ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24116 мнения по тази тема
#7561
Публикувано 19 декември 2011 - 23:48
Потребители, които са on-line в момента: 333
Най-много потребители on-line в един ден - 336, е имало на 19 дек 2011.
Стискайте палци да счупим рекорда
By Batev
#7562
Публикувано 19 декември 2011 - 23:52
Потребители, които са on-line в момента: 334
Още малкооо
By Batev
#7563
Публикувано 20 декември 2011 - 13:14
Да ви питам - някой да е гледал тази машина?
Линк към обява в мобилето.
Освен всичко друго се оказа, че е до мен в Борово и ще прескачам да я видя утре.
Ако някой вижда нещо нередно и по снимката - нека сподели "сега или да мълчи навеки".
пп: не го пускам като отделна тема, защото аз още не съм ориентиран дали/или...
пп2: за Гангстера - подобряваме "рекорда":
7 Отговорници на линия: (през последните 15 минути)
7 потребители, 0 анонимни потребители
Blond , Hooligan , Lorinser , Lazar V12 , Илия Горанов , hammer^BaTe , Pe6o666
Линк към обява в мобилето.
Освен всичко друго се оказа, че е до мен в Борово и ще прескачам да я видя утре.
Ако някой вижда нещо нередно и по снимката - нека сподели "сега или да мълчи навеки".
пп: не го пускам като отделна тема, защото аз още не съм ориентиран дали/или...
пп2: за Гангстера - подобряваме "рекорда":
7 Отговорници на линия: (през последните 15 минути)
7 потребители, 0 анонимни потребители
Blond , Hooligan , Lorinser , Lazar V12 , Илия Горанов , hammer^BaTe , Pe6o666
#7564
Публикувано 20 декември 2011 - 13:46
Колата е била с удар отпред от към шофьора-100%.Задната броня леко увиснала спрямо купето.Шибедаха леко потънал от едната страна.Отзад копчетата си ги е снимал човека.Цената също според мен не е добра.
А и счупено стъкло на единия халоген и криви ребра на решетката
Опа - още едно едитче - различни огледала (корубите)
Нека и някой друг да каже може пък да ги бъркам нещата.
А и счупено стъкло на единия халоген и криви ребра на решетката
Опа - още едно едитче - различни огледала (корубите)
Нека и някой друг да каже може пък да ги бъркам нещата.
Този пост е редактиран от mimo160: 20 декември 2011 - 14:17
#7565
Публикувано 20 декември 2011 - 13:50
Бат Веско машината е уникална
А колкото за отговорниците на линия.......в шах съм.........еваларка
А колкото за отговорниците на линия.......в шах съм.........еваларка
By Batev
#7566
Публикувано 20 декември 2011 - 14:44
Мама ви стара гадни общинари! Гадове мръсни... Сега чух, че разширявали синята зона в София.
Аз отдавна имам мнение по въпроса. А той е: "До къде се простират правомощията на СОС и кмета, сами да решават проблемите, касаещи общината". Отговора е: "До там, където мнозинството вече не е съгласно". Или с две думи - работодателя, т.е. разбирайте ние избирателите НАРЕЖДА, ЗАПОВЯДВА и т.н. какво трябва да правят подчинените - в случая общинските съветници и кмета. Да, точно така и колкото по-бързо осъзнаем, че нещата са по този начин и непримиримо изискваме от подчинените си да работят за нас, толкова по-скоро може и да има някакъв резултат. И ние, като работодатели, нареждаме на подчинените си: "Не, тук и тук, няма да има синя зона, а там и там тя ще е по 10 стотинки на 2 часа и т.н. и т.н." В крайна сметка, къде работника може да нарежда на работодателя какво да прави. Ами нас не ни устройва синята зона. Затова по-горе казах "там, където мнозинството не е съгласно". Разбираме, че за да вървят нещата, трябва да се плащат данъци, такси и т.н., но ние сме се съгласили с това. Там, където вече не се съгласяваме, нареждаме на нашите подчинени, да променят нещата така, че да ни устройва. Грешката на обществото е в това, че възприема СОС и кмета, като началник. Не, те не са такива спрямо нас, просто сме им делегирали правомощия, да решават нашите спорове, когато има такива и да работят за нас - да ни правят живота по-добър, по-устроен, да ставаме по-богати, да прекарваме денят си по-добре.
Знам как стоят нещата, а и може на някого да звучи смешно, но причината е, защото ги възприемаме така. Я да се вдигне половин София и да каже: "Не, няма да има синя зона, точка по въпроса". Докато не я премахнат, просто се блокира града. Хора, ние сме тези, които решаваме или които можем да въздействаме, да се вземе съответното устройващо ни решение. Колкото по-бързо го осъзнаем, толкова по-добре. В крайна сметка, общината не е дружество и нейната задача не е да печели. Тя е институция, която трябва да работи за нас. Много е просто!
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#7567
Публикувано 20 декември 2011 - 14:59
Мимо, утепа ме! Тъкмо бях тръгнал да се влюбвам. И все пак ще ида да я видя.
#7568
Публикувано 20 декември 2011 - 15:38
Отиди виж и докладвай.Може пък снимките да лъжат.
НО за удара отпред съм сигурен на 101%.
НО за удара отпред съм сигурен на 101%.
#7569
Публикувано 20 декември 2011 - 15:42
Аз съм безотговорник на линия Цял ден съм онлайн, а не се виждам в списъка долу!
CL-a e страшен! Гледай сериозно за ръжди, че Цюрих е много натоварена зона и обработват здраво с химикали и то от много рано през годината... Но ти така и така го знаеш това
CL-a e страшен! Гледай сериозно за ръжди, че Цюрих е много натоварена зона и обработват здраво с химикали и то от много рано през годината... Но ти така и така го знаеш това
#7570
Публикувано 20 декември 2011 - 16:23
Иначе и този ЦЛ не е лош - http://www.mobile.bg/11321991572537569
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#7571
Публикувано 20 декември 2011 - 17:36
Който зло мисли,зло намира.Иска да запалят на съседа Пижу
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#7572
Публикувано 20 декември 2011 - 18:39
Иначе и този ЦЛ не е лош - http://www.mobile.bg/11321991572537569
И този го гледах в мобилето, но заради цвета ... абе и той е опция
#7573
Публикувано 20 декември 2011 - 19:50
Като притежател на такъв ЦЛ-мисля да внеса някои корекции в наблюденията тиКолата е била с удар отпред от към шофьора-100%.Задната броня леко увиснала спрямо купето.Шибедаха леко потънал от едната страна.Отзад копчетата си ги е снимал човека.Цената също според мен не е добра.
А и счупено стъкло на единия халоген и криви ребра на решетката
Опа - още едно едитче - различни огледала (корубите)
Нека и някой друг да каже може пък да ги бъркам нещата.
Шибедаха е така фабрично-под наклон-така му вървят лайсните
-Копчетата отзад са оригинални-просто имат нужда от лек ремонт (хлътнали са)
-Корубите на стъклата са си така
Решетката на ЦЛ а е възможно да е леко изкривена,но по принцип тия решетки са малко странни-мен ме бяха ударили с камионче=някои беше връщал назад=та ми беше заминала голямата звезда и имах малко криво по решетката,но тя е метална и се изправя
-счупеното стъкло не успях да го видя-явно остарявам
-Предната броня ,че е увиснала от щипките не го коментирам-може да е съвсем лек козметичен удар-може да е и друго ,но това ще се види лесно на място
Сега към негрото
Бат Веско
На мен колата ми харесва
Даже доста ми харесва(по обясними причини),и даже смятам ,че точно за този модел -сивото придава някак по съвременен вид-и въпреки ,че колата е 15 годишна-не мисля ,че има някаква конкуренция по екстри,вървене и лукс от всички нови коли в средния клас.
Печката е супер
тия джанти са и оригиналните ,но спокойно слагаш едни 18ки АМГ и си царя на пътя
Когато ходиш да я оглеждаш-провери вакуумите-важно нещо от което патих-помпата е скъпа...виж врати ,багажник ,стъклата дали се дозатварят автоматично,монохромните огледала дали не са изтекли...
Но принципно всичко горе са бели кахъри-по важните неща
Трансмисия-аз я смених ,та знам какво ми беше-проблема е в някаква медна втулка която на определени километри се износва-чупи се и прави вътре мармалад-голям проблем за тия мечоци...това се случва около 250-300 хилядния километър...съмнява ме да е на тия километри-задължително виж дали е имала ремонт на трансмисия/по книжка/-ако да-много по добре
Въздушно/адаптивно/окачване-също е болка ,но там нещата са си или го правиш-или го сменяваш със пружино-амортисьорно окачване=прави се и има показни из интернет -иначе доста трудно се чупи окачването-някои път се минава само със нови сфери...а някои път само с пълнене на старите/какъвто късметлия бях аз-при условие ,че я карах с празни сфери и друсаща повече от половин година-след това се държеше все едно никога не е имала проблем с окачването-страхотна / ,,,и общо взето това е
Другото е стандартното-как включват скоростите /тая кутия е с 5та електронна/...
Абе машина си е ))))
Това е моето мнение на бивш собственик,но все пак лаик по отношение на автомобилите-нека се изкажат и по специалистите
Аз иначе съм ЗА
п.п.-Цената според мен е съвсем разумна като се има предвид ,че втория ЦЛ /черния/е в по зле от сивия ,а на същите пари..
#7574
Публикувано 20 декември 2011 - 20:29
Технически ще е добър, но се приготви за ръжда.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7575
Публикувано 20 декември 2011 - 20:53
Самурай искаш да ми кажеш че при затворено полужение шибедаха трябва да е хлътнал от едната страна.(не съм имал мерцедес с шибедах признавам си)
Стъклото на шоферския халоген е счупено сигура или поне в мойте очи.
Става дума за корубите на страничните огледала,аз ги виждам че от страната на шофьора е от преди фейса като от мойта 140-ка но може и снимката да има отблясък и да не го виждам хубаво огледалото.
За увиснала броня визирам задната броня или по точно цепката(усмивката) която се получава между нея и задницата на колата.
Та да питам като по млад от вас,какво ви харесва в цената на тази кола.Явно имате пара в излишък.Нали се сещате че върху тия 6500 евра имате и мито (ако е на реална стойност,ако е на занижена е добре ) и евентуално и технотест (ако е без евро табела)и регистрация и другите рутинни неща та стана около 8000 евро накрая.
Абре хора верно ли по колите от Швайцарско има ръжда,ле ле ,а аз си мислех че от там идват най добрите коли.
Стъклото на шоферския халоген е счупено сигура или поне в мойте очи.
Става дума за корубите на страничните огледала,аз ги виждам че от страната на шофьора е от преди фейса като от мойта 140-ка но може и снимката да има отблясък и да не го виждам хубаво огледалото.
За увиснала броня визирам задната броня или по точно цепката(усмивката) която се получава между нея и задницата на колата.
Та да питам като по млад от вас,какво ви харесва в цената на тази кола.Явно имате пара в излишък.Нали се сещате че върху тия 6500 евра имате и мито (ако е на реална стойност,ако е на занижена е добре ) и евентуално и технотест (ако е без евро табела)и регистрация и другите рутинни неща та стана около 8000 евро накрая.
Абре хора верно ли по колите от Швайцарско има ръжда,ле ле ,а аз си мислех че от там идват най добрите коли.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни