W210 дизел-кой мотор и ск. кутия
Започната от solun, 25 авг 2009 - 22:28:59
38 мнения по тази тема
#31
Публикувано 11 юли 2010 - 09:36
Колега аз карам 2.9 ТД и ти го препоръчвам върви като щур и малко харчи. В книжката на мерцедес го дават като най икономичен мотор и според мен си етака. Градско наистин а удря 10 но извън градско дава 6.3-4. Хубавото е че е голям мотор и не го бурка много как го караш , в градски условия разхода не се мени фрапирающо говоря за разлика от 0.5л.. Единственото аз съм автоматик и съветът ми е какъвто и модел да купуваш ако е автоматик да е след края на 97-ма. Преди това скоростните кутии са с правени с тефлонова фтулка която се износва на 120-130000 км. и трябва да се сменя. Моя е 96 и аз я преправях така че да стане като новите и и сложих лагер и ремонта не е 4000 лв. както беше писал. Казвам ти го от опит. Много по малко е. Успех с покупката. Скоростниоте кутии с клагер ме убедиха че били вечни колко е вярно предстои дая разбера. Успех с поокупката.
#32
Публикувано 25 юли 2010 - 00:09
Колега аз карам 2.9 ТД и ти го препоръчвам върви като щур и малко харчи. В книжката на мерцедес го дават като най икономичен мотор и според мен си етака.Градско наистин а удря 10 но извън градско дава 6.3-4....
Незнам как според теб го дават най икономичния мотор, но Е220 CDI /125PS/ с ръчни скорости ми дава около 8.5/100 градско в София и то с няколко използвания на климатика.
#33
Публикувано 18 август 2010 - 21:06
Разхода е относително нещо ) Еле пък градско. Моят Е290 е падал до 4,7 селско и 8.8 градско с климатика Според мен обаче е доста по динамичен от CDI-то. Разхода може би ще е малко по-нисък, ако е с ръчните скорости, но кефа няма да е така висок. Последно се возих селско София - Гоце Делчев (С 2 часа на място преди Драгичево) и 20км в София .. абе 230км с 14.5 литра дизел при климатроник на LO през цялото време Смятам, че и CDI-тата не са кой знае колко по-икономични. Без лоши чувства.Незнам как според теб го дават най икономичния мотор, но Е220 CDI /125PS/ с ръчни скорости ми дава около 8.5/100 градско в София и то с няколко използвания на климатика.
ПС: Видях някой да пише и смешни цени за рециклиране на турбото.. и вкам малко жокери да вкарам.
По стечение на обстоятелствата гарнитурата на главата на моят мергел се е разпрала(така ми изглеждаше като я свалихме) между маслената магистрала и 1 цилиндър. Преди да го установя рециклирах турбото за 360лв. Смяната на гарнитурата с работата ми струва 600лв. (Гарнитура глава, гарнитура смукателен/изпускателен колектор, гарнитура за капака на клапаните, болтове за главата, маркуч за излишната нафта (аз го сменях, но според майстора е калпав е и аз така мислех и сложихме нов), гумички за клапаните, 5бр. подгревни свещи Денсо (защото така и така е свалена главата, а и 4 от свещите бяха оригиналните и сигурно нямаше да живеят още)корекция на гнездата на смукателните клапани).
Преди това ... след като почна да пуши бяло протече и помпата та и нея правих. Съшият майстор взе 300лв(Сваляне и качване в цената както и ремонтният комплект)., както той каза, а и аз видях, "Тая помпа яко тече". Ако някой има нужда бих ви споделил контактите на майстора. Освен ремонта всички, което беше демонтирано преди да бъде отново монтирано беше чинно измито. Красота!
Поздрави
#34
Публикувано 09 септември 2010 - 20:20
Здравейте на всички. Имам и аз 1 въпрос свързан с е290турбо дизел та много съм си харесъл този Мерцедес с този двигател като динамика и разход и въпреки, че съм млад не си падам по гонки и простотии предпочитам комфортен автомобил и ето го въпроса
Автоматик или Ръчка и по скоро ръчните скорости по-къси ли са от автоматичните даречем при 140км на какви обороти са автомобилите :?
Автоматик или Ръчка и по скоро ръчните скорости по-къси ли са от автоматичните даречем при 140км на какви обороти са автомобилите :?
#35
Публикувано 10 септември 2010 - 08:58
Щом няма да я караш настрани ,а искаш комфортен автомобил си купи москвич!
Шегувам се ,но наистина ако няма да я пързаляш ,взимай автомат , щом искаш комфорт - каква по -голяма екстра от автомата.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ,обаче за автомат отиваш с разбирач!
Успех!
Шегувам се ,но наистина ако няма да я пързаляш ,взимай автомат , щом искаш комфорт - каква по -голяма екстра от автомата.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ,обаче за автомат отиваш с разбирач!
Успех!
NO PAIN - NO GAIN!
#36
Публикувано 10 септември 2010 - 11:53
Да де, но все пак ме интересува по-къса ли е скоростната кутия на ръчката, защото при ц250тд автоматика е с доволно по дълга кутия и за извън града е по-добрият вариант. И да не си падам по рацерски изпълнения, но все някой път може да ми се прииска да го пробвам с вратите
#37
Публикувано 10 февруари 2019 - 21:49
Не знам какво им харесвате на тези автоматици толкова. Вярно е ,в града от светофар до светофар при бавно каране в едната ръка съм държал баница в другата закуска и карам без напрежение. Обаче излезте извън града ... да изпревариш в голям трафик с насрещно движение си е чудо. Тъкмо излезе пролука, настъпваш до долу и чакаш ... докато смъкне предавките хоп задава се кола отсреща. На завои в проходи ми се е налагало да смъквам на 3та от ръчния режим и да карам така зад колата, потдържайки обороти ,за да мога да се изстрелям, когато се освободи място. Преди завои обичам да смъквам предавка, за да вдигна обороти и да поспра колата, с автоматика няма такова нещо. Все едно вземам завоя на свободна ... Като слизам по баир надолу нямам двигателна спирачка на загрял мотор, а на студен пък трябва да давам газ, за да върви с повече от 40 ... При по-стръмно слизане зимата с хлъзгав терен трепериш на спирачката защото няма как да включиш втора и да намаляш с двигателя. Единият автомобил беше 300тд със 722.6 кутия, другият е 270цди със същата.
Лично мнение ,но на мен ми липсва ръчната кутия след автоматиците.
#38
Публикувано 10 февруари 2019 - 22:39
Да.Затова се продават коли както с автоматични,така и с ръчни кутии.Който каквото си иска.Не знам какво им харесвате на тези автоматици толкова. Вярно е ,в града от светофар до светофар при бавно каране в едната ръка съм държал баница в другата закуска и карам без напрежение. Обаче излезте извън града ... да изпревариш в голям трафик с насрещно движение си е чудо. Тъкмо излезе пролука, настъпваш до долу и чакаш ... докато смъкне предавките хоп задава се кола отсреща. На завои в проходи ми се е налагало да смъквам на 3та от ръчния режим и да карам така зад колата, потдържайки обороти ,за да мога да се изстрелям, когато се освободи място. Преди завои обичам да смъквам предавка, за да вдигна обороти и да поспра колата, с автоматика няма такова нещо. Все едно вземам завоя на свободна ... Като слизам по баир надолу нямам двигателна спирачка на загрял мотор, а на студен пък трябва да давам газ, за да върви с повече от 40 ... При по-стръмно слизане зимата с хлъзгав терен трепериш на спирачката защото няма как да включиш втора и да намаляш с двигателя. Единият автомобил беше 300тд със 722.6 кутия, другият е 270цди със същата.
Лично мнение ,но на мен ми липсва ръчната кутия след автоматиците.
За протокола.Няма автоматик на който да не можеш да свялиш на втора за да убиеш скоростта при спускане.Даже се препоръчва в книжката за ползване на автомобила,в планински пътища да се подбира нужната предавка и да семкара на нея,а не на директна.То и за ръчна е така.
При изпреварване също ако чустваш че няма достатъчно мощност и е бавна кутията си превключваш на по-ниска предавка.На ръчната не правиш ли същото?
#39
Публикувано 10 февруари 2019 - 23:27
Не знам какво им харесвате на тези автоматици толкова. Вярно е ,в града от светофар до светофар при бавно каране в едната ръка съм държал баница в другата закуска и карам без напрежение. Обаче излезте извън града ... да изпревариш в голям трафик с насрещно движение си е чудо. Тъкмо излезе пролука, настъпваш до долу и чакаш ... докато смъкне предавките хоп задава се кола отсреща. На завои в проходи ми се е налагало да смъквам на 3та от ръчния режим и да карам така зад колата, потдържайки обороти ,за да мога да се изстрелям, когато се освободи място. Преди завои обичам да смъквам предавка, за да вдигна обороти и да поспра колата, с автоматика няма такова нещо. Все едно вземам завоя на свободна ... Като слизам по баир надолу нямам двигателна спирачка на загрял мотор, а на студен пък трябва да давам газ, за да върви с повече от 40 ... При по-стръмно слизане зимата с хлъзгав терен трепериш на спирачката защото няма как да включиш втора и да намаляш с двигателя. Единият автомобил беше 300тд със 722.6 кутия, другият е 270цди със същата.
Лично мнение ,но на мен ми липсва ръчната кутия след автоматиците.
Както е казал и Тошко, избор винаги има, но понеже питаш, какво толкова им харесваме, поне ще споделя мнение.
Автоматика, с подходящия двигател и спирачна система,е в пъти по-добър за управление в градска среда, по-щадящ за мотора и изобщо за елементите на колата, а комфорта на каране е в пъти по-добър от ръчната кутия.
Не е нужно да убеждавам никой, че е по-комфортно, защото всички премиум автомобили са автоматици, с много редки изключния, повече да затвърдят правилото, отколкото друго.
Отделно на това, ако човек с познава кутията няма начин да не знае как се изпреварва, как да има мощност, как да спира на моторна спирачка и т.н.
Не карам само мерцедес с автоматик, защото на него съм с голяма мощност, но и по-тежка и тромава кола с автоматик се справя не по-лошо, на дълъг пътс двупосочно движение, изпреварвам си спокойно, просто си знам, колко място ми е нужно...
Та мога да заключа, че автомаика е удобен в града, удобен на дълъг път и удобен за тежки и мощни коли, предполагам не е удобен за маломощни коли и някакви по-натоварени двупосочни пътища, но все пак това е субективно, както и всичко, което написах си е мое мнение, а го написах, защото и аз преди години, като минах на автоматик, имах подобно на твоето виждане, колега, но с времето се промени и сега изобщо не мога да си представя да не карам автоматик.
Поздрави
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни