
питане относно автоматика на W210
Started by CL65, 16 Sep 2009 - 18:56:06
4 replies to this topic
#1
Posted 16 September 2009 - 18:56
здравейте колеги,имам МБ Е200(W210)бензин.Да ви кажа случи ми се нещо странно с автоматика,примерно като сам на светофар като дам газта до дъното почва да ускорява до към 6-6,5 оборота и не иска да включи 2-ра предавака, отпускам газта и се включва,после пак натискам до дъното пак ускорява до 6-6,5 и пак не иска да включи 3-та предавака.......
или пък като си карам на 4-та( 4 степенен автоматик) с около 60км/ч и реша да изпреварвам натискам газта до дъното компютъра го изкомандва и връща на 3-та и я искорява пак до 6-6,5 оборота и би требвало да включи 4-та ама не я включва.като отпусна газта тогава я включва.възможно ли е проблема да е в авт. кутия.Кажете некакви мнения. Благодаря Ви
или пък като си карам на 4-та( 4 степенен автоматик) с около 60км/ч и реша да изпреварвам натискам газта до дъното компютъра го изкомандва и връща на 3-та и я искорява пак до 6-6,5 оборота и би требвало да включи 4-та ама не я включва.като отпусна газта тогава я включва.възможно ли е проблема да е в авт. кутия.Кажете некакви мнения. Благодаря Ви
#2
Posted 16 September 2009 - 19:43
Според мен и трябва още секунда две за да превключи, ама явно не я изчакваш да отреагира правилно на кикдауна. Няма да те съветвам да пробваш да изчакаш, ама комшютъра си знае кога да превключва на кикдаун.здравейте колеги,имам МБ Е200(W210)бензин.Да ви кажа случи ми се нещо странно с автоматика,примерно като сам на светофар като дам газта до дъното почва да ускорява до към 6-6,5 оборота и не иска да включи 2-ра предавака, отпускам газта и се включва,после пак натискам до дъното пак ускорява до 6-6,5 и пак не иска да включи 3-та предавака.......
или пък като си карам на 4-та( 4 степенен автоматик) с около 60км/ч и реша да изпреварвам натискам газта до дъното компютъра го изкомандва и връща на 3-та и я искорява пак до 6-6,5 оборота и би требвало да включи 4-та ама не я включва.като отпусна газта тогава я включва.възможно ли е проблема да е в авт. кутия.Кажете некакви мнения. Благодаря Ви
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Posted 16 September 2009 - 20:26
Е той кикдауна си има бутон под педала на газта. Като настъпиш додолу, педалът опира в бутона, като има леко усилие, трябва да го донатиснеш, за да се задейства кикдауна. Иначе не виждам кое е неестественото в поведението на автомата. Аз си мисля, че баш тъй трябва да се държи.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Posted 16 September 2009 - 20:43
Аз на мойта съм си правил проба: на кикдаун влиза в червеното за малко и сменя предавката. Би трябвало да е същото и при бензина, само че на по-високи обороти. Да те държи в червеното няма смисъл, но пък не трябва да се очаква преди червеното да минава на по-горна предавака.Е той кикдауна си има бутон под педала на газта. Като настъпиш додолу, педалът опира в бутона, като има леко усилие, трябва да го донатиснеш, за да се задейства кикдауна. Иначе не виждам кое е неестественото в поведението на автомата. Аз си мисля, че баш тъй трябва да се държи.
За мен колегат му трябват две-три секунди за да си превключи автомата сам.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Posted 07 October 2009 - 18:33
Ми цялата ти раота е е в тая гад на снимката сензора за температурата на входящия въздух той не отваря клапата на въздушния вилтър и резултата е при тебе (повишен разход) 6500об а аз шот съм нафтова печка до 4500об раотата е че не се намира лесно а единсвения който намерих беше 80лв 2 ръка и ми се видя скъпичко
Ем мъчили са се да ме парзулнат. В Балкан Стар е 43лв. Тая седмица ще скоча до варна да си го открадна.
Ем мъчили са се да ме парзулнат. В Балкан Стар е 43лв. Тая седмица ще скоча до варна да си го открадна.
Attached Files
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users