Въпрос за ГЛналегнали са ме едни мисли...
Започната от msi200, 26 авг 2009 - 19:47:13
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 август 2009 - 19:47
Замислил съм се за Мерцедес ГЛ, като падне акциза. Ще се кара 99% по асфалт и най-вече в България. Обаче има някои неща, които ме притесняват.
Интересува ме най-вече, как издържа окачването и амортисьорите(еръматик) на БГ-пътищата. При големия дизел скоростната кутия не се ли тормози с толкова голям въртящ момент ?
Проблеми с качеството има ли, щото е Американска сглобка?
По принцип се води че ГЛ-а е МЛ с по-дълга база, ама и за МЛ незнам кой-знае какво, най-вече окачването ме притеснява понеже при S-класата еърматика е доста скъп за поддръжка.
Интересува ме най-вече, как издържа окачването и амортисьорите(еръматик) на БГ-пътищата. При големия дизел скоростната кутия не се ли тормози с толкова голям въртящ момент ?
Проблеми с качеството има ли, щото е Американска сглобка?
По принцип се води че ГЛ-а е МЛ с по-дълга база, ама и за МЛ незнам кой-знае какво, най-вече окачването ме притеснява понеже при S-класата еърматика е доста скъп за поддръжка.
I love the sound of V8 in the morning...
#2
Публикувано 26 август 2009 - 20:18
Аз мисля, че акциза ще отпадне за коли от евро съюза, тъй че американките ще продължат да са си акцизни, дори да са 100 конски сили. За колите от Япония също.Замислил съм се за Мерцедес ГЛ, като падне акциза. Ще се кара 99% по асфалт и най-вече в България. Обаче има някои неща, които ме притесняват.
Интересува ме най-вече, как издържа окачването и амортисьорите(еръматик) на БГ-пътищата. При големия дизел скоростната кутия не се ли тормози с толкова голям въртящ момент ?
Проблеми с качеството има ли, щото е Американска сглобка?
По принцип се води че ГЛ-а е МЛ с по-дълга база, ама и за МЛ незнам кой-знае какво, най-вече окачването ме притеснява понеже при S-класата еърматика е доста скъп за поддръжка.
Аз опит нямам с ГЛ, но който иска да кара танк, трябва и да поддържа танк, тъй че добре си прецени първо разхода за гориво, а после за окачване.
Не че искам да ти троша хатъра, ама ГЛ си е сериозен разход, по моите критерии непостижим, а моите критерии не са ниски. Само се информирай колко му е каското и мисля, ще се ореантираш към по-компактна машина.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 26 август 2009 - 21:25
Аз ще пазарувам ГЛ със евро сертификат, т.е. ще си го внеса от Германия. В САЩ не се предлага големия дизел, който за мен е най-удачния вариант.
Иначе като се дръпне ДДС-то излиза на цената на нова е250цди.
А за разход - едва ли ще харчи повече от сегашната ми кола Въпроса е, самата джипка дали е здрава, щото имам алергия от сервизи вече.
П.с. аз не го възприемам като танк, а по-скоро като по-голямо и високо комби. Има далеч по-истински джипове.
Иначе като се дръпне ДДС-то излиза на цената на нова е250цди.
А за разход - едва ли ще харчи повече от сегашната ми кола Въпроса е, самата джипка дали е здрава, щото имам алергия от сервизи вече.
П.с. аз не го възприемам като танк, а по-скоро като по-голямо и високо комби. Има далеч по-истински джипове.
I love the sound of V8 in the morning...
#4
Публикувано 26 август 2009 - 22:03
Много е здрав
#5
Публикувано 26 август 2009 - 22:11
Един роднина имаше такъв...аз само съм се возил за съжаление-уникална машина,ако имаш възможност взимай без да се чудиш
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 26 август 2009 - 22:36
Много е здрав
Това сериозно ли? Нещо много им нямам вяра на новите Мерцедеси, най-голямата им екстра е гаранцията
Обаче пък като удобство и екстри е супер, седалките ми харесват, имат и обдухване, третия ред е напълно използваем, за разлика от повечето други джипки.
Само ме дразни къде са навряли скоростния лост, ааа и огледалата са малко дребни като за джип. А и незнам що си мисля, че 7г-троника нема да се погоди добре със 700 нютонметра.
I love the sound of V8 in the morning...
#7
Публикувано 26 август 2009 - 22:46
Това сериозно ли? Нещо много им нямам вяра на новите Мерцедеси, най-голямата им екстра е гаранцията
Обаче пък като удобство и екстри е супер, седалките ми харесват, имат и обдухване, третия ред е напълно използваем, за разлика от повечето други джипки.
Само ме дразни къде са навряли скоростния лост, ааа и огледалата са малко дребни като за джип. А и незнам що си мисля, че 7г-троника нема да се погоди добре със 700 нютонметра.
От към ходова част са много здрави, най-много да ти се обади някой шарнир на 100 000км.
Често хвърят лагерите отпред, амортисьорите..... там работата е на кантар, за компресора божа работа, но щом имаш пари за такъв джип невярвам да те бутнат 800лв.
Скоростния лост си е супер, въпрос на навик + това го бараш само и единствено при тръгване и преди да изгасиш мотора, ебаси кефа, ня нямаш стърчащ лост между седалките.
Огледалата са си добре, представи си само такъв джип с огледала като на икарус........ ако не си виж някоя 203-ка.... без коментар.
Кутийката е чудна, но иска къткане, почнеш ли да се правиш на състезател....... трошиш е мъжката.
PS: 320CDI някак си е слабичко за това купе.... а си представи, че го слагат и на 204-ката.
Аз бих се замислил на твое място за 420CDI, там вече е истината
#8
Публикувано 27 август 2009 - 10:41
Ебаси, от МБ така и не оправиха тоя еърматик. На мойта 220 и смених компресора профилактично щото издаваше звук като бормашина, ама ако беше някой дето не се вслушва много, щеше да го остави на път. А беше на 90 000 км реални. За цените на амортисьорите не ми се мисли. За в220 вече са по 1500лв бройката, за по-новите незнам какви цифромании са.
Иначе и според мен 420цди е смисления избор, макар че гледам карат се и доста 320цди.
Иначе и според мен 420цди е смисления избор, макар че гледам карат се и доста 320цди.
I love the sound of V8 in the morning...
#9
Публикувано 10 септември 2009 - 13:23
много удобен и широк джип е. 320 наистина е малко мудна за това голямо купе. за здравината - нямам наблюдения.
а колкото до американското изпълнение - имам приятел с ML, американско изпълнение, и вътре качеството на материалите по таблото, кожата и като цяло на всички детайли се различава от европейското поради факта, че бая са икономисвали от мбуса, за да могат да влязат в ценовия диапазон на своите конкуренти.
а колкото до американското изпълнение - имам приятел с ML, американско изпълнение, и вътре качеството на материалите по таблото, кожата и като цяло на всички детайли се различава от европейското поради факта, че бая са икономисвали от мбуса, за да могат да влязат в ценовия диапазон на своите конкуренти.
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#10
Публикувано 10 септември 2009 - 22:07
Гледам тия дето са дърпали ДДС за подобни машини имат някви ядове с прокуратурата. Да не те четем и теб после с луксозна баничарка?
Ако имаш пара скачай в джаза, ако си сиромах, като мен по-добре се оглдеай в нещо дето ти е по джоба, без да се ебаваш с ДДС-то.
Ако имаш пара скачай в джаза, ако си сиромах, като мен по-добре се оглдеай в нещо дето ти е по джоба, без да се ебаваш с ДДС-то.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 12 септември 2009 - 17:40
Гледам тия дето са дърпали ДДС за подобни машини имат някви ядове с прокуратурата. Да не те четем и теб после с луксозна баничарка?
Ако имаш пара скачай в джаза, ако си сиромах, като мен по-добре се оглдеай в нещо дето ти е по джоба, без да се ебаваш с ДДС-то.
във Троян почти всички вече карат баничарки
има Каени, Х5-ци всичко е баничарка
#12
Публикувано 14 септември 2009 - 11:59
Бе каква баничарка, тоя джип е фабрично със 7 пълноценни места, даже задните седалки се сгъват електрически.
А за баничарките всички изпускат тънкия момент, че не са плащали и акциза. Понеже на товарни автомобили акциз няма. Иначе са могли повечето да си ги регистрират и като 7-местни.
Между другото, уикенда минах 500км по второкласни пътища и си мисля, че на ГЛ-а окачването няма да издържи на напъна от дупките.
А за баничарките всички изпускат тънкия момент, че не са плащали и акциза. Понеже на товарни автомобили акциз няма. Иначе са могли повечето да си ги регистрират и като 7-местни.
Между другото, уикенда минах 500км по второкласни пътища и си мисля, че на ГЛ-а окачването няма да издържи на напъна от дупките.
I love the sound of V8 in the morning...
#13
Публикувано 24 септември 2009 - 13:47
Направих бързо проучване за цени на части, които е вероятно да се прецакат при ГЛ.
Цените са в евро с ДДС. Амортисьор преден въздушен = 1000, носач преден долен=500, носач преден горен=250, въздушна възглавница задна =300, амортисьор заден= 250. Общо взето цените са като при W220, обаче тук задните амортисьори са отделно от въздушната възглавница, като излизат по-евтино.
Цените са в евро с ДДС. Амортисьор преден въздушен = 1000, носач преден долен=500, носач преден горен=250, въздушна възглавница задна =300, амортисьор заден= 250. Общо взето цените са като при W220, обаче тук задните амортисьори са отделно от въздушната възглавница, като излизат по-евтино.
I love the sound of V8 in the morning...
#14
Публикувано 29 септември 2009 - 21:22
Днес седнах в един 420цди.
Е, не ми хареса. Много е тясно (на шофьора е по-тясно от е-клас 211), седалките са неудобни(а уж бяха мултиконтурни, така и не успях да ги настоя да ми е удобно), втория ред също е тесен.
Прозорците са малки, а колоната на предната врата е огромна и обзора е доста зле като за джип. Освен това самия джип е нисък и се чувства малко като комби.
Абе личи си, че ГЛ е направен на базата на МЛ. Не се лъжете от по-високата цена, вътре е същото. Тия дето разправят, че ГЛ било S-класата на джиповете, са се объркали. На всичкото отгоре, цената е някаква лудница, за тия пари може да се вземе S-класа 320цди дето е на светлинни години напред.
Сега може да звучи еретично, ама X5 e по-добре, само дето друса(но не неприятно) и най-задния ред седалки му е смешен.
Е, не ми хареса. Много е тясно (на шофьора е по-тясно от е-клас 211), седалките са неудобни(а уж бяха мултиконтурни, така и не успях да ги настоя да ми е удобно), втория ред също е тесен.
Прозорците са малки, а колоната на предната врата е огромна и обзора е доста зле като за джип. Освен това самия джип е нисък и се чувства малко като комби.
Абе личи си, че ГЛ е направен на базата на МЛ. Не се лъжете от по-високата цена, вътре е същото. Тия дето разправят, че ГЛ било S-класата на джиповете, са се объркали. На всичкото отгоре, цената е някаква лудница, за тия пари може да се вземе S-класа 320цди дето е на светлинни години напред.
Сега може да звучи еретично, ама X5 e по-добре, само дето друса(но не неприятно) и най-задния ред седалки му е смешен.
I love the sound of V8 in the morning...
#15
Публикувано 18 януари 2010 - 13:39
що не си земеш г-класа
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни