Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

регулатор на оборотите на парното


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 georgi cs

georgi cs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Пирдоп
  • Автомобил:
    C220 CDI 2000godina

Публикувано 15 август 2009 - 16:05

Колеги искам да попитам какво е това регулатор на оборотите,как изглежда и къде се намира,защото мисля,че на моята C-класа точно това и куца,също искам да питам как мога да разбера дали това чудо работи нормално,някои ако знае как мога да разбера нека каже.Благодаря предварително
  • 0

#2 gito

gito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Интереси:Коли,риболов

Публикувано 15 август 2009 - 19:23

Колеги искам да попитам какво е това регулатор на оборотите,как изглежда и къде се намира,защото мисля,че на моята C-класа точно това и куца,също искам да питам как мога да разбера дали това чудо работи нормално,някои ако знае как мога да разбера нека каже.Благодаря предварително


Здравей колега,регулатор за оборотите на парното имат колите които са с климатроник мисля(казват му още таралеж).Той е хванат за вентилатора на парното и доколкото знам е посредника между управлението на климатроника и вентилатора(изпълнява зададените скорости на вентилатора).Аз продавам такова нещо-виж линка там има и снимки.А как да разбереш дали работи нормално е много лесно - като превключваш м/у различните степени виж дали различно работят степените на вентилатора.Това знам аз,ако някой знае нещо по различно да пише.Пък ако той ти е за смяна за цената ще се рзберем.

Снимки на "таралежа" :tongue:
  • 0
Публикувано изображение

#3 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 15 август 2009 - 21:14

Моята го има това подобно,но е с повече бодли и е малко по-голямо.Да ама съм с двузонов климатик/колата от аватара/.Намира се под кората на жабката и е закрепено за турбината на вентилатора на парното с три видии. Видях го и го свалих като си чистих турбинката и почистих и него/таралежа/,чак сега разбирам за какво е :icon_welldone:
  • 0

#4 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 16 август 2009 - 14:13

Таралежа го има всяка кола,независимо с климатик или климатронк или без.Ако е заминал този бодливко,вентилатора няма да работи изобщо.Проблема на колегата най вероятно е в потенциометъра на самата врътка за степените,има писано из форума просто потърси...

:icon_coolgrin:
  • 0

#5 georgi cs

georgi cs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Пирдоп
  • Автомобил:
    C220 CDI 2000godina

Публикувано 16 август 2009 - 16:35

Колеги благодаря за изчерпателната информация,когато остана малко свободен почвам да разглабям едно по едно да видя какво точно ми прави мизериите.Ами ако е от потенциометара,какво мога да му направя сигурно трябва да купя нов.Някои ако знае колко пари е този потенциометар да сподели,а що се отнася до регулатора ако е от него непременно ще се разберем за цената колега.А на мен истинския проблем ми е това,че както си работи парното и спира,след малко пак се присети и тръгне и тека до края на света.Още веднъж мерси на колегите за информацията. :icon_welldone:
  • 0

#6 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 16 август 2009 - 17:39

Разгледай тук.
:icon_coolgrin:
  • 0

#7 georgi cs

georgi cs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Пирдоп
  • Автомобил:
    C220 CDI 2000godina

Публикувано 17 август 2009 - 19:14

Клега незнам защо,но при разглабянето не видях реле може да съм го пропуснал в барзината ако имаш още снимки с радост ще ги видя утре ще разглобявам пак и ще кача снимки от моята конзола ще съм благодарен на още помощ :allhail
  • 0

#8 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 17 август 2009 - 19:33

Значи реленцето е точно посредата на платката,черно капсоловано е.Когато разглобиш панела ще го видиш каде е точно.При разглобено положение включи вентилатора,размърдай лявата врътка(за оборотите)леко настрани,ако е потенциометъра,като се размърда се оправя за момент.Ако е релето вземи една пробна лампа и мери тези точки с жълто на снимката спрямо маса.Едното е постоянен + ,другите ще ги видиш как са.Едното е при вкл.вент. а другото при изкл.вент..Лампата трябва да е поне 20вата,иначе с мултицета мен ме подведе,нагара дава верига но не достатъчна...Късмет.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Image303.jpg   370,76K   44 Брой сваляния

  • 0

#9 georgi cs

georgi cs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Пирдоп
  • Автомобил:
    C220 CDI 2000godina

Публикувано 17 август 2009 - 21:13

Miene благодаря ти мн. за информацията ако утре оправя вентилатора ще има да черпя :beer .Утре ще пиша какво е станало,още веднъж мерси мисля,че ще се оправи от това. :coolgrin
  • 0

#10 georgi cs

georgi cs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Пирдоп
  • Автомобил:
    C220 CDI 2000godina

Публикувано 18 август 2009 - 14:48

Колеги след щателна проверка се оказа,че ми е заминал регулатора на оборотите,разбрах го по това,че като мера на клемите преди него имам 11,5V а след самия регулатор към вентилатора няма никои.Та искам да попитам може ли да се ремонтира това чудо а ако неможе колко пари струва,довечера ще кача и снимки на самия регулатор.
  • 0

#11 tuning13

tuning13

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 341 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    W123 1980г

Публикувано 18 август 2009 - 19:21

Колеги след щателна проверка се оказа,че ми е заминал регулатора на оборотите,разбрах го по това,че като мера на клемите преди него имам 11,5V а след самия регулатор към вентилатора няма никои.Та искам да попитам може ли да се ремонтира това чудо а ако неможе колко пари струва,довечера ще кача и снимки на самия регулатор.

Качи снимки защото аз нямам разглобен и ще ти кажа какво да смениш.
Дано да мога да ти помогна.
  • 0

#12 tuning13

tuning13

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 341 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    W123 1980г

Публикувано 18 август 2009 - 23:02

Каде бега бе човек :dontknow: аз желая да ти помогна а ти не пускаш снимките.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни