Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W210 дизел-кой мотор и ск. кутия


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#1 solun

solun

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ВРАЦА
  • Автомобил:
    Мерцедес W211 E320 бензин

Публикувано 25 август 2009 - 22:28

Здравейте. Искам да си купя МБ W210 дизел , в момента имам W210 2.2 дизел 95 к.с,който е доста тромав, но и доста икономичен- 6-6.5 л/100км. Интересуваме кой е най-здравия дизелов мотор на това купе( 2.5тди-150кс, 2.9тди-129кс, 3д-136, 3тди-177кс.)и същевременно нормален разход на гориво. Удачен ли е варианта с автоматична или по-добре ръчна скоростна кутия.Сериозни ли проблеми създават автоматиците и винаги ли се налага на 170000км да се ремонтира ск кутия за 4000лв, както пишат във форума. Има ли признаци, по които може лесно да се прецени състоянието на автоматика.Благодаря на всички отзовали се с компетентни отговори.
  • 0

#2 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Публикувано 25 август 2009 - 22:46

За Е класа със 2.9 дизелов мотор съм чувал добри приказки от рода преличен разход но гориво не проблемен мотор и добра динамичност ,това говоря за модел с ръчна ск.кутия за другите модели колегите могат да се изкажат ,които е запознат :flagMB new:
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#3 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 26 август 2009 - 11:17

2.5 също не е лош мотор,доста го хвалеше mbenz,хубаво си решил да смениш колата,докато прословутия ЛУКАС не се е обадил...
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#4 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 26 август 2009 - 11:55

Здравейте. Искам да си купя МБ W210 дизел , в момента имам W210 2.2 дизел 95 к.с,който е доста тромав, но и доста икономичен- 6-6.5 л/100км. Интересуваме кой е най-здравия дизелов мотор на това купе( 2.5тди-150кс, 2.9тди-129кс, 3д-136, 3тди-177кс.)и същевременно нормален разход на гориво. Удачен ли е варианта с автоматична или по-добре ръчна скоростна кутия.Сериозни ли проблеми създават автоматиците и винаги ли се налага на 170000км да се ремонтира ск кутия за 4000лв, както пишат във форума. Има ли признаци, по които може лесно да се прецени състоянието на автоматика.Благодаря на всички отзовали се с компетентни отговори.


Всичките мотори дет си изброил са свясни -или поне по свясни от твоя -то и твоя мотор теоретично си е ок ,само да не беше с Лукаската.
6,5 с които и да е от тия мотори няма как да стане освен ако не дигаш повече от 80 .
Също така ако намериш кола 210 която да е под 150 000 - е почти като 6 от тотото-може и да има но ще искат много кинти та това във връзка с автоматиците- няма такова нещо че на 170 000 и хоп разваля се - моето обяснение е защо се появяват такива мнения - ами повечето коли в БГ -особено пък Мерц дизел са по на 300 000 , 400 000 , 500 000 километа -истински ама понеже е върнат километража -обикновено на 150 000 или от сорта и кутиите са закрепени колкото да се продаде колата и по нататък е ясно мисля .....
Иначе при покупката на кола винаги могат да те излъжат това е ясно на всеки -преди да я купиш -стандартно я водиш в некои сервиз но дори и това не е на 100% гаранция.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#5 sssaaa

sssaaa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 84 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Big City
  • Автомобил:
    Mercedes W124
    Мерцедес W124
    Мерцедес W210
    Мерцедес W211
    Мерцедес W205

Публикувано 26 август 2009 - 12:11

Всичките мотори дет си изброил са свясни -или поне по свясни от твоя -то и твоя мотор теоретично си е ок ,само да не беше с Лукаската.
6,5 с които и да е от тия мотори няма как да стане освен ако не дигаш повече от 80 .
Също така ако намериш кола 210 която да е под 150 000 - е почти като 6 от тотото-може и да има но ще искат много кинти та това във връзка с автоматиците- няма такова нещо че на 170 000 и хоп разваля се - моето обяснение е защо се появяват такива мнения - ами повечето коли в БГ -особено пък Мерц дизел са по на 300 000 , 400 000 , 500 000 километа -истински ама понеже е върнат километража -обикновено на 150 000 или от сорта и кутиите са закрепени колкото да се продаде колата и по нататък е ясно мисля .....
Иначе при покупката на кола винаги могат да те излъжат това е ясно на всеки -преди да я купиш -стандартно я водиш в некои сервиз но дори и това не е на 100% гаранция.

Колегата е много прав.По добре дай малко повече пари,но си я купи ти колата от чужбина.Един мотор колкото повече върви толкова повече пие...
Късмет...
  • 0

#6 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 26 август 2009 - 14:31

Имам Е250Д 5цилиндъра , ръчка. 7-5/8 на 100 градско. Много съм доволен от него. Чувал съм че е много здрав мотора. Има и добри отзиви за Е290 ТД но нищо по конкретно не мога да кажа. Успех с търсенето и дано попаднеш на добра машина.
Поздрав :flagMB new:
  • 0

#7 dragoveli

dragoveli

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    E200-W210 97Г

Публикувано 26 август 2009 - 17:44

Ако искаш да е хем пъргав мотора хем икономичин решението е само ЦДИ, но там пък имаш скъпи дюзи.Общо взето както казват хората две добри няма.
  • 0

#8 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2009 - 23:15

Казва се: няма пълно щастие, има само пълно нещастие!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#9 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 28 август 2009 - 10:43

Категорично ти препоръчвам 290 турбодизела - от тези които си изброил това е най-доброто решение откъм вървене и икономичност. Карах такъв 3 години и съм изключително доволен. Върви си отлично, харчи съвсем поносимо, да не кажа малко... На круизконтрола като го сложиш с хубава нафта по магистралата ги заковава 6/100 при 130 км/ч. С един резервоар стигнах и се върнах от София до Истанбул - това беше март месец. Разбира се ако решиш да се състезаваш разхода е друг, но въпроса е че има възможност с този двигател и за по спортно каране, ако си фен. Двигателя е здрав, ходовата част е по слабичка, но ако я подържаш и проверяваш редовно няма да имаш проблеми. И естествено говорим само за автоматик - това с ръчкането на скоростите остана само за ретро автомобилите, далеч назад в годините...:)
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#10 solun

solun

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ВРАЦА
  • Автомобил:
    Мерцедес W211 E320 бензин

Публикувано 29 август 2009 - 00:11

И аз така съм чувал,че Е290тд е препоръчителен и като вървене и като разход на гориво.Не ми стана ясно за скоросната кутия, ако е автомат какви са проблемите й, а също така от кои автоматици да търся. На едните пише (2 3 D N P) , а на другите (2 3 4 + D N P). Кой от тези е петстепенния. Благодарности на отговорилите по темата.
  • 0

#11 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 29 август 2009 - 21:48

Мисля че на този модел всички са 5-степенни.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#12 vladumur1

vladumur1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 03 септември 2009 - 11:56

като разход 2,5 нормален и турбо и 2,9 горе долу са аналогични около 8,5-9 лятото и 11тина зимата,3,0 нормален харчи около 10-11 лятото и 13тина зимата,а за тоя с турбото разхода е към 14,все пак е 177коня и е по старо поколение дизел.
въпрос на преценка как караш,дали по динамично,дали по спокоино.аз съм с 2,5 чист 113,колата върви съвсем прилично,не съм състезател в града,а на магистралата 170км натоварен до горе и с 5 човека мисля че е добре,като съвсем не се затормозява.3,0д ми допада повече но е 6 цилиндъра и е доста лаком.чистия дизел на мерцедес е един от наи непретенциозните мотори към масла,нафта и изобшо всичко,на +40 и на -20 пали по един и същ начин.според мен вече много трудно може да се намери такава кола на под 200 220 хил км,говорим за реални не за превъртяни,а такива с турбо на тия километри няма как да не стане за обслужване в даден момент,само за инфо за рециклиране на турбо на 2,9 1500,ново 3000 и не се знае колко ще изкара още.за тва търси чист дизел,при него километрите не са от значение,и на 300 хил да е,тва е за мотора,нататъка вече какво ще е износено е друг въпрос.мой съвет,иначе колата е чук квато и да е.
  • 0

#13 gito

gito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Интереси:Коли,риболов

Публикувано 04 септември 2009 - 13:08

Мисля че на този модел всички са 5-степенни.


Всички са 5-степенни-и автоматичните и ръчните.
  • 0
Публикувано изображение

#14 sssaaa

sssaaa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 84 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Big City
  • Автомобил:
    Mercedes W124
    Мерцедес W124
    Мерцедес W210
    Мерцедес W211
    Мерцедес W205

Публикувано 04 септември 2009 - 17:57

Категорично ти препоръчвам 290 турбодизела - от тези които си изброил това е най-доброто решение откъм вървене и икономичност. Карах такъв 3 години и съм изключително доволен. Върви си отлично, харчи съвсем поносимо, да не кажа малко... На круизконтрола като го сложиш с хубава нафта по магистралата ги заковава 6/100 при 130 км/ч. С един резервоар стигнах и се върнах от София до Истанбул - това беше март месец. Разбира се ако решиш да се състезаваш разхода е друг, но въпроса е че има възможност с този двигател и за по спортно каране, ако си фен. Двигателя е здрав, ходовата част е по слабичка, но ако я подържаш и проверяваш редовно няма да имаш проблеми. И естествено говорим само за автоматик - това с ръчкането на скоростите остана само за ретро автомобилите, далеч назад в годините...:)

Чак пък 6 на 100 :) при 130км някъде ти се е загубил един литър по тръбопроводите при условие,че не е пусната к
лимата и прозорците са затворени,айде честито на тези с икономичните мотори
  • 0

#15 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 05 септември 2009 - 10:56

Чак пък 6 на 100 :) при 130км някъде ти се е загубил един литър по тръбопроводите при условие,че не е пусната к
лимата и прозорците са затворени,айде честито на тези с икономичните мотори


Категорично е 6/100 - имам и свидетели доста. При това не е еднократен случай. Но действително при едното пътуване което беше през Австрия, Швейцария и Италия, над 5000 км. не съм пускал климатик, защото времето беше приятно х;адно в началото на май. При другия случай до Истанбул също бях без климатик, защото беше март месец. Но до морето доста пъти съм го засичал и с климатик и с нашата нафта, която е доста по кофти, ми даваше 6,5/100. Разбира се при всички случаи говорим за каране само на автопилота.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни