ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#12226
Posted 23 May 2012 - 22:49
Различно би било да купиш истинска Е36 за 6-7 х.лв.
Иначе всички купуват евтини, в които "да не наливат много". Важи и за мен, но на мен ми беше втора и знаех къде да спра точно и какво да не сменям!
За кефа от възстановяването, това е много яко нещо.
За ексела, струва си да го направиш. Бързо ще си отговаряш на въпроса дали "да купя еди кво си"?
А и помага при продажбата.
Иначе всички купуват евтини, в които "да не наливат много". Важи и за мен, но на мен ми беше втора и знаех къде да спра точно и какво да не сменям!
За кефа от възстановяването, това е много яко нещо.
За ексела, струва си да го направиш. Бързо ще си отговаряш на въпроса дали "да купя еди кво си"?
А и помага при продажбата.
#12228
Posted 23 May 2012 - 23:00
Припадам
Толкоз то..
****
Хай, пускам си и аз нещо...
сий я..
#12229
Posted 23 May 2012 - 23:12
Навсякъде го има.
15-20 лева някъде струва.
Ей и ти стана пишман майстор.
Що пишман,бее? Аз открай време "обслужвам"
другите коли цялостно - масла,филтри,накладки,дискове
и разни други дребни ремонти,ама при тях филтрите се развиват
с друг тип ключ.
Иначе намерих из нета и няколко вида "паяци",ама много кекави
изглеждат на картинките. Последния път като сменяхме маслото
голям зор падна да развият капачката на филтъра,а използваха някакъв
по-хубав ключ от тия дето намерих за 20-30лв...
Edited by shotgun600, 23 May 2012 - 23:16 .
#12230
Posted 23 May 2012 - 23:12
Еее кефа цена няма.
Твоята става уникална Роска.
Де да можеше и моята малко така да заприлича на твоята щеше да е супер.
Ама аз и така си я харесвам де.
Твоята става уникална Роска.
Де да можеше и моята малко така да заприлича на твоята щеше да е супер.
Ама аз и така си я харесвам де.
#12231
Posted 23 May 2012 - 23:33
Е тука идва проблема че не мога да я спря и да седи.Кола ми трябва постоянно ,а за втора не си и помисям.За това бавно и по лека и ще я възтановя и аз до перфектен вид.
#12232
Posted 23 May 2012 - 23:39
Здравейте. Най-голямата глупост е човек да тръгне да бяга при земетресение. Първо се отлепват стълбищата, сами можете да си представите какво може да се случи. Входните козирки падат. Това са елементи от строителството, които първи падат. Най-добрия вариант е, човек да застане под касата на вратата и да запази самообладание, а па каквото е писано просто ще се случи. Бягство от над 3 етаж е живо самоубийство, първите 2 до 4 сек. са решаващи за здравината на сградата. Панелките колкото и да звучи нелепо при земетресение са в пъти по здрави от монолитното строителство, а да не говорим за сградите строени в последните години.
Днес слушам за един наш общ приятел, който преди време беше строителен предприемач, че забегнал на вилата си. Обадил с ее на общия ни приятел и му казал: "Как да спя спокойно в тази кооперация като знам, какви работници и инженери са строили."
Е това е в кръга на шегата, но май има доста истина в думите му.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H6YjS2891k4
Колега, като цяло си прав,но винаги има едно но.Щурцовете, които са над вратите изобщо не са толкова безопсни, колкото са ни учили в училище и както твърди всеки. Под тях е едно от най-опасните места в сградата - най-добре под някоя маса. Стълбищата са опасно ядро, но не и чак толкова уязвимо.Практически около всяка асансьорна шахта и почти всяко едно стълбище има стоманобетонно ядро, което е изключително здраво. И ако асансьорът има здраво въже и сигурна аварийна спиррачна система теоретично може да се каже че, той - обратно на всякаква логика е най-безопасното място в една сграда. За сведение повечето от сградите в България са много добре подсигурени срещу земетръс. Една обикновена панелка може да издържи около 8-9 по Рихтер.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#12233
Posted 23 May 2012 - 23:54
Като бивш собственик на Ауди мога да кажа само.ХУБАВА КОЛА .Но за хора с пари.Много солена им е поддръжката човече.
Кофти окачване(алуминиево),дават ядове със скоростите,чух че S-ките ,а и 8-ците имали понякога проблем с маслената пома и се стига до скъпи ремонти.
Да не се смята че плюя марката,даже много ми харесва и все още се заглеждам точно по този клас но 140-ката си ми беше детската мечта и предполагам доста дълго ще се слушкаме ако е рекъл онзи горе.
Кофти окачване(алуминиево),дават ядове със скоростите,чух че S-ките ,а и 8-ците имали понякога проблем с маслената пома и се стига до скъпи ремонти.
Да не се смята че плюя марката,даже много ми харесва и все още се заглеждам точно по този клас но 140-ката си ми беше детската мечта и предполагам доста дълго ще се слушкаме ако е рекъл онзи горе.
#12234
Posted 23 May 2012 - 23:59
Между другото за десетунка може да се класираш за фейсова ама ще е A а не S8.И тя си е кола до скоро се возех на един приятел с такава тоест две бяха, едната дизел (2.5 тди)другата бензин 4.2 дълга база,УНИКАЛНА.
#12235
Posted 24 May 2012 - 00:02
Бахти човек не може да си направи чертежите по сградо на спокойствие..
Follow your own star...
#12236
Posted 24 May 2012 - 00:05
Ти луд ли си? За зимата само джип.За това и тази не тръгва.
Тръгне ли ще почна да отлагам задачите по нея и така.
Затова твърдо съм решил докато не направя всичко по нея,няма да тръгне.
А иначе мисля сериозно да си взема нещо щар по щар за зимата и за втора кола.
Върти ми се в главата нещо като Ауди А8 или S8 4.2 мотор.
Тази ми хваща окото,ама нямам излишни толкова кинти.
http://www.car24.bg/11336042682849503
Лъжеш се,ако си мислиш,че А8цата като е 4х4 ще е много проходима.
При по висок сняг е пълен ташак. Вземи си някоя дизелова японка.
#12237
Posted 24 May 2012 - 00:06
тъкмо бях заспала...
4.3
4.3
#12238
Posted 24 May 2012 - 00:08
едвам се усети при мене .. ама просто ми писна вече
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#12239
Posted 24 May 2012 - 00:10
Аз нищо не усетих.
#12240
Posted 24 May 2012 - 00:12
И аз го осетих в СанданскиТуко що имаше пак земетресение!
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users