в 202климатик
Започната от vesko_benz, 25 авг 2009 - 14:44:12
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 август 2009 - 14:44
здравейте
искам да попитам на w 202 с климатик има две врътки дет регулираш топло студено,защо са две,а не една
благодаря
искам да попитам на w 202 с климатик има две врътки дет регулираш топло студено,защо са две,а не една
благодаря
#2
Публикувано 25 август 2009 - 14:51
ако си добре с този езикздравейте
искам да попитам на w 202 с климатик има две врътки дет регулираш топло студено,защо са две,а не една
благодаря
прочети тук
прочети и целия сайт, не само тази страница
и тук също
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#4
Публикувано 25 август 2009 - 15:20
лява и дяснаИма 2 зони, затова са 2.
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#5
Публикувано 25 август 2009 - 20:41
То ако ще е на въпрос - вече има и четиризонови климатроници
Фика, честно казано, биз изказал съмнение относно написаното в първия линк във връзка с регулирането на скоростта на мотора на вентилатора.
Не си залагам главата, но мисля, че управлението на скоростта на вентилатора не е с добавъчни съпротивления, а е импулсно.
Именно затова служи така прочутият таралеж. Любопитен съм, ако някой знае какво точно има в таралежа и как функционира - да сподели?
И нали знаете, че климатикът не може да поддържа повече от 2 градуса разлика между лявата и дясната зона
Фика, честно казано, биз изказал съмнение относно написаното в първия линк във връзка с регулирането на скоростта на мотора на вентилатора.
Не си залагам главата, но мисля, че управлението на скоростта на вентилатора не е с добавъчни съпротивления, а е импулсно.
Именно затова служи така прочутият таралеж. Любопитен съм, ако някой знае какво точно има в таралежа и как функционира - да сподели?
И нали знаете, че климатикът не може да поддържа повече от 2 градуса разлика между лявата и дясната зона
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#6
Публикувано 25 август 2009 - 21:55
Може, ако пътника е с плевмония и 40 градуса температура. Ако пътника е с малария даже и по голяма разлика може да поддържа...И нали знаете, че климатикът не може да поддържа повече от 2 градуса разлика между лявата и дясната зона
Малко черен хумор, ама...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 25 август 2009 - 22:02
Честно казано, винаги съм искал да имам двузонов климатик, но двете зони да бъдат горе и долу, а не ляво и дясно!
Зимно време предпочитам да ми духа топло на краката и стъклото и студено на физиономията...
И в опела можеше да стане там нямаше регулатор за вътрешен и външен въздух.
От решетките винаги духаше вътрешен въздух и само от средните духаше въздух отвън, но пък външният не се затопляше.
Та си пускам аз топлото от парното на краката и на предния джам, а от средните си отварям лекичко към физиономията студен януарски полъх отвън. А на супер модерния двузонов климатроник няма как да стане тая екстра
Зимно време предпочитам да ми духа топло на краката и стъклото и студено на физиономията...
И в опела можеше да стане там нямаше регулатор за вътрешен и външен въздух.
От решетките винаги духаше вътрешен въздух и само от средните духаше въздух отвън, но пък външният не се затопляше.
Та си пускам аз топлото от парното на краката и на предния джам, а от средните си отварям лекичко към физиономията студен януарски полъх отвън. А на супер модерния двузонов климатроник няма как да стане тая екстра
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#8
Публикувано 25 август 2009 - 22:26
Любопитен съм, ако някой знае какво точно има в таралежа и как функционира - да сподели?
Илийка,таралежа е един прост трияк,или пуска ток към мотора според подадения сигнал от копчето,а копчето е един логаритмичен тример,койтото подава сигнала.при климатроника този сигнал се подава електронно при отпушване на дадени стъпала(трнзистори).
Общо взето това е,май не го обясних много точно ама мисля че се сещаш за какво става на въпрос....
Илийка,таралежа е един прост трияк,или пуска ток към мотора според подадения сигнал от копчето,а копчето е един логаритмичен тример,койтото подава сигнала.при климатроника този сигнал се подава електронно при отпушване на дадени стъпала(трнзистори).
Общо взето това е,май не го обясних много точно ама мисля че се сещаш за какво става на въпрос....
#9
Публикувано 25 август 2009 - 23:33
Да де, ама въпросът е, че не са добавъчни съпротивления - нали?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#10
Публикувано 26 август 2009 - 08:09
То ако ще е на въпрос - вече има и четиризонови климатроници
Фика, честно казано, биз изказал съмнение относно написаното в първия линк във връзка с регулирането на скоростта на мотора на вентилатора.
Не си залагам главата, но мисля, че управлението на скоростта на вентилатора не е с добавъчни съпротивления, а е импулсно.
Именно затова служи така прочутият таралеж. Любопитен съм, ако някой знае какво точно има в таралежа и как функционира - да сподели?
И нали знаете, че климатикът не може да поддържа повече от 2 градуса разлика между лявата и дясната зона
Илия, по повод твоето съмнение породено от прочетеното в руския сайт ти прилагам потвърждение от друг сайт, дето списват на опозитния език:
за регулатора на вентилатора W202
"таралежа"
Кат № 2028202510 за цедки до 1995 и 2108206210 след 1996
Приложението на силнотоковата електроника идва по-късно.Когато регулатора изглежда така:
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#11
Публикувано 26 август 2009 - 08:27
Добре, признавам си, че съм в грешка... Но въпреки това ми е странно, че са ползвали толкова примитивна технология чак до 2000 година.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни