казанче за чистачката (предната)
Започната от bbosta, 27 авг 2009 - 14:01:09
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 август 2009 - 14:01
Здравейте колеги,
имам някакъв теч по системата за пръскане на вода. Искам да сваля казанчето. Ако някой е извършвал подобен ремонт - нека драсне два реда.
Поздрави!
имам някакъв теч по системата за пръскане на вода. Искам да сваля казанчето. Ако някой е извършвал подобен ремонт - нека драсне два реда.
Поздрави!
#2
Публикувано 29 август 2009 - 00:48
Първо - теч е относително понятие - капе или тече и второ - при проблем в казанчето - това е най-малката грижа. Ако е закъсан някой от маркучите внимавай какви ги вършиш защото вътре има нагревател за студеното време, а ако го прекъснеш - нов такъв не знам какви пари е. Виж първо откъде е и пиши - после ще му мислим. Успех!
#3
Публикувано 02 септември 2009 - 11:25
Напълних казанчето с вода - до горе. Оставих така да пренощува, на другия ден не беше помръднала въобще. Но след като се пръсне 2- 3 пъти, преди да изгася колата - не свети лампата, на другия ден - свети и няма вода...някъде изпод казанчето ми се струва, че е. Мокро е под самото казанче.
#4
Публикувано 02 септември 2009 - 12:10
само да уточня, че както си го написал, може да се разбере двусмислено..Първо - теч е относително понятие - капе или тече и второ - при проблем в казанчето - това е най-малката грижа. Ако е закъсан някой от маркучите внимавай какви ги вършиш защото вътре има нагревател за студеното време, а ако го прекъснеш - нов такъв не знам какви пари е. Виж първо откъде е и пиши - после ще му мислим. Успех!
маркучите са с нагревател...
и цената по-добре да не я знае никой, защото е ужасно скъп - не помня точно, ама беше цифраааааааа
успех!
#5
Публикувано 02 септември 2009 - 12:17
Нагревателя за който Lusco говори при мен е нищо повече от една навита тръба,по която тече охладителната течност от двигателя.
Казанчетото ти едва ли е спукано,освен ако колата не е имала удар там,според мен изтича при връзката на маркучето с помпичката-тя е в долната част на казанчето,и затова то се мокри.
Казанчетото ти едва ли е спукано,освен ако колата не е имала удар там,според мен изтича при връзката на маркучето с помпичката-тя е в долната част на казанчето,и затова то се мокри.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 02 септември 2009 - 12:46
Тцъ...
нагревателя, за който говори Lusco, е точно това, за което става дума - маркуча, който кара водата от казанчето до дюзите, е с обогрев..
а онова, бързовара, това е друго нещо - той подгрява целия гюм с водата..
нагревателя, за който говори Lusco, е точно това, за което става дума - маркуча, който кара водата от казанчето до дюзите, е с обогрев..
а онова, бързовара, това е друго нещо - той подгрява целия гюм с водата..
#7
Публикувано 02 септември 2009 - 13:38
Пръц да му се не види-маркуча не съм го гледал,но предполагам,че моя си е най-обикновен каучук
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#8
Публикувано 02 септември 2009 - 16:22
Добре, ще внимавам с маркуча, но на пръв...и втори поглед виждам 2 гайки за развиване и ми се струва, че отдолу пак е захванато казанчето. Като бръкнах в калника има някакъв гумен тампон....дали няма гайка под него....Струва ми се комплецирано захващането на казанчето....
#9
Публикувано 02 септември 2009 - 23:11
Първо - освен нагревател по маркуча има и нагревател на пръскалките /много са го мислили преди 25 години швабите/ и второ - не съм сигурен на 100% ама като съм свалял казанче не е имало нищо специално. Уточнявам обаче, че на различните модификаций са различни казанчетата и захващането им.
П.П. Със сигурност след 10 мин. ще съм изключил за това казанче, та отскочих до гаража. Гледам че караш комби - казанчето е зад десния фар и се маха само като се развие с ръка едно пластмасово наподобяващо рапидка, разположено откъм разширителния съд. След това се издърпва нагоре и готово.
П.П. Със сигурност след 10 мин. ще съм изключил за това казанче, та отскочих до гаража. Гледам че караш комби - казанчето е зад десния фар и се маха само като се развие с ръка едно пластмасово наподобяващо рапидка, разположено откъм разширителния съд. След това се издърпва нагоре и готово.
#10
Публикувано 18 ноември 2009 - 16:29
Като чета чак сега, поне да имаше отчет от къде тече, та да знаем! На мен ми течеше от гуменото пръстенче-уплътнение на помпичката (едната, аз имам две). Смених го и всичко заспа. А мислех, че някъде има пукнатина.Първо - освен нагревател по маркуча има и нагревател на пръскалките /много са го мислили преди 25 години швабите/ и второ - не съм сигурен на 100% ама като съм свалял казанче не е имало нищо специално. Уточнявам обаче, че на различните модификаций са различни казанчетата и захващането им.
П.П. Със сигурност след 10 мин. ще съм изключил за това казанче, та отскочих до гаража. Гледам че караш комби - казанчето е зад десния фар и се маха само като се развие с ръка едно пластмасово наподобяващо рапидка, разположено откъм разширителния съд. След това се издърпва нагоре и готово.
#11
Публикувано 18 ноември 2009 - 20:48
то колегата се е отекъл...
или си е решил проблема, или е заеХХл форума...
нейсе
човек се учи, докато е жив..
а и насетне
или си е решил проблема, или е заеХХл форума...
нейсе
човек се учи, докато е жив..
а и насетне
#12
Публикувано 24 ноември 2009 - 20:17
Ами в повечето случаи се получава точно така - едни имат проблеми и молят за помощ, други сядат да пишат кое и как се прави, а после едните от елементарно уважение към труда на другите не драснат що е стършел свършил и едно мерси за финал. Какво да се прави - такъв е живота. Успех!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни