ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#9331
Posted 10 February 2012 - 23:54
Знам за AMG джанти на Е36...
Не виждам причина, да не се сложат M-Contour на Mercedes.
Ето го собственика, поствал съм линка и преди!
http://www.2phast.com/default.htm
Не виждам причина, да не се сложат M-Contour на Mercedes.
Ето го собственика, поствал съм линка и преди!
http://www.2phast.com/default.htm
#9333
Posted 11 February 2012 - 00:30
Малко училищно изкуство
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#9334
Posted 11 February 2012 - 15:23
Братчеда ми прати вече Чакам с нетърпение да я получа и да я излъскам (много обичам да чистя стари части ) пък да видим кога (и на какво) ще я слагам, дано американците са прави че пасва на всички М102 мотори.. Смятам че много ще изчисти коша на 190тката, без механичния инжекцион, мисля си и за някво рязане на всмукателните колектори и ново пленумче, и без тва имам 2-3 такива колектора вкъщи, може да си поиграя с някой от тях, ама първо ще трябва да почета малко, да не взема да осакатя мотора с тия къси рънъри..
Follow your own star...
#9335
Posted 11 February 2012 - 15:30
Няма да осакатиш нищо ..Тоз мотор лесно се не дава
Не се стряскай .. за ставането - като дойде ще видим какво е положението
Определено коша ще стане доста по чист .. рейката може да я сложиш на обратно както мен .. както ти е кеф все е подредено
Колектора моя ще го правя като сложа кулера и направо ще си направя колена и тн къстъм от - до .. сега да се бърника според мен няма смисъл , ако след време ще се преправя
При мен дюзите работеха на 100 процента , а при теб дали ще е така ?
Не се стряскай .. за ставането - като дойде ще видим какво е положението
Определено коша ще стане доста по чист .. рейката може да я сложиш на обратно както мен .. както ти е кеф все е подредено
Колектора моя ще го правя като сложа кулера и направо ще си направя колена и тн къстъм от - до .. сега да се бърника според мен няма смисъл , ако след време ще се преправя
При мен дюзите работеха на 100 процента , а при теб дали ще е така ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9336
Posted 11 February 2012 - 17:26
Няма да осакатиш нищо ..Тоз мотор лесно се не дава
Не се стряскай .. за ставането - като дойде ще видим какво е положението
Определено коша ще стане доста по чист .. рейката може да я сложиш на обратно както мен .. както ти е кеф все е подредено
Колектора моя ще го правя като сложа кулера и направо ще си направя колена и тн къстъм от - до .. сега да се бърника според мен няма смисъл , ако след време ще се преправя
При мен дюзите работеха на 100 процента , а при теб дали ще е така ?
Къв кулер, турбо ли ше правиш? За осакатяването искам да кажа че то не е проста работа тва рънърите и пленума, късите рънъри са за коне, дългите са за въртящ момент до колкото знам, та ще се мисли нещо..
За дюзите не знам още, тоя сааб се предлага 2.0 атмосферка 130 коня и турбо 185 коня, не знам рейката от какъв е, но на тази цена предполагам от атмосферката.. Ако е от нея без проблем би трябвало да захрани 2.0 и 2.3, а за 2.3-16 ако е от турбо може би ще станат, ако не.. Бе чакай да дойде да и се порадвам пък ще видим къде ще я турнем Инжекторчета все ще се намерят
П.П.: Едно приятелче от дрифт форума мина днеска през софия и ми остави една много красива бубинка с вграден комутатор от ауди, която може да бачка с мега, направо се влюбих, само да проверя на 100% дали пасва на осмака (според мен ще пасне, много е компактна) и да почвам да ги търся, казаха ми че нови от ауто плюс вървели по 60 кинта бройката, ако избарам няква отстъпка сигурно ще се метна, ако не ще тряя се регистрирам в ауди форума и да чакам да изпаднат втора ръка..
Edited by Lambo_Rambo, 11 February 2012 - 17:30 .
Follow your own star...
#9337
Posted 11 February 2012 - 18:55
@Lambo_Rambo драсни ми едно лично с кво ти трябва да видим дали може да помогнеме : ))
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#9338
Posted 11 February 2012 - 22:25
Ох тази бобинка .. ах как ме уцели по слабото местенце
Олеле малеее .. я разкажи разкажи , че и аз искам да променям искрата
Всяка една бобина с вграден комутатор може да работи с мегата
3 бобини и ти трябват за шестак
4 за осмаче
Колега от форума е с бобини от Опел Омега в8 и си му действат перфектно
имай предвид , че и кончетата ще се качЪт , ако се направи това нещо ..
Колкото до кулера искам просто да го навържа в цялата системата ..
Е500 броня отдолу с леко подаващ се кулер .. "Шукарийка брат ми"
Олеле малеее .. я разкажи разкажи , че и аз искам да променям искрата
Всяка една бобина с вграден комутатор може да работи с мегата
3 бобини и ти трябват за шестак
4 за осмаче
Колега от форума е с бобини от Опел Омега в8 и си му действат перфектно
имай предвид , че и кончетата ще се качЪт , ако се направи това нещо ..
Колкото до кулера искам просто да го навържа в цялата системата ..
Е500 броня отдолу с леко подаващ се кулер .. "Шукарийка брат ми"
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9339
Posted 11 February 2012 - 22:28
Рейката е от НЛ двигател 2.0
Сега кое как какво и защо ич не ги разбирам тея сабове ама не е проблем да се разбере
Сега кое как какво и защо ич не ги разбирам тея сабове ама не е проблем да се разбере
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9340
Posted 12 February 2012 - 00:15
Рейката е от НЛ двигател 2.0
Сега кое как какво и защо ич не ги разбирам тея сабове ама не е проблем да се разбере
Знам аз от къв двигател е Ама тва му е генерацията все едно, дали е турбо или атмосферка само ще се гадае, ако се окаже че е бил турбо ще е баси джакпота
Тия бобинки са отделни, на всяка свещ по 1 бройка, и са произведение на изкуството, буквално са като лулите на кабелите за свещите, с едно капаче отгоре, голяма красота, супер компактни, виждал съм бобини от БМВ ама те отгоре са огромни, и нямат комутатори Тия са толкова компактни че си мисля че ще станат да се бутнат отстрани на твоя двигател, тия от БМВ си мисля че ще опират в капака на клапаните..
http://image.made-in...-Audi-Vw-A8.jpg - ей за тва иде реч, голяма красота
Иначе да, бобинките ще вдигнат мощността, защото се получава по силна искра и има повече време да се акумулира Ще го видим тоя осмак кво ще покаже накрая, бобинки, мега, отпушени ауспуси, спортен филтър..
Follow your own star...
#9341
Posted 12 February 2012 - 09:34
Гайс да не отварям нова тема,да попитам:
Имам климатик и как най-бързо ще се стопли вътре в купето?Като ми свети лампата ЕС или като е изключена?Въздуха като циркулира в купето по бързо ли се стопля?
Имам климатик и как най-бързо ще се стопли вътре в купето?Като ми свети лампата ЕС или като е изключена?Въздуха като циркулира в купето по бързо ли се стопля?
Edited by phoenix679, 12 February 2012 - 09:34 .
#9342
Posted 12 February 2012 - 09:39
Гайс да не отварям нова тема,да попитам:
Имам климатик и как най-бързо ще се стопли вътре в купето?Като ми свети лампата ЕС или като е изключена?Въздуха като циркулира в купето по бързо ли се стопля?
Няма разлика в затоплянето от включено ЕС или не.
Когато копчето свети означава, че компресора на климатика не ти е включен..демек си на парно.
Когато не свети означава, че компресора на климатика ти е включен.
Имаме един колега, който се занимава с климатици и казава, че е добре дори и зимно време да се кара чат-пат с включен компресор, за да не се изпарява фреона и да няма миризми лятото в купето.
Печка нямаш ли ти ?
By Batev
#9343
Posted 12 February 2012 - 09:40
Зимата карай с изключен климатик и въздуха да влиза външен, не да циркулира вътрешния, за да не ти се запотяват джамовете.
Както каза генгста, можеш да го вкл. климатика от време на време да развърта фреона, иначе за затопляне ефект няма.
Както каза генгста, можеш да го вкл. климатика от време на време да развърта фреона, иначе за затопляне ефект няма.
Edited by drjivago, 12 February 2012 - 09:43 .
#9344
Posted 12 February 2012 - 09:42
В сервиза ми казаха че имам,ма как се включва туй чудо немам си на идея.Няма разлика в затоплянето от включено ЕС или не.
Когато копчето свети означава, че компресора на климатика не ти е включен..демек си на парно.
Когато не свети означава, че компресора на климатика ти е включен.
Имаме един колега, който се занимава с климатици и казава, че е добре дори и зимно време да се кара чат-пат с включен компресор, за да не се изпарява фреона и да няма миризми лятото в купето.
Печка нямаш ли ти ?
#9345
Posted 12 February 2012 - 09:48
В сервиза ми казаха че имам,ма как се включва туй чудо немам си на идея.
Ами всяка е различна.
Моята няма управление и се включва сама като температурата падне падне под 2 градуса.
Иначе можеш и да имаш и копче което при 210-ките по често се намира в пепелника.
By Batev
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users