Проблем с хидравликата !Mercedes W126 280SE M110
Started by Slav_1101, 27 Aug 2009 - 17:16:16
19 replies to this topic
#1
Posted 27 August 2009 - 17:16
От доста време имам проблем с хидравликата на волана . При падане на оборотите на 700 - 500 оборота хидравлика почти няма и волана се върти супер трудно , при подаване на газ нещата стават ОК . След смяна на маслото ефекта е същият .....въпрса ми е следния , подлежи ли хидравличната помпа на ремонт и дали си заслужава да се ремонтире или по добър варянт е да се вземе втора ръка ... Също така от какво е съвместима помпата , от пура с друг двигател помпата същата ли е ? Чувал съм доста простотии от типа да се налее по гъсто масло и положението се закрепвало за известно време но не съм привърженик на такъв тип цигании...
#2
Posted 27 August 2009 - 21:02
Без да съм компетентен по въпроса си мисля следното:
Нормалните обороти за празен ход на колата ти са между 800 и 850.
При тия обороти всичко трбява да фунционира нормално. Под тези обороти, тъй като помпата ти е механична(храни се от ремък), а не електрическа може да не смогва и да дава ядове. Възможно е претоварване на помпата да води до понижаване на оборортите.
Ако сложиш шайба с по-малък диаметър, би трябвало и при по-ниски обороти да нямаш проблем, но пък при по-високи може да имаш.
С две думи мисълта ми е: и чисто нова помпа да сложиш при обороти под 800 все ще имаш ядове.
Нека да видим компетентните хора тук какво мислят...
Нормалните обороти за празен ход на колата ти са между 800 и 850.
При тия обороти всичко трбява да фунционира нормално. Под тези обороти, тъй като помпата ти е механична(храни се от ремък), а не електрическа може да не смогва и да дава ядове. Възможно е претоварване на помпата да води до понижаване на оборортите.
Ако сложиш шайба с по-малък диаметър, би трябвало и при по-ниски обороти да нямаш проблем, но пък при по-високи може да имаш.
С две думи мисълта ми е: и чисто нова помпа да сложиш при обороти под 800 все ще имаш ядове.
Нека да видим компетентните хора тук какво мислят...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Posted 27 August 2009 - 22:13
в момента V8-мака ми, работи на 550об/празен ход--всичко е ок.
помпата е същата по външна форма, но дали баровете са еднакви--незнам.
утре мога да ти кажа колко бара ми е на V8-мака.
мога да ти намеря помпа от 2.8л мотор-втора употреба.
помпата е същата по външна форма, но дали баровете са еднакви--незнам.
утре мога да ти кажа колко бара ми е на V8-мака.
мога да ти намеря помпа от 2.8л мотор-втора употреба.
#4
Posted 28 August 2009 - 13:18
И аз не мисля че оборотите са проблем, също така мисля че 600 700 0б/ празен ход на скорост не е малко , на нулева стигат до 800 900 .
За помпата втора употреба съм навит ако е читава .
За помпата втора употреба съм навит ако е читава .
#5
Posted 04 September 2009 - 11:35
Уговорка - 126 ми е малко стара и не помня а и бая годин имнаха вече :
погледни помпата -ако е като на 124 не е проблем да се ремонтира.от това дет си казал - наи вероятно се е уморила пружината на регулатора на налягането -тои е в помпата -и затова не държи на праен ход.това се оправя.
я пробваи на праен ход да завартиш волана в наи краини положения и кажи какво става - наи вече шума какъв е...ама пак е относително трябва да се слушаа тука през форума не става
Наи общо казано ако всичко останло е в ред на тия мерц хидравлики гледаш клапите за общото налягане и клапите в краините положения.
погледни помпата -ако е като на 124 не е проблем да се ремонтира.от това дет си казал - наи вероятно се е уморила пружината на регулатора на налягането -тои е в помпата -и затова не държи на праен ход.това се оправя.
я пробваи на праен ход да завартиш волана в наи краини положения и кажи какво става - наи вече шума какъв е...ама пак е относително трябва да се слушаа тука през форума не става
Наи общо казано ако всичко останло е в ред на тия мерц хидравлики гледаш клапите за общото налягане и клапите в краините положения.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Posted 04 September 2009 - 13:11
Колега да не би да си сложил доста големи гуми ,които да затормозяват хидралвиката
СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МЕРЦЕДЕС СЕ ОБИЖДАТ КОГАТО ТЕХНИЯ BENZ БИВА СРАВНЯВАН С ДРУГИ КОЛИ.
#7
Posted 04 September 2009 - 13:49
според мен лопатките на ротора са "довиждане".
този клапан е за свръх налягане, работи когато се волана е в крайно положение, но водача продължава да натиска и се чува сискане,виене
този клапан е за свръх налягане, работи когато се волана е в крайно положение, но водача продължава да натиска и се чува сискане,виене
#8
Posted 04 September 2009 - 18:03
Ако може да се намери читава хидравлика от 280 изобщо не ми се занимава да я ремонтирам .
#9
Posted 07 September 2009 - 11:58
Ето така изглежда хидравличната помпа :
Налягането е на 82 Бара !
Налягането е на 82 Бара !
#10
Posted 08 May 2019 - 13:25
Здравейте,
имам един въпрос за проблем с хидравликата на модел Е270 W211 2002 г. До сега съм сменил 2 хидравлични помпи(тази,с която го купих),една 2-ра употреба,която изкара около месец и сега съм с чисто нова(MAPCO),която също издържа 1 месец.При всяка една помпа в началото няма шум,след което постепенно започва едно бучене/тракане,което след около 1000 км става доста силно.Но дори и при силното виене на помпата,воланът се върти сравнително лесно(почти няма разлика от началото,когато нямаше никакъв шум).Ходих при рейкаджия,човекът каза,че не е проблема в рейката,защото ако е тя,воланът няма да се върти така лесно.При всяко сменяне на помпата е сменяно и маслото,като изпробвах и по-рядко и по-гъсто,но без резултат.Моля за идеи от къде може да идва този проблем?
#11
Posted 08 May 2019 - 20:11
По - принцип не можеш да ползваш каквото и да е масло както казваш " по -рядко и по - гъсто " , нужно е одобреното по мерцедес за модела масло . Другото за което се сещам ,че напорния маркуч е снабден с клапан по средата в него и най - вероятно не функционира безупречно и най - вероятно там е проблема . Но компромис с маслото не бива .
#12
Posted 09 May 2019 - 12:55
Значи маслото при новата помпа когато сложих беше по каталог, точно каквото се препоръчва,но забелязах че е доста рядко(направо като вода).Подозирах че е възможно самата помпа да образува мехурчета при разбиването на маслото.Реших да го сменя с обикновено хидравлично,но по-гъсто и тогава замлъкна за определено време след което пак се появи.Също така,когато купувах помпата имаше и опция да закупя някакъв филтър за маслото,взех го но когато отидох при майстора да ми смени помпата ми каза че никъде по системата не е видял да има такъв.А какво представлява този клапан на напорния маркуч и къде би трябвало да се намира?
#13
Posted 09 May 2019 - 13:13
Препоръчаното - задължително масло за хидравликата при Мерцедес винаги е било
оригинално купено от Силвър стар или CHF-11s.
Ако си купил и налял друго или не си контролирал какво са ти сложили си остава за твоя сметка.
#14
Posted 21 May 2019 - 15:48
По - принцип не можеш да ползваш каквото и да е масло както казваш " по -рядко и по - гъсто " , нужно е одобреното по мерцедес за модела масло . Другото за което се сещам ,че напорния маркуч е снабден с клапан по средата в него и най - вероятно не функционира безупречно и най - вероятно там е проблема . Но компромис с маслото не бива .
И аз на 211 ката преди време сменях тази помпа защото на оригиналната и се скапа лагера, сменяй маслото с оригинално /зелено/
Edited by Slav_1101, 21 May 2019 - 15:51 .
#15
Posted 11 August 2019 - 16:57
на МЛ2006г. 350бенз.W164* След шум в хидравликата -беше рециклирана,сменено маслото и сега шума изчезна но започна да капе от някъде хидр.масло и доливам по 100гр. на 1000км.
Какво да предприема??
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users