W210 дизел-кой мотор и ск. кутия
Започната от solun, 25 авг 2009 - 22:28:59
38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 август 2009 - 22:28
Здравейте. Искам да си купя МБ W210 дизел , в момента имам W210 2.2 дизел 95 к.с,който е доста тромав, но и доста икономичен- 6-6.5 л/100км. Интересуваме кой е най-здравия дизелов мотор на това купе( 2.5тди-150кс, 2.9тди-129кс, 3д-136, 3тди-177кс.)и същевременно нормален разход на гориво. Удачен ли е варианта с автоматична или по-добре ръчна скоростна кутия.Сериозни ли проблеми създават автоматиците и винаги ли се налага на 170000км да се ремонтира ск кутия за 4000лв, както пишат във форума. Има ли признаци, по които може лесно да се прецени състоянието на автоматика.Благодаря на всички отзовали се с компетентни отговори.
#2
Публикувано 25 август 2009 - 22:46
За Е класа със 2.9 дизелов мотор съм чувал добри приказки от рода преличен разход но гориво не проблемен мотор и добра динамичност ,това говоря за модел с ръчна ск.кутия за другите модели колегите могат да се изкажат ,които е запознат
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#3
Публикувано 26 август 2009 - 11:17
2.5 също не е лош мотор,доста го хвалеше mbenz,хубаво си решил да смениш колата,докато прословутия ЛУКАС не се е обадил...
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#4
Публикувано 26 август 2009 - 11:55
Здравейте. Искам да си купя МБ W210 дизел , в момента имам W210 2.2 дизел 95 к.с,който е доста тромав, но и доста икономичен- 6-6.5 л/100км. Интересуваме кой е най-здравия дизелов мотор на това купе( 2.5тди-150кс, 2.9тди-129кс, 3д-136, 3тди-177кс.)и същевременно нормален разход на гориво. Удачен ли е варианта с автоматична или по-добре ръчна скоростна кутия.Сериозни ли проблеми създават автоматиците и винаги ли се налага на 170000км да се ремонтира ск кутия за 4000лв, както пишат във форума. Има ли признаци, по които може лесно да се прецени състоянието на автоматика.Благодаря на всички отзовали се с компетентни отговори.
Всичките мотори дет си изброил са свясни -или поне по свясни от твоя -то и твоя мотор теоретично си е ок ,само да не беше с Лукаската.
6,5 с които и да е от тия мотори няма как да стане освен ако не дигаш повече от 80 .
Също така ако намериш кола 210 която да е под 150 000 - е почти като 6 от тотото-може и да има но ще искат много кинти та това във връзка с автоматиците- няма такова нещо че на 170 000 и хоп разваля се - моето обяснение е защо се появяват такива мнения - ами повечето коли в БГ -особено пък Мерц дизел са по на 300 000 , 400 000 , 500 000 километа -истински ама понеже е върнат километража -обикновено на 150 000 или от сорта и кутиите са закрепени колкото да се продаде колата и по нататък е ясно мисля .....
Иначе при покупката на кола винаги могат да те излъжат това е ясно на всеки -преди да я купиш -стандартно я водиш в некои сервиз но дори и това не е на 100% гаранция.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#5
Публикувано 26 август 2009 - 12:11
Колегата е много прав.По добре дай малко повече пари,но си я купи ти колата от чужбина.Един мотор колкото повече върви толкова повече пие...Всичките мотори дет си изброил са свясни -или поне по свясни от твоя -то и твоя мотор теоретично си е ок ,само да не беше с Лукаската.
6,5 с които и да е от тия мотори няма как да стане освен ако не дигаш повече от 80 .
Също така ако намериш кола 210 която да е под 150 000 - е почти като 6 от тотото-може и да има но ще искат много кинти та това във връзка с автоматиците- няма такова нещо че на 170 000 и хоп разваля се - моето обяснение е защо се появяват такива мнения - ами повечето коли в БГ -особено пък Мерц дизел са по на 300 000 , 400 000 , 500 000 километа -истински ама понеже е върнат километража -обикновено на 150 000 или от сорта и кутиите са закрепени колкото да се продаде колата и по нататък е ясно мисля .....
Иначе при покупката на кола винаги могат да те излъжат това е ясно на всеки -преди да я купиш -стандартно я водиш в некои сервиз но дори и това не е на 100% гаранция.
Късмет...
#6
Публикувано 26 август 2009 - 14:31
Имам Е250Д 5цилиндъра , ръчка. 7-5/8 на 100 градско. Много съм доволен от него. Чувал съм че е много здрав мотора. Има и добри отзиви за Е290 ТД но нищо по конкретно не мога да кажа. Успех с търсенето и дано попаднеш на добра машина.
Поздрав
Поздрав
#7
Публикувано 26 август 2009 - 17:44
Ако искаш да е хем пъргав мотора хем икономичин решението е само ЦДИ, но там пък имаш скъпи дюзи.Общо взето както казват хората две добри няма.
#8
Публикувано 26 август 2009 - 23:15
Казва се: няма пълно щастие, има само пълно нещастие!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9
Публикувано 28 август 2009 - 10:43
Категорично ти препоръчвам 290 турбодизела - от тези които си изброил това е най-доброто решение откъм вървене и икономичност. Карах такъв 3 години и съм изключително доволен. Върви си отлично, харчи съвсем поносимо, да не кажа малко... На круизконтрола като го сложиш с хубава нафта по магистралата ги заковава 6/100 при 130 км/ч. С един резервоар стигнах и се върнах от София до Истанбул - това беше март месец. Разбира се ако решиш да се състезаваш разхода е друг, но въпроса е че има възможност с този двигател и за по спортно каране, ако си фен. Двигателя е здрав, ходовата част е по слабичка, но ако я подържаш и проверяваш редовно няма да имаш проблеми. И естествено говорим само за автоматик - това с ръчкането на скоростите остана само за ретро автомобилите, далеч назад в годините...
#10
Публикувано 29 август 2009 - 00:11
И аз така съм чувал,че Е290тд е препоръчителен и като вървене и като разход на гориво.Не ми стана ясно за скоросната кутия, ако е автомат какви са проблемите й, а също така от кои автоматици да търся. На едните пише (2 3 D N P) , а на другите (2 3 4 + D N P). Кой от тези е петстепенния. Благодарности на отговорилите по темата.
#11
Публикувано 29 август 2009 - 21:48
Мисля че на този модел всички са 5-степенни.
#12
Публикувано 03 септември 2009 - 11:56
като разход 2,5 нормален и турбо и 2,9 горе долу са аналогични около 8,5-9 лятото и 11тина зимата,3,0 нормален харчи около 10-11 лятото и 13тина зимата,а за тоя с турбото разхода е към 14,все пак е 177коня и е по старо поколение дизел.
въпрос на преценка как караш,дали по динамично,дали по спокоино.аз съм с 2,5 чист 113,колата върви съвсем прилично,не съм състезател в града,а на магистралата 170км натоварен до горе и с 5 човека мисля че е добре,като съвсем не се затормозява.3,0д ми допада повече но е 6 цилиндъра и е доста лаком.чистия дизел на мерцедес е един от наи непретенциозните мотори към масла,нафта и изобшо всичко,на +40 и на -20 пали по един и същ начин.според мен вече много трудно може да се намери такава кола на под 200 220 хил км,говорим за реални не за превъртяни,а такива с турбо на тия километри няма как да не стане за обслужване в даден момент,само за инфо за рециклиране на турбо на 2,9 1500,ново 3000 и не се знае колко ще изкара още.за тва търси чист дизел,при него километрите не са от значение,и на 300 хил да е,тва е за мотора,нататъка вече какво ще е износено е друг въпрос.мой съвет,иначе колата е чук квато и да е.
въпрос на преценка как караш,дали по динамично,дали по спокоино.аз съм с 2,5 чист 113,колата върви съвсем прилично,не съм състезател в града,а на магистралата 170км натоварен до горе и с 5 човека мисля че е добре,като съвсем не се затормозява.3,0д ми допада повече но е 6 цилиндъра и е доста лаком.чистия дизел на мерцедес е един от наи непретенциозните мотори към масла,нафта и изобшо всичко,на +40 и на -20 пали по един и същ начин.според мен вече много трудно може да се намери такава кола на под 200 220 хил км,говорим за реални не за превъртяни,а такива с турбо на тия километри няма как да не стане за обслужване в даден момент,само за инфо за рециклиране на турбо на 2,9 1500,ново 3000 и не се знае колко ще изкара още.за тва търси чист дизел,при него километрите не са от значение,и на 300 хил да е,тва е за мотора,нататъка вече какво ще е износено е друг въпрос.мой съвет,иначе колата е чук квато и да е.
#14
Публикувано 04 септември 2009 - 17:57
Чак пък 6 на 100 при 130км някъде ти се е загубил един литър по тръбопроводите при условие,че не е пусната кКатегорично ти препоръчвам 290 турбодизела - от тези които си изброил това е най-доброто решение откъм вървене и икономичност. Карах такъв 3 години и съм изключително доволен. Върви си отлично, харчи съвсем поносимо, да не кажа малко... На круизконтрола като го сложиш с хубава нафта по магистралата ги заковава 6/100 при 130 км/ч. С един резервоар стигнах и се върнах от София до Истанбул - това беше март месец. Разбира се ако решиш да се състезаваш разхода е друг, но въпроса е че има възможност с този двигател и за по спортно каране, ако си фен. Двигателя е здрав, ходовата част е по слабичка, но ако я подържаш и проверяваш редовно няма да имаш проблеми. И естествено говорим само за автоматик - това с ръчкането на скоростите остана само за ретро автомобилите, далеч назад в годините...
лимата и прозорците са затворени,айде честито на тези с икономичните мотори
#15
Публикувано 05 септември 2009 - 10:56
Чак пък 6 на 100 при 130км някъде ти се е загубил един литър по тръбопроводите при условие,че не е пусната к
лимата и прозорците са затворени,айде честито на тези с икономичните мотори
Категорично е 6/100 - имам и свидетели доста. При това не е еднократен случай. Но действително при едното пътуване което беше през Австрия, Швейцария и Италия, над 5000 км. не съм пускал климатик, защото времето беше приятно х;адно в началото на май. При другия случай до Истанбул също бях без климатик, защото беше март месец. Но до морето доста пъти съм го засичал и с климатик и с нашата нафта, която е доста по кофти, ми даваше 6,5/100. Разбира се при всички случаи говорим за каране само на автопилота.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни