ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24117 мнения по тази тема
#22921
Публикувано 18 август 2018 - 22:00
Коце,трябваше да бъде шега,закачка...
Винаги си писал че Ауди не е твоята кола,че не я разбираш.
За това се изненадах от снимката(подпис ли се казва!?),и подхванах бъзик.
Винаги си писал че Ауди не е твоята кола,че не я разбираш.
За това се изненадах от снимката(подпис ли се казва!?),и подхванах бъзик.
#22922
Публикувано 18 август 2018 - 23:03
Коце,трябваше да бъде шега,закачка...
Винаги си писал че Ауди не е твоята кола,че не я разбираш.
За това се изненадах от снимката(подпис ли се казва!?),и подхванах бъзик.
В интерес на истината, моята следваща кола също най-вероятно ще е Ауди (или фейсова 212ка, ако се реша на малък скок.), макар никога да не съм ги харесвал. Просто след като Мерцедес, също като БМВ, отказва на клиентите си възможността да носят резервна гума в нишата под кората на багажника, ме губят като клиент.
#22923
Публикувано 19 август 2018 - 00:37
Ами... на майтап отидох да гледам едно новичко за моито разбирания А4.
Хареса ми, че е нарината с доста екстри, куатро, бензин и автоматик.
Наслушал съм се на доста тези за надеждността им (или липсата на такава) и реших да тествам от първа ръка.
Колата е с пълна сервизна история, относително нова за моите разбирания и... върви впечатляващо добре.
Активно окачване (т.е. имам избор на твърдост на амовете).
Много ми допадна комбинацията от 4х4, турбо и доста екстри... и така.
Та така, реално не мога да преценя дали ми харесва много, но засега е ОК.
Хареса ми, че е нарината с доста екстри, куатро, бензин и автоматик.
Наслушал съм се на доста тези за надеждността им (или липсата на такава) и реших да тествам от първа ръка.
Колата е с пълна сервизна история, относително нова за моите разбирания и... върви впечатляващо добре.
Активно окачване (т.е. имам избор на твърдост на амовете).
Много ми допадна комбинацията от 4х4, турбо и доста екстри... и така.
Та така, реално не мога да преценя дали ми харесва много, но засега е ОК.
#22924
Публикувано 19 август 2018 - 07:00
В интерес на истината, моята следваща кола също най-вероятно ще е Ауди (или фейсова 212ка, ако се реша на малък скок.), макар никога да не съм ги харесвал. Просто след като Мерцедес, също като БМВ, отказва на клиентите си възможността да носят резервна гума в нишата под кората на багажника, ме губят като клиент.
Мерцедес не са се отказали. Просто се води екстра и клиентите не плащат за резервна гума. Аз съм късметлия и имам.
#22925
Публикувано 19 август 2018 - 07:44
А ми честито!Ауди е много качествена кола,в което смятам ще се убедиш!Ами... на майтап отидох да гледам едно новичко за моито разбирания А4.Хареса ми, че е нарината с доста екстри, куатро, бензин и автоматик.Наслушал съм се на доста тези за надеждността им (или липсата на такава) и реших да тествам от първа ръка.Колата е с пълна сервизна история, относително нова за моите разбирания и... върви впечатляващо добре.Активно окачване (т.е. имам избор на твърдост на амовете).Много ми допадна комбинацията от 4х4, турбо и доста екстри... и така.Та така, реално не мога да преценя дали ми харесва много, но засега е ОК.
Много приятно и стегнато върви.
#22926
Публикувано 19 август 2018 - 08:17
Мерцедес не са се отказали. Просто се води екстра и клиентите не плащат за резервна гума. Аз съм късметлия и имам.
При 212ката - да. И аз имам.
Покажи ми на 213ката (седан или комби) къде се слага резервната гума.
Приемам и снимка от онлайн конфигуратора, за добавяне на тази екстра.
Този пост е редактиран от Praetorian: 19 август 2018 - 08:25
#22927
Публикувано 19 август 2018 - 13:03
Ами... на майтап отидох да гледам едно новичко за моито разбирания А4.
Хареса ми, че е нарината с доста екстри, куатро, бензин и автоматик ... Много ми допадна комбинацията от 4х4, турбо и ...
Така е, няма спор, А4 на всички се харесва.
А какво правим с разхода на гориво и масло когато настъпим педала на газта на Аудито с
над 120-140 км/ч. за по продължително време и не само.
Сам си отговарям : тогава се сещаме че с Мерцедес такива разходи и мисли не сме имали.
#22928
Публикувано 19 август 2018 - 14:24
Както писах по-горе "надеждността им (или липсата на такава) и реших да тествам от първа ръка".
Да, имали са много проблеми с 2.0TFSI моторите, които са пример как не трябва да се правят някои неща, но при направените ревизии са отстранени.
Факт... наложило се е да сменят буталата по сервизна програма, и ако се бях наденал на такава, щеше да е изненада.
Аз съм подготвен, че може да се наложи да сваля мотор, както при всички по-нови коли.
Как беше приказката: "така е като счетоводители започнат да правят автомобили"
Засега е минала няколко хиляди километра магистрално и масло НЕ гори, разходът напълно отговаря на очакванията ми, вървенето и комфорта определено надминават очакванията ми.
Подозирам, че като при повечето коли, митовете за проблемите с тях са свързани с неадекватна поддръжка.
(заварих доста стар силикон, оклепан нежно около гарнитурка на соленоид... дилърските сервизи и на тази марка са за трепане на моменти)
Да, имали са много проблеми с 2.0TFSI моторите, които са пример как не трябва да се правят някои неща, но при направените ревизии са отстранени.
Факт... наложило се е да сменят буталата по сервизна програма, и ако се бях наденал на такава, щеше да е изненада.
Аз съм подготвен, че може да се наложи да сваля мотор, както при всички по-нови коли.
Как беше приказката: "така е като счетоводители започнат да правят автомобили"
Засега е минала няколко хиляди километра магистрално и масло НЕ гори, разходът напълно отговаря на очакванията ми, вървенето и комфорта определено надминават очакванията ми.
Подозирам, че като при повечето коли, митовете за проблемите с тях са свързани с неадекватна поддръжка.
(заварих доста стар силикон, оклепан нежно около гарнитурка на соленоид... дилърските сервизи и на тази марка са за трепане на моменти)
#22929
Публикувано 19 август 2018 - 16:21
Рънфлат гумите имат и предимства. Не са чак за изхвърляне. Винаги ще има спорове на тази тема.В интерес на истината, моята следваща кола също най-вероятно ще е Ауди (или фейсова 212ка, ако се реша на малък скок.), макар никога да не съм ги харесвал. Просто след като Мерцедес, също като БМВ, отказва на клиентите си възможността да носят резервна гума в нишата под кората на багажника, ме губят като клиент.
Прилагам снимка как след скок в готина дупка н завой с поне 80 км/ч какво се случи. Карах с тази гума още два дни градско докато я видя, не беше загубила налягане. Имам предвид, че тази технология може да те прибере, та даже и спаси от по-сериозни щети
Апропо, вижда се и удара върху джантата. Последната не беше крива, което с обикновена гума по моему нямаше да има шанс
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от drjivago: 19 август 2018 - 16:24
#22930
Публикувано 19 август 2018 - 17:03
Рънфлат гумите имат и предимства. Не са чак за изхвърляне. Винаги ще има спорове на тази тема.
Прилагам снимка как след скок в готина дупка н завой с поне 80 км/ч какво се случи. Карах с тази гума още два дни градско докато я видя, не беше загубила налягане. Имам предвид, че тази технология може да те прибере, та даже и спаси от по-сериозни щети
Апропо, вижда се и удара върху джантата. Последната не беше крива, което с обикновена гума по моему нямаше да има шанс
Не отричам добрите страни на фън-флат гумите. Лично за мен обаче, негативите им преобладават. Не искам да отваряме за пореден път дискусията за и против тази технология.
Мен ме дразни отнемането на възможността ми за избор.
Бях в шоу рум на Мерцедес и реших да погледна 213ка комби. Отварям багажника - толкова място, че се получава ехо. Вдигам кората - всичко запълнено с пяна и в края, към бронята, оставена една нишичка за компресор, пяна и триъгълник. А реално под кората можеш да вкараш даже пълноразмерна гума.
И за да е нагледен абсурдът - това е решението за w222 - http://www.team-bhp....r-s350-w222.jpg
#22931
Публикувано 19 август 2018 - 17:27
Съгласен съм абсолютно с правото на избор. БМВ имат вече при някои модели от 2018, тоест дават леко назад.
Аз по-скоро исках да споделя случка, в никакъв случай да започвам спор.
Аз по-скоро исках да споделя случка, в никакъв случай да започвам спор.
#22932
Публикувано 04 септември 2018 - 15:44
Хора, някой може ли да препоръча майстор, който ремонтира спирачни апарати в София?
Нямам идея колко струва това, но едни в Горубляне направо ме застреляха със сума 120лв на апарат. Аз за по-малко пари мога да си купя от eBay нови апарати.
Не става дума за 140ката, а за съвсем обикновен работен кон-курник.
Проблемът е, че буталцата им излизат при натискане на спирачки, обаче единия се прибира доста трудно със стискане, а другия дори с тръбен ключ не иска да се прибере.
Този пост е редактиран от shotgun600: 04 септември 2018 - 15:47
#22933
Публикувано 05 септември 2018 - 12:06
Както писах по-горе "надеждността им (или липсата на такава) и реших да тествам от първа ръка".
Да, имали са много проблеми с 2.0TFSI моторите, които са пример как не трябва да се правят някои неща, но при направените ревизии са отстранени.
Факт... наложило се е да сменят буталата по сервизна програма, и ако се бях наденал на такава, щеше да е изненада.
Аз съм подготвен, че може да се наложи да сваля мотор, както при всички по-нови коли.
Как беше приказката: "така е като счетоводители започнат да правят автомобили"
Засега е минала няколко хиляди километра магистрално и масло НЕ гори, разходът напълно отговаря на очакванията ми, вървенето и комфорта определено надминават очакванията ми.
Подозирам, че като при повечето коли, митовете за проблемите с тях са свързани с неадекватна поддръжка.
(заварих доста стар силикон, оклепан нежно около гарнитурка на соленоид... дилърските сервизи и на тази марка са за трепане на моменти)
Бая съм разучавал Б8-ците и имам двама приятели с такива. Колата е супер наистина, но да ти отворя няколко скоби.
2.0TFSI и 1.8TFSI бягаш от тях яко, чак след 2013 май им оправят проблема и е доста спорно
Автоматик без куатро бягаш много, ремонта на мултитроника си ебал мамата, пращат ги на един майстор в хърватска защото само той може да ги прави.
Най-читавия и безпроблемен мотор е 2.0тди, който ти няма да искаш. 3.0 тди, който също няма да искаш също е мн добър, но на 250к-300к се прави скъпо обслужване на веригите(3500лв-4500лв). Хубавото е, че при ауди за разлика от БМВ се чува, кога веригите трябва да се сменят.
Остава ти да си търсиш 3.0ТФСИ. Страшен двигател, но има същото обслужване като 3.0тди. Върви на копеле, харчи не много за вървежа.
Като цяло модела е супер, но за този клас кола има по-скъпа подръжка от мерцедес със сигурност.
#22934
Публикувано 05 септември 2018 - 14:58
Ванка, аз си купих 2.0 TFSI, Quattro, S-tronic (DSG). Multitronic не искам
2.0 ТФСИ e невероятен мотор, да... има проблеми с него, но коя нова кола няма?
Хубавото е, че гаранционно са сменени бутала, биели, сегменти и цялата картерна вентилация на моята.
Каквото и да стане, нямат грижи с глави и блок, най-много да ѝ сменя буталата пак с "истински" афтърмаркети за под 1000лв.
Веригата е сменена също гаранционно, въобще не е 4 цифрена сума ремонта. (освен ако не се скъса).
Дизел да кара който иска, не е моята игра и не ме вълнуват като изпълнение.
3.0 TFSI много ми харесва, но докато дойде време за смяна, вероятно няма да са останали читави бройки oт S4 B8.5.
Иначе има едни недомислици при охлаждането на компресора, които направо си реват за "ъпгрейд", но за жалост същия е доста скъп.
Най-голямата ирония е, че частите на B8 са без пари направо до тук, доста по-евтини от на Бенц.
Определено не е Мерцедес, но за цената си, грам не ѝ търся кусури.
По-нататък... W205, тъкмо ще знам колко ми харесват комбитата и дали има смисъл от тях
#22935
Публикувано 05 септември 2018 - 15:12
Мдобре да ме повозиш да си припомня, като носни кърпички ги сменяш тия коли
B8-цата фейсова ли е? Че кои части й са евтини, аз каквото бях гледал по каталозите хич не ми харесваше като цени...
Иначе щом мотора ти е минал такива интервенции би трябвало да нямаш големи грижи с него. Кутията също би трябвало да е ок, на куатротата слагат хубавите кутии ауди от край време
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни