А каква е теорията за зимните гуми?По-скоро да,наскоро Авто Билд опроверга напълно теорията за зимните гуми.
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#1156
Публикувано 27 октомври 2010 - 21:16
#1157
Публикувано 27 октомври 2010 - 21:38
Ами,че по-добре спирали на мокро и студено,единствено на сняг са забележимо по-добри от летните.И при това те направих много сериозен тест,с много марки зимни гуми и една единствена лятна.Резултата беше,че всички зимни имат по-голям спирачен път при мокра настилка....с две думи бръкнаха в дупето на производителите на гуми.
#1158
Публикувано 27 октомври 2010 - 23:07
Колеги! Съратници!!! Някой може ли да ми каже къде точно се намира скапаната бензинова помпа и проклетото И реле?!?! Колата е W210 E200 M111... Дано ме открехне някой,щото откачам с главата вече
Помпата ти е пред задно ляво колело, пада се някъде на нивото на задната врата, има една кора и под нея са филтъра и помпата, а за релето не ми е трябвало и не знам къде е.
#1159
Публикувано 27 октомври 2010 - 23:08
При мокра настилка, обаче при какви температури?
От личните ми наблюдения под 4 градуса на мокро си е време за зимните гуми. Защото на мостове и при други по-особенни пътни условия може да се образува нещо като заледяване, особенно при вятър, и от опит казвам че зимната гума (поне моите, една и съща марка са ми летните и зимните, на всички коли) си има ефект.
От личните ми наблюдения под 4 градуса на мокро си е време за зимните гуми. Защото на мостове и при други по-особенни пътни условия може да се образува нещо като заледяване, особенно при вятър, и от опит казвам че зимната гума (поне моите, една и съща марка са ми летните и зимните, на всички коли) си има ефект.
#1160
Публикувано 27 октомври 2010 - 23:17
Помпата ти е пред задно ляво колело, пада се някъде на нивото на задната врата, има една кора и под нея са филтъра и помпата, а за релето не ми е трябвало и не знам къде е.
Огромно благодаря!!! Утре още ще я издиря, и дано не стига ток до нея,че иначе е ясна работата ...
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#1161
Публикувано 28 октомври 2010 - 07:35
В неделя ш съ наспим! Цял час гратис! Па на пролет ... до тогава много време има за спанье
#1162
Публикувано 29 октомври 2010 - 12:51
Mercedes Nimbus: това ще бъде едно такси
Обичайно концепцията за автомобили се разработва, за да са проектират за сравнително дълг период от време, а не да се създаде само нова кола. Почти никога един разработчик не си е поставил за задача да произвежда автомобил за такси.
Тази традиция е успешно разбита от дизайнера Славче Таневски (Slavche Tanevski) с неговата концепция за Mercedes Nimbus.
Концепция е първата по рода си и се отличава по един аспект - може да се счита за официален, тъй Slavche е създадал тази машина, в Mercedes Exterior Design Studio Студио в тясно сътрудничество с дизайнера Майкъл Фрай (Michael Frei) и Робърт Лесником (Robert Lesnik).
Както се очакваше, ние говорим за електромобил, оборудван с четири литий-йонните батерии разположени под пода на купето. Липса на предноразположен двигател, позволява седалката на водача да е по-близо до носа на машината, където са поставени допълнителен ред седалки. Конструкцията на седалката на водача разделя шофьора от отделението за пътници, която може да побере до пет възрастни пътници или три комплекта куфари.
Обичайно концепцията за автомобили се разработва, за да са проектират за сравнително дълг период от време, а не да се създаде само нова кола. Почти никога един разработчик не си е поставил за задача да произвежда автомобил за такси.
Тази традиция е успешно разбита от дизайнера Славче Таневски (Slavche Tanevski) с неговата концепция за Mercedes Nimbus.
Концепция е първата по рода си и се отличава по един аспект - може да се счита за официален, тъй Slavche е създадал тази машина, в Mercedes Exterior Design Studio Студио в тясно сътрудничество с дизайнера Майкъл Фрай (Michael Frei) и Робърт Лесником (Robert Lesnik).
Както се очакваше, ние говорим за електромобил, оборудван с четири литий-йонните батерии разположени под пода на купето. Липса на предноразположен двигател, позволява седалката на водача да е по-близо до носа на машината, където са поставени допълнителен ред седалки. Конструкцията на седалката на водача разделя шофьора от отделението за пътници, която може да побере до пет възрастни пътници или три комплекта куфари.
Моят личен блог интернет технологии Програмируеми логически контролери PLC Forum
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
"Този, който отхвърля промяната, е архитектът на разрухата. Единствената човешка институция, която отхвърля прогреса, е гробището"
Харолд Уилсън.
#1163
Публикувано 29 октомври 2010 - 15:01
Релето ти се намира в малката кутийка с бушони зад акумулатора в багажника....и дано не стига ток до нея,че иначе е ясна работата
Ако искаш дай на ЛС, че брах скоро ядове и им изучих устройството с детайли
#1164
Публикувано 29 октомври 2010 - 20:41
Мхм...акумулатора ми е под задната седалка,а и там има само бушони.Кьораво реле не видях ...Вариантите са три: Ключе на газовото,реле на помпата и най-лошото е помпата.Дано помпата ми е където казва Tocata,защото ако е потопена в резервоара,става лошо...италианеца е сложил 80литрова бутилка в багажника и достъпа е ограничен
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#1165
Публикувано 29 октомври 2010 - 21:41
Мхм...акумулатора ми е под задната седалка,а и там има само бушони.Кьораво реле не видях ...Вариантите са три: Ключе на газовото,реле на помпата и най-лошото е помпата.Дано помпата ми е където казва Tocata,защото ако е потопена в резервоара,става лошо...италианеца е сложил 80литрова бутилка в багажника и достъпа е ограничен
Ако не е там снимай, че ще бъде някаква нова дизайнерска приумица
Релето на помпата би трябвало да е под седалката, от другата страна на седалката няма ли го... не помня на моята като разглабях задната седалка с мокета и всичко дали имаше нещо. Утре по светло ще погледна накъде водят кабелите от помпата, че съм махнал седалките и мокета, та няма да е трудно.
#1166
Публикувано 29 октомври 2010 - 22:01
Абе, бензиновата помпа не е ли под резервоара, където е и горивния филтър като на 202/208
#1167
Публикувано 29 октомври 2010 - 22:06
Абе, бензиновата помпа не е ли под резервоара, където е и горивния филтър като на 202/208
Не, пада се под задната седалка, където съм обяснил по-горе, там са помпата и филтъра на обща скоба. Реално не е точно под резервоара а малко по-напред. Пак ще остане за утре, но може да снимам направо къде се намира.
#1168
Публикувано 03 ноември 2010 - 17:23
Ъхъъъ...значи свалих и двата подкалника и помпата не е там...утре ще я кача на канал пак и ще търся отдолу,ама съм я гледал доста обстойно и не я намерих....Филтъра се вижда ама помпа иок.Вече се чудя дали не са я забили в резервоара?!?! Ебаси помпата - като Левски деева,знам че я има,ама не знам къде еПомпата ти е пред задно ляво колело, пада се някъде на нивото на задната врата, има една кора и под нея са филтъра и помпата, а за релето не ми е трябвало и не знам къде е.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#1169
Публикувано 03 ноември 2010 - 19:43
Благодаря за отделеното време Венци!
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#1170
Публикувано 03 ноември 2010 - 20:34
Като стана въпрос за филтъра, имам няколко въпроса.
Какви са преките и непосредствени последици от дълго несменян бензинов филтър?
Възможно ли е той да е причина за трудно палене, тромавост на колата и т.н.
На какъв пробег се сменя, колко средно струва и пр.
Какви са преките и непосредствени последици от дълго несменян бензинов филтър?
Възможно ли е той да е причина за трудно палене, тромавост на колата и т.н.
На какъв пробег се сменя, колко средно струва и пр.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни