Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 мнения по тази тема

#12841 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2012 - 23:32

И тва са колко пари са ? ахахах

За жалост не са с пари :D а с точки ... малее как ме е яд,че не ги играх с кинти :(

Този пост е редактиран от Batev: 14 юни 2012 - 23:32

  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#12842 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2012 - 23:42

Като стана дума за условия за продължително каране с висока скорост... на връщане от Берлин чукнах темпомата на 200 км/ч по магистралата от Берлин до Мюнхен и с много малки изключения (около фоторадарите на детелините) си карах с тая скорост повече от час и половина.
  • 2

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#12843 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2012 - 12:40

За Камелка и среща с президента отказвам :)

За Камелка и президента ще откаже среща с теб! :hailandkill
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#12844 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2012 - 13:03

Като стана дума за условия за продължително каране с висока скорост... на връщане от Берлин чукнах темпомата на 200 км/ч по магистралата от Берлин до Мюнхен и с много малки изключения (около фоторадарите на детелините) си карах с тая скорост повече от час и половина.


После чувства ли се изморен?
Аз след такова каране в Хърватия после щеше да ми се пръсне главата.
Изморително си е. Аз бях почти час между 200 и 230км/ч и бях трета кола.
Въпреки че докато караш няма проблем, ама след това идва умората.
Sent from my e1809c_v75_gq1008_9p017 using Tapatalk 2
  • 0
Публикувано изображение

#12845 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 юни 2012 - 13:39

http://www.facebook....69440737&type=1 поздрав с този перфектно окепазен SL500... Мир на праха му
  • 0
Follow your own star...

#12846 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2012 - 14:32

Като дойдеш, ще те подразня наживо :)


Е че аз ако съм до морето... то няма да е дразнене :)
А само лаф , цаца и хубави девойки :)
:beer :beer
(ей.. и карти бе :D )
  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#12847 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2012 - 14:43

Хамърче засекох те на моста с орлите преди няколко дена. И то ми направи вчепатление ксенона ти : )
Ем, блести дори и през деня а за през ноща не смея и да си помисля
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#12848 xTry

xTry

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 293 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W210 E300 Turbo Diesel
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2012 - 15:00

ах докато си разглеждам сайтовете и хоп на кво попаднах http://www.mobile.bg/11338732937093297 страшна красавица :) А сега чакаме някой нов колега да се обади в някоя от темите :D
  • 0

#12849 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2012 - 16:08

А тя, дали ще откаже среща с президента заради него? ;)

Този пост е редактиран от Вай Басо: 15 юни 2012 - 16:08

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12850 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2012 - 18:55

Не е точно разходка, но ако някой желае да намине, аз ще съм там и двата дни.

16-17 Юни ще има офроуд състезание на писта Стелди еър - Банкя


Информация за тези които се интересуват (директен цитат на анонса):

"Фирма „СТЕЛДИ ЕЪР”, „СТЕЛДИ МОДЕЛИСТ” и „Асоциация на RC моделистите в България” организират „OFF-ROAD” – шоу-турнир – „Втори кръг от календара за 2012 година”, който ще се проведе на 16-17 юни 2012 на “OFF-ROAD писта СТЕЛДИ ЕЪР”- Национален хиподрум Банкя.
Целта на турнирът е да се съберем всички любители на офроуд моделите на едно място и да си прекараме два незабравими дни с много каране , усмивки, приятни емоции и изненади. Всички желаещи могат да се включат независимо от моделите, тяхната цена, марка и опит.
Всички, които бяха на първия кръг знаят за какво става въпрос.
Моделите ще бъдат разделени на 8 отделни офроуд класа:
1. Модели с електродвигатели 1:10 (без ограничения за двигател, батерия - бъги-тръги – монстер)
2. Модели с електродвигатели 1:8 (без ограничения за двигател, батерия - бъги-тръги – монстер) (при достатъчно заявки – бъгита карат отделно)
3. Модели с Нитро ДВГ в мащаб 1:10 ( без ограничения на типа модел – бъги-тръги – монстер)
4. Модели 1:8 - бъги с ДВГ от 3,5 куб.см до 4.8 куб.см
5. Модели 1:8 - тръги с ДВГ до 4.8 куб.см ( в този клас влизат и модели „Stadium Truck”
6. Модели 1:8 – монстер с ДВГ до 8,5 куб.см
7. Модели 1:5 – офроуд с бензинов двигател до 30 куб.см
Всеки модел трябва да има осигурена букса за включване на транспондер за отчитане на обиколките.
През първия ден ще бъдат проведени три квалификации за всеки клас по 10 минути, 10 минути време от клас до клас и по един час отворено време за настройки и тренировки на пистата между трите квалификации.
Втори ден – Финали
1.Финал електро – 10 мин. (разрешена смяна на акумулаторите)
2.Финал електро – 10 мин. (разрешена смяна на акумулаторите)
3.Финал 1:10 нитро – 30 минути.
4.Финал 1:8 бъги – 30 минути
5.Финал 1:8 тръги – 30 минути
6.Финал 1:8 монстер – 30 минути
7. Финал 1:5 офроад – 30 минути (презареждането разрешено при изгасен двигател, само в бокса)
Ще има кетъринг, бира , безалкохолни, музика и надявам се много емоции.[/indent]


  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#12851 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 15 юни 2012 - 20:41

Моля , открийте грешките :D

http://nfs.mobile.bg...339785109866814
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#12852 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2012 - 21:35

Моля , открийте грешките :D

http://nfs.mobile.bg...339785109866814

"МЕРЦЕДЕС С320 или някакав мотор. " - малее тоя е АДски неграмотен :D
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#12853 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 15 юни 2012 - 21:58

Mного "леко' е зацапан тоз радиатор ...
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#12854 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2012 - 22:33

хулигане , ти да не се зарибяваш по РЦ-та ? :)
  • 0

#12855 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 15 юни 2012 - 22:36

Уоу...
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни