Проблем с ГНП
Започната от
sssaaa
, 14 сеп 2009 - 14:46:17
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 септември 2009 - 14:46
Вчера видях,че от ГНП=Бош ми тече нафта МБ W210,какъв може да е проблема,къде да си ходи,колко ще струва и може ли да се свали помпата и да се закара на "доктор"???
Колата си пали отлично,върви добре на вякакви обороти,само къде тече нафта оъ нея да и се невиди...
Колата си пали отлично,върви добре на вякакви обороти,само къде тече нафта оъ нея да и се невиди...
#3
Публикувано 14 септември 2009 - 15:53
Еми ходих на майстор да сменя маслото на авт. скоростна кутия и тогава той видя,че тече от помпата и каза,че е от някакво уплатение,но незная точно от къде.По принцип гледам колата от долу като я изваждам от паркинг дали има течове,но не бях виждал,демек скоро е започнала да тече.Като свалихме кората беше напълнена с нафта.С какво да съм по конкретен?Ще ти отговоря по презумция, защото въпроса ти е не конкретен, допускам, че имаш теч през гумените "О" пръстени разположени в основата на щуцерите завити в ГНП-то на металните горивопроводи към дюзите.Ако съм се оказал прав ще ти помогна с още информация.
#4
Публикувано 14 септември 2009 - 16:34
Погледни помпата и виж има ли лъскав влажен филм нафта върху нея. Ако не си сигурен допри сух парцал и помириши, подсуши и запали,форсирай, наблюдавай за ново навлажняване, което може и да не се прояви за само 15мин. работа,а малко повече. Това ще е доказателството, че теча е от горната й страна. Ако не е там провери страната към купето както и прозрачните,пластмасови горивопроводи от ГНП-то.За да не интерпритирам повече, пиши за констатаций.
#5
Публикувано 14 септември 2009 - 19:50
Лъскав филм нямаше,но мисля,че е теча отгоре и слиза от към страната на мотора или е само от страната на мотора.Погледни помпата и виж има ли лъскав влажен филм нафта върху нея. Ако не си сигурен допри сух парцал и помириши, подсуши и запали,форсирай, наблюдавай за ново навлажняване, което може и да не се прояви за само 15мин. работа,а малко повече. Това ще е доказателството, че теча е от горната й страна. Ако не е там провери страната към купето както и прозрачните,пластмасови горивопроводи от ГНП-то.За да не интерпритирам повече, пиши за констатаций.
#6
Публикувано 14 септември 2009 - 22:40
Не те разбирам добре! Пишеш, че няма лъскав филм, а теча го определяш- отгоре и се стича към двигателя. Това обаче не дава категоричен отговор дали теча започва от страни или горната част на ГНП. Знам,че не е удобно за манипулаций място,но се постарай! С по-дълго пособие да подсуши и определи дали избива през щуцерите.Както ти написах по-преди,дори пипни ГНП и подсигури впечатлението си.
Тъй като попита и за цена, ще те успокоя, че един от уплътняващите гумени "О" пръстени на щуцерите струва 14ст., но специалния ключ за отвиване и завиването им е 93лв., което не е малко, но е в пъти по-малко отколкото, ако отидеш в сервиз да ремонтират.
Тъй като попита и за цена, ще те успокоя, че един от уплътняващите гумени "О" пръстени на щуцерите струва 14ст., но специалния ключ за отвиване и завиването им е 93лв., което не е малко, но е в пъти по-малко отколкото, ако отидеш в сервиз да ремонтират.
#7
Публикувано 30 декември 2009 - 20:48
В сервиза на "Мерцедес-Бенц" в Сливен цената е 114лв. (като не давам гаранция, че ще го оправят (както в моя случай)) Заминаха парите.. Иначе ремонта общо ми беше 0.40 ст. в домашни условия, след като ми казаха 340 лв. за нова ГНП.Тъй като попита и за цена, ще те успокоя, че един от уплътняващите гумени "О" пръстени на щуцерите струва 14ст., но специалния ключ за отвиване и завиването им е 93лв., което не е малко, но е в пъти по-малко отколкото, ако отидеш в сервиз да ремонтират.
Смени си "О" пръстените, както казва колегата. Аз бях със същия проблем.
#8
Публикувано 18 февруари 2012 - 20:01
Здравей колега!!!
Отиваш на майстор и даваш 250-300лв и си готов.
Нормално е за тая нафта където я сипваме.
Напълних си резервоара на ШЕЛ и тръгнах за морето от София и на връщане ми прокапа.
Та така на майстор щото е специфична работата.
Това е като съвет.
Успех.
Отиваш на майстор и даваш 250-300лв и си готов.
Нормално е за тая нафта където я сипваме.
Напълних си резервоара на ШЕЛ и тръгнах за морето от София и на връщане ми прокапа.
Та така на майстор щото е специфична работата.
Това е като съвет.
Успех.
#9
Публикувано 18 февруари 2012 - 22:43
Значи напълно е възможно да тече помпата,особено щом е казал така майстора.Не знам от къде си,но можеш да отидеш до сервиз на БОШ(има във всеки по-голям град)и там ще те насочат. По принцип с това се занимават най-много покрай хубавата нафта с кято караме.Не е лошо да си попълвате профилите!
#10
Публикувано 19 февруари 2012 - 00:14
Нещо датите в тая тема не ми се вързват
Никога не оставям магарето си в калта.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни