Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

W124 250Dтресе ми яко на волана цялото купе бучи колата е със ABS


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 jordan_mb

jordan_mb

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W124 250D 89g.
    W124 E250D 20V 95g.

Публикувано 25 август 2009 - 23:35

Здр на всички колеги.Имам следния проблем когато взех мечока много малко имаше некво треперене и то небеше треперене а тупане ма аз си мислех ,че това е от ABS-sa и си спираше нема проблем няма да свирят накладки. От как съм го взел съм минал 20000 хиляди километра сас тия накладки дет сам купил колата.Като я взех и първия път минах на преглед и там ми казаха педните спирачки са добре задните ги нема никви и ръчната я няма никаде. Така 20000 хиляди и сега от няколко месеца почна да ми тресе волата като натисна предала на спирачките и леко да е почва да бучи цялото купе от тия вибрациии почна да ми се клати и огледалото за дано виждане и бучене във плафона на тавана от 70 километра почва да бучи купето и да трепере волана и огледалото колата по таблото не свети лампата за износени наклатки ма наклатките не са толкова важни са дисковете защо бият защото са се откалили и са се изкривилили ма от какво като несам ги били сас студена вода като го карам да го мия. И дали е възможно от задните дискове да го пренаса на волана аз си мисла ,че като бие на волана са предни. И друго да си търса ли втора употреба ма добри или нови ма ме е страх да не се откалат бързо защото тия труски боклуци ми писнаха.Благодарско предварително.
  • 0

#2 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2009 - 00:02

Много лесно можеш да разбереш, дали са задните - отиваш на гумаджия с подемник (не с крик), буташ му 5 лв. (образно казано, може и да не ти вземе пари) да му ползваш подемника за 5 минути, вдигаш колата, палиш и тръгваш направо на 3 или дори на 4 предавка (ако е автомат просто тръгваш). Като набереш нужната скорост започваш да натискаш спирачката (ама държиш и газта, щото като е във въздуха колата, гумите ще спрат много лесно и бързо). Ако трепери по същия или подобен начин - задните са. Ако не трепери - най-вероятно са предните. Но не е невъзможно да вибрира волан от задни гуми. Аз съм имал проблем с баланс на задна гума, който се усещаше като вибрация във волана!

Дискове могат да се изкривят и в локва, не само на автомивката! Аз съм кривил феродов диск на съединител в локва...
Е не е баш локва - в наводнение след дъжд в тунелчето на алея Яворов :)
Качествени дискове се намират, не знам какви пари си склонен да дадеш.
Вени си купи наскоро добри дискове за 124, намери му темата и разпитай за повече информация.
Аз лично бих купил много неща на старо, но дисковете са консуматив и не са ми в списъка на нещата, които бих купил употребявани.
Нали знаеш, че заедно с дисковете се сменят и накладките, поне по предписание :)
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#3 jordan_mb

jordan_mb

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W124 250D 89g.
    W124 E250D 20V 95g.

Публикувано 26 август 2009 - 01:25

Благодарско баце Илия ,че се отзова толкова барзо.И аз съм на тва менение ,че тва са косумативи ама тва ме е яд ,че има такива боклуци и човек за добре даде пари и те дисковете се изкриват за нула време и скърцат а бе гадна история. Та за тва втора втора уптреба ама знаеш ,че е оригинално.Незнам ще го мисла нещо
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни