ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#10756
Posted 27 March 2012 - 20:24
Мимо, ти верно зачезна. Ще има фотосесия и за тебе, само да се улучим. То не че на Павката бяха повече от 5-6 снимки, де.
И да ми кажеш да нося фотото.
И да ми кажеш да нося фотото.
#10757
Posted 27 March 2012 - 20:55
Радо, тази кола не я гледай, хич.
Ако четеш описанието, би трябвало да си представиш адската красавица. Да, и тази е красива, но не отговаря на изпълнението. Виж предните мнения на колегите?Кое и е поръчковото? Ако ти си поръчваш кола, ще си поръчаш само с базови екстри ли(като класик) и климатик, а не климатроник? Най-луксозното изпълнение "Елеганс"-глупости, виж я колко е постна, ксенон няма, а си мисля, че джантите са Авангард-ови, а не Елеганс (при w210 е така). Пълен ел. пакет? Ами не е пълен-няма паметта на огледалата, няма ел. прибирането, има само подгряване на огледалата.
Добре поддържана-хубаво, може да е така, но ако е добре поддържана защо фаровете й са започнали да матират? Защо се разминават махагоните?Защо скоростният лост е захабен? Воланът май е сменяван, а и тези "селски" изпълнения с лепенки, просто не се връзват. Газта е от най-ново поколение-да, но ако толкова си обичаш и поддържаш колата, няма да сложиш пълначката там.
Бягай от нея, но пиши какво е станало. Успех
Ако четеш описанието, би трябвало да си представиш адската красавица. Да, и тази е красива, но не отговаря на изпълнението. Виж предните мнения на колегите?Кое и е поръчковото? Ако ти си поръчваш кола, ще си поръчаш само с базови екстри ли(като класик) и климатик, а не климатроник? Най-луксозното изпълнение "Елеганс"-глупости, виж я колко е постна, ксенон няма, а си мисля, че джантите са Авангард-ови, а не Елеганс (при w210 е така). Пълен ел. пакет? Ами не е пълен-няма паметта на огледалата, няма ел. прибирането, има само подгряване на огледалата.
Добре поддържана-хубаво, може да е така, но ако е добре поддържана защо фаровете й са започнали да матират? Защо се разминават махагоните?Защо скоростният лост е захабен? Воланът май е сменяван, а и тези "селски" изпълнения с лепенки, просто не се връзват. Газта е от най-ново поколение-да, но ако толкова си обичаш и поддържаш колата, няма да сложиш пълначката там.
Бягай от нея, но пиши какво е станало. Успех
#10758
Posted 27 March 2012 - 22:02
Има ли картаджии?Ако искате може да играеме нещо белот в Джаги.ком
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10759
Posted 27 March 2012 - 22:21
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10760
Posted 27 March 2012 - 22:52
Edited by Наско, 27 March 2012 - 23:00 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10761
Posted 27 March 2012 - 22:52
Да ви викна да ви пее Тони Стораро
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10762
Posted 27 March 2012 - 22:54
Да ви викна да ви пее Тони Стораро
Викни Петра
Стига още да пее
Ето ти нещо истинско
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10763
Posted 27 March 2012 - 23:13
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10764
Posted 27 March 2012 - 23:18
Добро
Много добро
Много добро
#10765
Posted 27 March 2012 - 23:22
Много се изкефих Евала
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10766
Posted 28 March 2012 - 09:41
Най-луксозното изпълнение "Елеганс"-глупости, виж я колко е постна, ксенон няма, а си мисля, че джантите са Авангард-ови, а не Елеганс (при w210 е така).
Може да е Елеганс и пак да има по-малко екстри от другите модификации. Ето например моята Цедка е Елеганс (и по ВИН си излиза така) - с лайсните му и със доста от другите джунджурии, които са характерни за модификацията, но няма климатик което е пълна идиотщина според мен от страна на производителя, щом като е е Елеганс, но ей го на, факт.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#10767
Posted 28 March 2012 - 11:01
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10768
Posted 28 March 2012 - 11:43
Колеги ходих да гледам онова ЦЛК което ви показах по-нагоре.
По-външния вид наистина нямаше никакви забележки освен матиралите фарове и гадната зареждачка.
Отвътре също беше запазена, но лоста за скоростите е сменяван с някъв много гаден и волана е претапициран по-ужасен начин. Мотора иначе и на газ и на бензин работи много добре без никакви колебания. Омасляване имаше само от един маркуч(тръба) на хидравликата.Наистина имаше фактури за сменяни консумативи но на някакъв оторизиран сервиз на Мерцедес на бул.Сливница
Пуснал съм нова тема за покупка на ЦЛК, ако може там да ми помогнете за избора на някоя хубава колица, пък след това ще си имаме нова колежка в клуба.(Ками се казва)
По-външния вид наистина нямаше никакви забележки освен матиралите фарове и гадната зареждачка.
Отвътре също беше запазена, но лоста за скоростите е сменяван с някъв много гаден и волана е претапициран по-ужасен начин. Мотора иначе и на газ и на бензин работи много добре без никакви колебания. Омасляване имаше само от един маркуч(тръба) на хидравликата.Наистина имаше фактури за сменяни консумативи но на някакъв оторизиран сервиз на Мерцедес на бул.Сливница
Пуснал съм нова тема за покупка на ЦЛК, ако може там да ми помогнете за избора на някоя хубава колица, пък след това ще си имаме нова колежка в клуба.(Ками се казва)
#10769
Posted 28 March 2012 - 14:16
Ако може някой от модераторите да оправи часа на форума че в момента сме с един час назад.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users