ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#9301
Posted 08 February 2012 - 13:41
по 1. 30 на Киловат. Толкова беше за миналата година. и горе долу се пада по 0,90-1 лв на конче
а 10те лв. са за коли над 14 г.
а 10те лв. са за коли над 14 г.
#9302
Posted 08 February 2012 - 14:14
Лилофф не съм 100% но ще е около 250лв + - 10 лв
Ако не ме лъже паметта беше - конче по 1лв и после по коефициент 1.5 за коли от 5 до 14г. + тия за тон по десет лева ли да беше нещо и така.
181 коня с катализатор са 220 лева
Значи 160 ще са една идея по малко .. има няма 200 лева
Едит : да ама на кола над 10 години .. значи според мен ще е още надолу
180
Edited by Наско, 08 February 2012 - 14:15 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9303
Posted 08 February 2012 - 14:19
Да де, ама айде да не гадаем. Щото не е над 10 години, а от 5 до 14 категорията.
И при всички положения е над 200, но ми е интересно колко точно.
Иначе и аз знам как се смята, но в БГ всичко може да ме учуди, така че чакам Илия да потвърди. Неговата кола е точно такава.
И при всички положения е над 200, но ми е интересно колко точно.
Иначе и аз знам как се смята, но в БГ всичко може да ме учуди, така че чакам Илия да потвърди. Неговата кола е точно такава.
#9304
Posted 08 February 2012 - 14:27
Това е цялата тема на тия руски изроди и 140кта им.
Има много добри снимки обаче като цяло колата са я осрали здраво.
Само решетката ми харесва от целия им тунинг по колата.
http://www.vipstylec...ead.php?t=13555
Има много добри снимки обаче като цяло колата са я осрали здраво.
Само решетката ми харесва от целия им тунинг по колата.
http://www.vipstylec...ead.php?t=13555
Edited by shotgun600, 08 February 2012 - 14:29 .
#9305
Posted 08 February 2012 - 14:28
При над 100кс катализатора не играе .Той помага когато колата е до 100 конски сили и намаля данъка на 50%
Миналата година данъка на аудито ми беше 227лв за 150 кс сложи ония 13 коне отгоре и ще дойдеш точно около 250-те лева
Миналата година данъка на аудито ми беше 227лв за 150 кс сложи ония 13 коне отгоре и ще дойдеш точно около 250-те лева
#9306
Posted 08 February 2012 - 14:40
#9307
Posted 08 February 2012 - 14:40
http://www.calculato...obil_danak.html
Въпреки че не искаш сайтове, виж това. За мен е точен.
276лв излиза за 163 коня с катализатор в София.
Въпреки че не искаш сайтове, виж това. За мен е точен.
276лв излиза за 163 коня с катализатор в София.
Edited by Marty, 08 February 2012 - 14:40 .
#9308
Posted 08 February 2012 - 14:42
Това е цялата тема на тия руски изроди и 140кта им.
Има много добри снимки обаче като цяло колата са я осрали здраво.
Само решетката ми харесва от целия им тунинг по колата.
http://www.vipstylec...ead.php?t=13555
Като цяло не е лоша,само да се махне задното л..но където са го изсрали на капака и калниците и става муцка.
Не хапи този,който може да те изяде.
#9309
Posted 08 February 2012 - 14:59
Koлеги издирвам Дивна да дойде да ми чисти снегЪ от двора .. нали не може никой да я спре , ако някой може да ми даде нейни координати ще почерпя
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9310
Posted 08 February 2012 - 15:00
Абе вътре с тези пердета отпред и конзолата от 7-ца отзад..... , малко в повечко идва, мда и това дето отзад дето казва Павката...смесени чувства, клонящи към
Edited by eMs1, 08 February 2012 - 15:07 .
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#9311
Posted 08 February 2012 - 15:03
Бахти овчарския тунинг Особено с тая гавра с CSL тунинг на багажника.
Ето го как трябва да седи... тея малко не са успели да се запрат...
http://speedhunters....ged-e46-m3.aspx
Ето го как трябва да седи... тея малко не са успели да се запрат...
http://speedhunters....ged-e46-m3.aspx
#9312
Posted 08 February 2012 - 15:21
Мда, вътре в купето всичко е ок, като изключим тия пердета и пискюли. Иначе конзолата си мислех,че е от 221ца и не ми хареса,а
сега като казахте,че е от БМВ съвсем изби на селски тунинг.
Това крило също е гадно,както и спортните брони,които винаги съм смятал,че не отиват на 140. 140 си е най-добре със
стандартните брони.
Иначе предната решетка много ми харесва. Даже преди,когато не знаех,че е custom made я търсих из нета,за да си я поръчвам.
И мадамите ги бива....
сега като казахте,че е от БМВ съвсем изби на селски тунинг.
Това крило също е гадно,както и спортните брони,които винаги съм смятал,че не отиват на 140. 140 си е най-добре със
стандартните брони.
Иначе предната решетка много ми харесва. Даже преди,когато не знаех,че е custom made я търсих из нета,за да си я поръчвам.
И мадамите ги бива....
#9313
Posted 08 February 2012 - 17:16
брей голям студ.
Edited by MERCEDES-230, 08 February 2012 - 21:29 .
само БЕНЦ само НИЕ
#9314
Posted 09 February 2012 - 17:49
Малеее нафатата в БГ е много качествена
МЛ-а на 120 000 км - 2 дюзи сменихме ,а сега на Тойотата (която е на 180 000) трябва да сменим 4 дюзи .
Според Вас,дали на Тойотата да не сложим дюзи втора употреба или по-добре нови ?
МЛ-а на 120 000 км - 2 дюзи сменихме ,а сега на Тойотата (която е на 180 000) трябва да сменим 4 дюзи .
Според Вас,дали на Тойотата да не сложим дюзи втора употреба или по-добре нови ?
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#9315
Posted 09 February 2012 - 17:58
А рециклиране не става ли на дюзите на ТОЙОТАТА?
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users