка на сервиза. Намират се като влизаш от Пловдив в дясно. Газстанцията е на самото шосе-в същия двор е и сервиза.
Благодаря за мнението.
За телефоните, намерих им сайта и най-вероятно ще се обадя тези дни за да ги питам как стоят нещата.
за този сайт става дума, мисля че би трябвало да са те :
http://www.stargasvedrare.com/
Dark Inside The Night
#12
Публикувано 25 септември 2009 - 20:04
Благодаря за мнението.
За телефоните, намерих им сайта и най-вероятно ще се обадя тези дни за да ги питам как стоят нещата.
за този сайт става дума, мисля че би трябвало да са те :
http://www.stargasvedrare.com/
Не е това. "СТАРГАЗ БЪЛГАРИЯ" ООД, гр. Карлово, Пловдивско шосе,GSM 0888 56 62 88. Това е сервиза за който ти казвах. Сайта им е www.stargas-bg.com. Магазина е на ул."Ген.Заимов"5 тел.0335/99 88 5. Успех.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни