ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24116 replies to this topic
#5326
Posted 14 September 2011 - 11:22
Йеее в нашия форум много хора знаят Немски някой още учат като мен яко
Чудя се да ли да не им тегля една майна в другия форум на МБ
Чудя се да ли да не им тегля една майна в другия форум на МБ
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#5327
Posted 14 September 2011 - 11:41
Днес, както обикновено, отивах за работа покрай БС и се заглеждам в бенцовете да "оплакна окото" и изведнъж какво да видя... W136?!? Кола на сигурно 80години... отлично състояние
Малко снимков материал, както пише в нет-а - едва третият автомобил с дизелов двигател.
Там беше и новият CL600, но него не го снимах, за да не ви дразня излишно.
Малко снимков материал, както пише в нет-а - едва третият автомобил с дизелов двигател.
Там беше и новият CL600, но него не го снимах, за да не ви дразня излишно.
Attached Files
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#5328
Posted 14 September 2011 - 11:58
Лъска,лъскаДнес, както обикновено, отивах за работа покрай БС и се заглеждам в бенцовете да "оплакна окото" и изведнъж какво да видя... W136?!? Кола на сигурно 80години... отлично състояние
Малко снимков материал, както пише в нет-а - едва третият автомобил с дизелов двигател.
Там беше и новият CL600, но него не го снимах, за да не ви дразня излишно.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#5329
Posted 14 September 2011 - 12:15
Айде по-полека с тегленето на майните,защото е малко тъпо.
Аз също пиша в другия форум и даже съм модератор там,ама съм и дългогодишен потребител тук,както
и още много други хора.
Малко по-нормално да го даваме,защото само една малка група хора са виновни за това,че има не 1 ами 4 форума на
мерцедес и да се поставят потребителите на даден форум по общ знаменател и да им се теглят майни е малко идиотско.
Това го казах и на Асен /Sam-1,Серсемина/.
Освен това другия форум,както го наричате, по едно време беше станал по-посещаван и с повече активни потребители
от този тук. Тук нямаше кой да те напсува и да ти помогне относно даден проблем преди по-малко от година.
Масово имаше раздели, в които не беше писано от месеци докато там вреше и кипеше.
Но и оня форум го сполетя типичното за форум на мерцедес идиотско разделение, защото масово българина не умее
да прави компромиси и да прощава някакви дребни глупости.
На мен ми е кеф да влизам навсякъде,където се пише за Мерцедес и да си чета. Влизам дори и във форума на Алекс1.
Най тъпото е,че там има хора,които не подозират за съществуването на другите два големи форума и се опитват
да си направят среща ,но все не става защото нямат изградена организация и не могат да се съберат.
Това се случва и във форума на Добрин. Поне 10 човека питат дали се правят срещи ,но нищо не им се отговаря. На няколко пъти им казвам къде са срещите /тоест тук/.
Всичко може да е много по интересно и масово, ако можеше всички желаещи за срещи от всички форуми да се събират на едно
място,ама кур...
Аз също пиша в другия форум и даже съм модератор там,ама съм и дългогодишен потребител тук,както
и още много други хора.
Малко по-нормално да го даваме,защото само една малка група хора са виновни за това,че има не 1 ами 4 форума на
мерцедес и да се поставят потребителите на даден форум по общ знаменател и да им се теглят майни е малко идиотско.
Това го казах и на Асен /Sam-1,Серсемина/.
Освен това другия форум,както го наричате, по едно време беше станал по-посещаван и с повече активни потребители
от този тук. Тук нямаше кой да те напсува и да ти помогне относно даден проблем преди по-малко от година.
Масово имаше раздели, в които не беше писано от месеци докато там вреше и кипеше.
Но и оня форум го сполетя типичното за форум на мерцедес идиотско разделение, защото масово българина не умее
да прави компромиси и да прощава някакви дребни глупости.
На мен ми е кеф да влизам навсякъде,където се пише за Мерцедес и да си чета. Влизам дори и във форума на Алекс1.
Най тъпото е,че там има хора,които не подозират за съществуването на другите два големи форума и се опитват
да си направят среща ,но все не става защото нямат изградена организация и не могат да се съберат.
Това се случва и във форума на Добрин. Поне 10 човека питат дали се правят срещи ,но нищо не им се отговаря. На няколко пъти им казвам къде са срещите /тоест тук/.
Всичко може да е много по интересно и масово, ако можеше всички желаещи за срещи от всички форуми да се събират на едно
място,ама кур...
#5330
Posted 14 September 2011 - 12:26
Общо взето последните ти две думи обобщават нещата.....
Интересно ми е колко форума имат БМВ и ФВ(Ауди), наистина не знам, дали и при тях е така, и ако не, защо?
Интересно ми е колко форума имат БМВ и ФВ(Ауди), наистина не знам, дали и при тях е така, и ако не, защо?
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#5331
Posted 14 September 2011 - 12:31
Пазарна икономика... пазарът диктува тия неща, щом има необходимост от 4ри форума, значи ще бъдат 4ри. Това си се определя от самосебе си.
Я кажете на кой е едно черно купе W124 с надпис Karlsson на капака и с пластина на mbclub.bg
Два пъти го виждам из нейбърхуда - Орландовци, Малашевци...
Я кажете на кой е едно черно купе W124 с надпис Karlsson на капака и с пластина на mbclub.bg
Два пъти го виждам из нейбърхуда - Орландовци, Малашевци...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#5332
Posted 14 September 2011 - 12:34
Право думаш Пушка,
Няма нужда от караници и обиди. За съжаление вече сме се изпонацепили. В началото като им изпопрочетох простотиите на САМ-1 и Добри тръгнах да се паля, но бързичко осъзнах че няма смисъл да слизаме на тяхното ниво - те ще седят там долу още дълго време самички докъто осъзнаят, че с подобни простотии нищо добро не ги чака
И се надявам всичките готини пичове (Вие си се знаете кои сте)скоро да дойдат(върнат) тук. Босчето определено ми липсва въпреки, че беше спамер
Няма нужда от караници и обиди. За съжаление вече сме се изпонацепили. В началото като им изпопрочетох простотиите на САМ-1 и Добри тръгнах да се паля, но бързичко осъзнах че няма смисъл да слизаме на тяхното ниво - те ще седят там долу още дълго време самички докъто осъзнаят, че с подобни простотии нищо добро не ги чака
И се надявам всичките готини пичове (Вие си се знаете кои сте)скоро да дойдат(върнат) тук. Босчето определено ми липсва въпреки, че беше спамер
#5333
Posted 14 September 2011 - 12:36
Днес, както обикновено, отивах за работа покрай БС и се заглеждам в бенцовете да "оплакна окото" и изведнъж какво да видя... W136?!? Кола на сигурно 80години... отлично състояние
Малко снимков материал, както пише в нет-а - едва третият автомобил с дизелов двигател.
Там беше и новият CL600, но него не го снимах, за да не ви дразня излишно.
А това V170 от утре ще е на щанда на Клуба в авто шоуто
#5334
Posted 14 September 2011 - 12:41
Общо взето последните ти две думи обобщават нещата.....
Интересно ми е колко форума имат БМВ и ФВ(Ауди), наистина не знам, дали и при тях е така, и ако не, защо?
http://bmwpower-bg.net/forums/
http://www.bmw-fans.net/forums/
http://bgbmw.com/
http://audibg.com/forum/
http://www.audiemotion.org/forum/
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#5335
Posted 14 September 2011 - 12:44
Аз лично се махнах от този форум и отидох там точно,защото изгонихте БОСА заради някакви глупости.
За доста кратко време оня форум стана доста по активен от този, но дойде един прекрасен момент през
Октомври миналата година,когато пак заради някакви глупости и тъпи скандали Бай Васил беше баннат и от тогава
работата тръгна надолу.Боса също вече много рядко се мярка там.
Бай Васил пък се върна тук /вие два пъти преди това го бяхте банвали,ама явно не помните/, което пък повлече
още хора обратно насам и така...
Там питат къде се правят срещи и никой не им отговаря.Във форума на Алекс питат същото и пак никой не им отговаря...
Изобщо пълно информационно затъмнение.
За доста кратко време оня форум стана доста по активен от този, но дойде един прекрасен момент през
Октомври миналата година,когато пак заради някакви глупости и тъпи скандали Бай Васил беше баннат и от тогава
работата тръгна надолу.Боса също вече много рядко се мярка там.
Бай Васил пък се върна тук /вие два пъти преди това го бяхте банвали,ама явно не помните/, което пък повлече
още хора обратно насам и така...
Там питат къде се правят срещи и никой не им отговаря.Във форума на Алекс питат същото и пак никой не им отговаря...
Изобщо пълно информационно затъмнение.
#5336
Posted 14 September 2011 - 12:46
http://bmwpower-bg.net/forums/
http://www.bmw-fans.net/forums/
http://bgbmw.com/
http://audibg.com/forum/
http://www.audiemotion.org/forum/
Да ама ние ги бием,защото имаме 4 форума като в 3 от тях има доооооста потребители.
Докато при другите марки повечето хора са съсредоточени в 1.
#5337
Posted 14 September 2011 - 12:53
Аз лично се махнах от този форум и отидох там точно,защото изгонихте БОСА заради някакви глупости.
За доста кратко време оня форум стана доста по активен от този, но дойде един прекрасен момент през
Октомври миналата година,когато пак заради някакви глупости и тъпи скандали Бай Васил беше баннат и от тогава
работата тръгна надолу.Боса също вече много рядко се мярка там.
Бай Васил пък се върна тук /вие два пъти преди това го бяхте банвали,ама явно не помните/, което пък повлече
още хора обратно насам и така...
Там питат къде се правят срещи и никой не им отговаря.Във форума на Алекс питат същото и пак никой не им отговаря...
Изобщо пълно информационно затъмнение.
А бе отговарят хората ама нали навсякъде е "ДЕМОРКРАЦИЯ"
Лично в на Бакшиша форума бях писъл няколко пъти преди и на мен да ми раздаде БАННННННН
#5338
Posted 14 September 2011 - 13:03
А това V170 от утре ще е на щанда на Клуба в авто шоуто
[imghttp://static.mbclub.bg/forums/uploads/monthly_09_2011/post-405-072464800%201315993206.jpg[/img]
Супер!
Edited by Blond, 14 September 2011 - 20:14 .
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#5339
Posted 14 September 2011 - 13:05
Преди гледах и в другия форум мерцедес-клуб.бг се опитват да се съберат ама няма хора Интересното е че там има 27 хиляди потребители,а ние 11,но незнам колко от тях са активни
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#5340
Posted 14 September 2011 - 13:15
E те толкова да си глупав, едва ли. Аз не знам как тези хора не са наясно, че има повече от един форум. Ама явно това е вярно, след като както се упомена и по горе, питат и разпитват-срещи та срещи. И особено във форума на Алекс. Даже един път един вика, как можело да има годишен събор и всеки да си трае, без да се даде нито инфо нито нищо. Скандал чак вдигна човека, след като разбрал, че хората пили, яли и т.н.. Ама почти никой не му отговаря, защото трябва да каже, че годишните събори не са там Но и много от хората влизат навсякъде, както и аз. Обичам марката и влизам де що има форум на МБ, като в един от тях не съм писал може би повече от половин година, а само чета. Даже и в руския клубен форум имам регистрация и постоянно на мейла ми идват разни покани и т.н. Между другото, търсейки възможност за работещ ВИН декодер по руските сайтове и форуми, скоро видях един друг руски форум на МБ, който не е клубния, но по броя активни потребители беше някъде отгоре. Явно там също може да има много, но основно два са най-посещаваните. Това поне видях аз.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users