ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#10591
Posted 18 March 2012 - 13:13
Ако ти даде да включиш задна, мармалада не мърда
#10592
Posted 18 March 2012 - 14:20
Поне ще има каква да се ядеАко ти даде да включиш задна, мармалада не мърда
Малее вчера в Сандански към 4ри на обяд температурата беше 22 градуса
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10593
Posted 18 March 2012 - 14:21
Колега, като за начало е хубаво е н Д40-ката да му барнеш exposure настройките - моя го държах на -0.3 или -0.7 ако снимам през деня, на слънчево време, иначе леко 'избелва' снимките. След това може да почнеш да снимаш на А-aperture priority режима (по-малко ф-число = по-размазан фон, по-голямо ф-число = по-голяма част от снимката на фокус, най-грубо казано). А един хитър и лесен трик да си провериш настройките е да снимаш на фул-ауто, после на ревю да видиш скоростта и апертурата (докато си в ревю режим, натисни стрелката за на горе от кръглия бутон отзад до дисплея), и след това регулираш в ръчен режим според вкуса ти. Също може да се разровиш малко с настройките, аз лично предпочитам да снимам с леко засилен контраст и по-ярки цветове.А аз отивам да снимам , че ми се снима до умиране , навсякъде снимка виждам и разучих и ръчния режим и олеле малеееееее
#10594
Posted 18 March 2012 - 15:58
Ще му свикна леко по леко , но от когато го имам ме влече да снимам повече баваришен мотор спорт , от колкото мерцедеси , някаква агресия има в тия коли
Лилофче , 36-цата може ли така
Лилофче , 36-цата може ли така
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10595
Posted 18 March 2012 - 16:27
Някой моЕ ли ми каЕ как да си отворя шибаното ЕПЦ ???
Нещата май май много са променени
Нещата май май много са променени
By Batev
#10596
Posted 18 March 2012 - 17:01
Ники е те затова зъбно колело стааа въпрос...
By Batev
#10597
Posted 18 March 2012 - 17:11
Значи помпата е разкачена отвсякъде само това зъбно колело пречи да излезе.
Трябва да я издърпам помпата назад, демек към купето, но отвора е по малък от зъбното колело.
За да излезе трябва да сваля зъбното колело, но не виждам как.
Със скоба не става.Изкривих скобата и пак не излиза.Веригата е разкачена.
Колата е на едно другарче, и му е много спешно иначе нямаше да притеснявам никого.
Благодаря
Трябва да я издърпам помпата назад, демек към купето, но отвора е по малък от зъбното колело.
За да излезе трябва да сваля зъбното колело, но не виждам как.
Със скоба не става.Изкривих скобата и пак не излиза.Веригата е разкачена.
Колата е на едно другарче, и му е много спешно иначе нямаше да притеснявам никого.
Благодаря
Edited by Gangsta Man, 18 March 2012 - 17:13 .
By Batev
#10598
Posted 18 March 2012 - 17:15
по принцип тази ос дето я виждаш е на конус е при стягане
заклинва за да не превърта
и ваденето е трудно
продълйаваи с скобата ама да не изкривиш
или счупиш колелото
заклинва за да не превърта
и ваденето е трудно
продълйаваи с скобата ама да не изкривиш
или счупиш колелото
#10599
Posted 18 March 2012 - 17:20
Ще пробвам пак ама бах маамуу и шайбата.С времето и работата си сигурно допълнително се е заклинила и е трудно.
Ще пробвам пак и ще пиша след малко.
Благодаря все пак
Ще пробвам пак и ще пиша след малко.
Благодаря все пак
By Batev
#10600
Posted 18 March 2012 - 17:56
GangsTe проблемчета ли БроОУу
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10601
Posted 18 March 2012 - 18:10
Един МL е спрял пред нас и е заел парко мястото на тати
#10602
Posted 18 March 2012 - 18:22
Един МL е спрял пред нас и е заел парко мястото на тати
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10603
Posted 18 March 2012 - 18:25
Идвам да го преместаЕдин МL е спрял пред нас и е заел парко мястото на тати
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#10604
Posted 18 March 2012 - 18:28
по принцип тази ос дето я виждаш е на конус е при стягане
заклинва за да не превърта
и ваденето е трудно
продълйаваи с скобата ама да не изкривиш
или счупиш колелото
Ники с по яка скоба и леко почукване в средата излезна най сетне
Благодаря за съвета
By Batev
#10605
Posted 18 March 2012 - 19:34
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users