Съвет ми трябва- инфо за 4х4
Започната от brpi, 16 сеп 2009 - 20:07:02
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 септември 2009 - 20:07
Трябва да купувам за роднина (деиствието се развива в Канада и колата ще се кара там ) някакво 4х4 .
Возилото ще се товари - да кажем от 100 до 300 кила + дневно прави поне 200км.
Та огледах какво има- или пикап или джипка - парите са някаде 10 000 аиде в краен случаи 12 000 канадски.
Пикапите - трагедия - малки почти няма а и да има малък е с 3 литра мотор естествено бензинов - само на много големите тракове има 8 или 10 цилиндрови дизели ама тва вече си е камион и са дебели кат цена.
Все пак ако някопи се сети за модел и марка от тоя тип -да дава жокер.
Почнах да оглеждам Джипките - понеже знам че любимата марка на форума -Митсубиши Паджеро- намерих няколко - например тва
1993 MITSUBISHI PAJERO EXCEED, 89000kms, 4dr, Automatic, 4x4, Cylinders 4, Diesel, , AM/FM Stereo, , Air Conditioning, , Alloy Wheels, , Anti-Lock Brakes, , Power Brakes, , Power Mirrors, , Power Steering, , Tilt Steering, , Brush Guard, , Leather Interior, , Power Locks, , Sunroof, , 3rd Row Seating, 1993 MITSUBISHI PAJERO AUTO 4 DOOR SUV. FULLY SERVICED. GREAT CONDITION BOTH IN AND OUT. COMES WITH 4 BRAND NEW TIRES. INCLUDES ALL FLUIDS, FILTER, BC COMPLIANCE AND INSPECTION.
P.S -прочетох че требе да търся 2.8 а не 2,5 литровия мотор.
в общия случаи знам горе долу какво да гледам ама не са ми специалност... даваите съвети ..... теоретично ако е на истинки км би требвало да има поне още бая км ресурс... колко още е въпроса....
Значи кривнята тука е че не на всяка бензинджииница има дизел а камо ли да идеш в сервиз...че то сигурно от 100сервиза само 2-3 са пипали дизелова кола- а при дилара е каде 100долара само за труд на час......
Друг въпрос - намерих и дизелова Тоиота Ланд Круизер...само знам че тва е култова кола 4х4 ..с многоброини подвизи по целия свят ...на тая какво д аи гледам -некакви жокери пак ...
Возилото ще се товари - да кажем от 100 до 300 кила + дневно прави поне 200км.
Та огледах какво има- или пикап или джипка - парите са някаде 10 000 аиде в краен случаи 12 000 канадски.
Пикапите - трагедия - малки почти няма а и да има малък е с 3 литра мотор естествено бензинов - само на много големите тракове има 8 или 10 цилиндрови дизели ама тва вече си е камион и са дебели кат цена.
Все пак ако някопи се сети за модел и марка от тоя тип -да дава жокер.
Почнах да оглеждам Джипките - понеже знам че любимата марка на форума -Митсубиши Паджеро- намерих няколко - например тва
1993 MITSUBISHI PAJERO EXCEED, 89000kms, 4dr, Automatic, 4x4, Cylinders 4, Diesel, , AM/FM Stereo, , Air Conditioning, , Alloy Wheels, , Anti-Lock Brakes, , Power Brakes, , Power Mirrors, , Power Steering, , Tilt Steering, , Brush Guard, , Leather Interior, , Power Locks, , Sunroof, , 3rd Row Seating, 1993 MITSUBISHI PAJERO AUTO 4 DOOR SUV. FULLY SERVICED. GREAT CONDITION BOTH IN AND OUT. COMES WITH 4 BRAND NEW TIRES. INCLUDES ALL FLUIDS, FILTER, BC COMPLIANCE AND INSPECTION.
P.S -прочетох че требе да търся 2.8 а не 2,5 литровия мотор.
в общия случаи знам горе долу какво да гледам ама не са ми специалност... даваите съвети ..... теоретично ако е на истинки км би требвало да има поне още бая км ресурс... колко още е въпроса....
Значи кривнята тука е че не на всяка бензинджииница има дизел а камо ли да идеш в сервиз...че то сигурно от 100сервиза само 2-3 са пипали дизелова кола- а при дилара е каде 100долара само за труд на час......
Друг въпрос - намерих и дизелова Тоиота Ланд Круизер...само знам че тва е култова кола 4х4 ..с многоброини подвизи по целия свят ...на тая какво д аи гледам -некакви жокери пак ...
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#2
Публикувано 16 септември 2009 - 20:58
Според мен Тойотата е правиния избор. Гледай за ръжда, другото което мога да ти предложа да гледаш е : Да убиеш ТойотаТрябва да купувам за роднина (деиствието се развива в Канада и колата ще се кара там ) някакво 4х4 .
Возилото ще се товари - да кажем от 100 до 300 кила + дневно прави поне 200км.
Та огледах какво има- или пикап или джипка - парите са някаде 10 000 аиде в краен случаи 12 000 канадски.
Пикапите - трагедия - малки почти няма а и да има малък е с 3 литра мотор естествено бензинов - само на много големите тракове има 8 или 10 цилиндрови дизели ама тва вече си е камион и са дебели кат цена.
Все пак ако някопи се сети за модел и марка от тоя тип -да дава жокер.
Почнах да оглеждам Джипките - понеже знам че любимата марка на форума -Митсубиши Паджеро- намерих няколко - например тва
1993 MITSUBISHI PAJERO EXCEED, 89000kms, 4dr, Automatic, 4x4, Cylinders 4, Diesel, , AM/FM Stereo, , Air Conditioning, , Alloy Wheels, , Anti-Lock Brakes, , Power Brakes, , Power Mirrors, , Power Steering, , Tilt Steering, , Brush Guard, , Leather Interior, , Power Locks, , Sunroof, , 3rd Row Seating, 1993 MITSUBISHI PAJERO AUTO 4 DOOR SUV. FULLY SERVICED. GREAT CONDITION BOTH IN AND OUT. COMES WITH 4 BRAND NEW TIRES. INCLUDES ALL FLUIDS, FILTER, BC COMPLIANCE AND INSPECTION.
P.S -прочетох че требе да търся 2.8 а не 2,5 литровия мотор.
в общия случаи знам горе долу какво да гледам ама не са ми специалност... даваите съвети ..... теоретично ако е на истинки км би требвало да има поне още бая км ресурс... колко още е въпроса....
Значи кривнята тука е че не на всяка бензинджииница има дизел а камо ли да идеш в сервиз...че то сигурно от 100сервиза само 2-3 са пипали дизелова кола- а при дилара е каде 100долара само за труд на час......
Друг въпрос - намерих и дизелова Тоиота Ланд Круизер...само знам че тва е култова кола 4х4 ..с многоброини подвизи по целия свят ...на тая какво д аи гледам -некакви жокери пак ...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 16 септември 2009 - 21:38
Баща ми вече 3 години мъчи една чисто нова Toyota Hylux и всеки ден я кара като за последно, обаче тя не се предава.
Вени я е виждал тая Toyota, желязна е...
Вени я е виждал тая Toyota, желязна е...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 16 септември 2009 - 21:43
Баща ми вече 3 години мъчи една чисто нова Toyota Hylux и всеки ден я кара като за последно, обаче тя не се предава.
Вени я е виждал тая Toyota, желязна е...
Не че мнението ми е миродавно,
но и аз залагам на същото
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#5
Публикувано 16 септември 2009 - 21:55
Незнам в тия държави дали има смисъл от дизел, т.е. кара ли се изобщо на нафта. Да не види зор с поддръжката на дизелово паджеро.
Иначе като моята голямата Тойота(80-та серия) може би ще се намери за тия пари, но ще е бензин. И поддръжката не е евтина, но пък е бая здрава. Може да товари и да тегли доста. Има и сума ти информация за нея в ih8mud.
И друго нещо - предполагам, че ще се кара доста по заснежени/заледени участъци. В този случай постоянното задвижване 4х4(да не е с копче или лост) е по-добро. По този критерий и Паджерото върши работа, щото е фул-тайм.
Иначе като моята голямата Тойота(80-та серия) може би ще се намери за тия пари, но ще е бензин. И поддръжката не е евтина, но пък е бая здрава. Може да товари и да тегли доста. Има и сума ти информация за нея в ih8mud.
И друго нещо - предполагам, че ще се кара доста по заснежени/заледени участъци. В този случай постоянното задвижване 4х4(да не е с копче или лост) е по-добро. По този критерий и Паджерото върши работа, щото е фул-тайм.
I love the sound of V8 in the morning...
#6
Публикувано 17 септември 2009 - 07:39
значи, паджерото не е фул тайм, а е И фул тайм
раздатката е супер-селект - на почти всички, и може да се кара както фул-тайм, така и на парт-тайм - със заключен междинен диф.
това е едно огромно предимство!!!
Горното паджеро, дето си цитирал, е точно копие на моето, дори и в километрите..
ако проблема е по отношение на горивото, то тия същите играчки излизат и с V 6 3000 cc, и с V6 3500 сс.
чудни играчки са тези, чудни, ама тука идват малко акцизни ( втория ), и малко гладни остават, че много обичаг да се хранят..
обади ми се по телефона, да си поговорим
раздатката е супер-селект - на почти всички, и може да се кара както фул-тайм, така и на парт-тайм - със заключен междинен диф.
това е едно огромно предимство!!!
Горното паджеро, дето си цитирал, е точно копие на моето, дори и в километрите..
ако проблема е по отношение на горивото, то тия същите играчки излизат и с V 6 3000 cc, и с V6 3500 сс.
чудни играчки са тези, чудни, ама тука идват малко акцизни ( втория ), и малко гладни остават, че много обичаг да се хранят..
обади ми се по телефона, да си поговорим
#7
Публикувано 17 септември 2009 - 15:09
значи, паджерото не е фул тайм, а е И фул тайм
Мда, Супер Селект наистина е най-добрия вариант, щото лятото на топлия асфалт няма смисъл от 4х4. Подобна раздатка има и на Jeep доколкото знам, та може и за такова да се огледа. Все пак е американско и в САЩ частите са им без пари.
Иначе Паджерото е екстра, обаче бензина харчи прекалено много даже за джип.
I love the sound of V8 in the morning...
#8
Публикувано 17 септември 2009 - 22:20
Само да отбележа че тука сняг няма - наще са тука на западния бряг и тука единственото парче от Канада дет през зимата е 2-3 градуса над нулата.
От Американска кола тотална сам се отказал- дори и тука всички знаят че са боклуци -моите имат вече опит с американски коли и за таква вече нещат и да чуят.
Може и частите да са евтини за тях ама труда в сервиза не е - преди 30 мин намерих една фактура - 4 гуми Мишелин са купени от фирма Х - в Бг монтажа и баланс и т.н е гювеч -да ма тука не е - 16 долара е баланса само ....... какво да говоря повече .
Огледах и наистина колата требе да е дизел- тенденцията е горивото да поскъпва и бензинова отпада -кат добавя че требе да е по голяма за да се товари -на такива не слагат малки бензинови мотори и са голями лами.
Понеже х*я и тука е опрял до задника (бензина е дебел ) и ако че тука са глупендери цената на дизеловите коли е в небесата - добре че тия Паджеровци са с обратен волан иначе неможещ ги доближи....
ето една илюстрация за цени
колко струва
1997 MERCEDES-BENZ S320 15500KM FULL LOAD, silver, with gray interior, in beautful condition. Air cared, New battery, new tires, recently serviced and check out. $8,500.00.
и колко струва 123 дизел ......
1985 SILVER MERCEDES BENZ 300 CD Turbo Diesel. Beautiful solid collectors car, excellent condition throughout, 2nd owner, all maintainence records, 300,000 kms., black leather interior, new tires, quick sell $8000
немем думи
От Американска кола тотална сам се отказал- дори и тука всички знаят че са боклуци -моите имат вече опит с американски коли и за таква вече нещат и да чуят.
Може и частите да са евтини за тях ама труда в сервиза не е - преди 30 мин намерих една фактура - 4 гуми Мишелин са купени от фирма Х - в Бг монтажа и баланс и т.н е гювеч -да ма тука не е - 16 долара е баланса само ....... какво да говоря повече .
Огледах и наистина колата требе да е дизел- тенденцията е горивото да поскъпва и бензинова отпада -кат добавя че требе да е по голяма за да се товари -на такива не слагат малки бензинови мотори и са голями лами.
Понеже х*я и тука е опрял до задника (бензина е дебел ) и ако че тука са глупендери цената на дизеловите коли е в небесата - добре че тия Паджеровци са с обратен волан иначе неможещ ги доближи....
ето една илюстрация за цени
колко струва
1997 MERCEDES-BENZ S320 15500KM FULL LOAD, silver, with gray interior, in beautful condition. Air cared, New battery, new tires, recently serviced and check out. $8,500.00.
и колко струва 123 дизел ......
1985 SILVER MERCEDES BENZ 300 CD Turbo Diesel. Beautiful solid collectors car, excellent condition throughout, 2nd owner, all maintainence records, 300,000 kms., black leather interior, new tires, quick sell $8000
немем думи
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#9
Публикувано 18 септември 2009 - 06:56
колко струва
1997 MERCEDES-BENZ S320 15500KM FULL LOAD, silver, with gray interior, in beautful condition. Air cared, New battery, new tires, recently serviced and check out. $8,500.00.
и колко струва 123 дизел ......
1985 SILVER MERCEDES BENZ 300 CD Turbo Diesel. Beautiful solid collectors car, excellent condition throughout, 2nd owner, all maintainence records, 300,000 kms., black leather interior, new tires, quick sell $8000
немем думи
Beautiful solid collectors car - мисля е определящо за цената. Ако тая екстра я нямаше, сигурно отдавна да е в моргата...
Все пак си мисля, че Тойотата е една идея по-просторна от Паджерото.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 18 септември 2009 - 23:50
Beautiful solid collectors car - мисля е определящо за цената. Ако тая екстра я нямаше, сигурно отдавна да е в моргата...
Все пак си мисля, че Тойотата е една идея по-просторна от Паджерото.
Колектор кар друг път - обикнбовена по запазена 123 .
Eто цена на 210 ама виж на колко км е ..... та даже и 24 месеца гаранция дават .........
1997 MERCEDES-BENZ E300D DIESEL, 284209kms, Silver on ivory leather int. 3.0L 6Cyl Diesel, all pwr options incl. pwr heated seats, pwr sunroof, keyless entry, 6 x CD changer, local Vancouver car, 284,209 hwy kms with FULL dealer service history, NO accidents, fully service and aircared, 24 months warranty included, $15,995.00
Само да спомена че ако се продава от фирма - в цената НЕ Е ВКЮЧЕНО ДДС -за радост е 12 % ама демек към 15 995 +12% е теоретичната краина цена.
Бе споменаването на думичката дизел - бута цената с няколко хилядарки нагоре.
P.S -
Ходих да гледам един камион - малии огромна работа бреи..... нямам думи ония ми вика бе то е с маклия мотор -имало некакв 7,3 литра....
FORD 2005 F-250 DIESEL Lariat Crew 2wd with 43,164 Km. The exterior is immaculate. The interior is fresh and like new. Non smoker. Amenities include Premium CD-6 Audio, Leather, Dual Power Seats and lots more. Pickup box/cargo lights Interval wipers Removable locking tailgate w/black handle Front/rear license plate bracket INTERIOR Color-keyed scuff plates Belt Minder seatbelt-not-buckled chime & flashing warning light (4) air registers w/positive shut-off Auxiliary pwr point Instrument panel mounted dual cupholders, storage bin & trash bag hook Glove box Ashtray & cigar lighter Color-keyed molded cloth headliner Driver & passenger grab handles Front passenger-side roof ride handle Rear seating roof ride handles Dual color-keyed coat hooks Dual dome lamps w/time delay off Rear wheel drive 72 amp/hr (650 CCA) maintenance-free battery 130 amp alternator Trailer tow pkg-inc: 7-wire harness w/relays, 7/4 pin combination connector, trailer brake wiring kit w/o controller (2) front tow hooks Twin I-beam front axle w/coil springs Front stabilizer bar HD gas shock absorbers Full-size spare tire w/lock & carrier 2-ton mechanical jack Pwr steering Pwr 4-wheel disc brakes w/4-wheel anti-lock braking system SAFETY Pwr 4-wheel disc brakes w/4-wheel anti-lock braking system Driver & front passenger airbags Color-keyed safety belts w/front seat outboard adjustable D-rings Front/rear child seat tethers (on all seats) BlockerBeam LARIAT LUXURY PKG PREMIUM ELECTRONIC AM/FM STEREO RADIO W/IN-DASH 6-DISC CD CHANGER 6.0L DI V8 TURBO-DIESEL "POWER STROKE" ENGINE LEATHER FRONT LUXURY CAPTAINS CHAIRS W/ CONSOLE TORQSHIFT 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION W/OD $9,000.00
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни