ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#21196
Публикувано 20 март 2017 - 23:12
Според мен няма смисъл да са оригинални точно тези елементи.
Ремък Конти и някаква по-скъпа афтърмаркет, и си готов.
Ремък Конти и някаква по-скъпа афтърмаркет, и си готов.
#21197
Публикувано 20 март 2017 - 23:33
Зависи какво ми трябва. Някой части от ибей, някой неща от ATU, някой неща от Мерцедес. Примерно преди за 124ката ходих до мерцедес за виско, кабели бях вземал от нета Беру, а някой флуиди от магазин, защото цената от нета е идентична, а не ми се чака доставка. Сега се чудя дали си заслужава за обтяжна ролка и ремъка за w210-ката да ходя до мерцедес или добър афтърмаркет става. Някой да има предположения?
Напоследък доста мислих над въпросите за оригиналните части и афтърмаркета. Абе тези оригинални части от космоса ли падат, че трябва да са с 40 процента отгоре на най-скъпия афтърмаркет?
И на мерцедеса и на БМВ-то преди това слагам само афърмаркет - разбирай TRW, Lemforder, АТЕ. Никога не съм имал проблем с част, която веднъж съм сменил. Сега сменях амортисьори - трябваше да избирам между оригинални по 400лв бройката и да ги чакам 3 дена или Закс по 250лв бройката. Избрах втория вариант и не мисля, че тези амортисьори скоро ще сдадат багажа.
Този пост е редактиран от vonko1988: 20 март 2017 - 23:34
#21198
Публикувано 20 март 2017 - 23:42
Те и оригиналните части се произвеждат от тези фирми които казваме, че правят афтърмаркет.
Примери бол. Оригиналните амортисьори при мен са на Monroe.
Дискове АТЕ. Накладки АТЕ. Термостат BEHR. Въздушен филтър оригиналния е Mahle и т.н.
Почти всичко се заменя с качествен афтърмаркет което в повечето случаи е истинския производител на стоката.
#21199
Публикувано 20 март 2017 - 23:51
Тоест къде е истината? За мен качествения афтърмаркет е най-разумния вариант качество/цена спрямо 6-те ми години стаж зад волана.
#21200
Публикувано 21 март 2017 - 08:13
И е така, и не е така. Аз също си купувам оригинални и афтърмаркет части, но внимавам с вторите. Ще дам пример:
Оригиналният въздушен филтър на моята кола е производство на Mahle-Knecht (вижда се емблемата и номера на Mahle), аз съм купувал и афтърмаркет филтър Mahle-Knecht, не от някой незнаен сайт, а от Аутоплюс и като гледам няма много общо, и двете снимки са на мои филтри:
Има и други примери, но общо взето и аз ползвам афтърмаркет части като внимавам за какъв компонент на колата ще се ползват, на кой производител са и т.н.
Този пост е редактиран от Bokouser: 21 март 2017 - 08:16
#21201
Публикувано 21 март 2017 - 11:26
То затова на място като купуваш и гледаш. Ако не ти харесва не го взимаш.
С оригиналдъ е малко по-трудно да го върнеш, повечето неща ги нямат налични и трябва предварително да поръчаш. Да оставиш някакво капаро и да се надяваш, че като дойде няма да мейд ин турки. Аз съм купувал оригинални тампони за стабилизираща щанга от порше изток за старата ми кола. И тампоните бяха турски, производство на Теклас. Същите имат 3 завода до Кърджали.
От авто хит отивам да взема преден алуминиев носач на Lemforder, и пак мейд ин турки. Не ми хареса и го върнах. После си взех Meyle от авто плюс.
В момента съм с въздушен на Mahle като от твоята снимка ама не е мейд ин турки. Сега ми предстои смяна на масло и филтри и ще видя дали авто плюс не са сменили доставчика.
#21202
Публикувано 21 март 2017 - 11:45
Едва ли са го сменили, другите им филтри на Kneht не са Turkey, само този въздушният беше такъв, но не само веднъж, следващата година пак си беше такъв. Като го разгледам външно по нищо не се различава от оригиналния, (в смисъл обикновено се вижда евтинджос изработка), само по надписа - освен, че е турски и самият надпис е някакси кофти сложен. Аз мисля другия път да си купя филтри Mann.
Този пост е редактиран от Bokouser: 21 март 2017 - 11:46
#21203
Публикувано 21 март 2017 - 12:45
Аз ползвам маслен винаги на Mann. Ама въздушния не ми вдъхва доверие. Ще го видиш един розов.
#21204
Публикувано 21 март 2017 - 13:13
За всички служебни бусове (Мерцедеси и Фоксвагени след 2008г.) взимам само на mann ,опитвал съм и кнехт и маале ,но съм имал проблеми (най-често с горивните филтри) и оттогава само МАН и няма ядове!
NO PAIN - NO GAIN!
#21205
Публикувано 21 март 2017 - 17:23
На 211-ката оригиналните филтри са: въздушен и купе - Knecht, горивен и маслен - Mann, пък и на другите коли, които съм поддържал и поддържам оригиналните филтри са една от двете марки, за това приемам Knecht за сериозна марка, но знае ли човек.
#21206
Публикувано 21 март 2017 - 20:57
Прави сте за афтърмаркет частите, те се вграждат и в завода, но както и колегите отбелязаха по-горе, някой път има разлика. На моя м112 като му се наложи да му сменя гарнитурите на капаците на клапаните, задължително мерцедески оригинал. На всякъде по чуждите форуми пише как афтърмаркет гарнитурите (victor reinz, elrng) били една идея по-тънки и не държали толкова дълго, а разликата в цената от дилъра е няколко евро, просто не си заслужава.
Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 21 март 2017 - 20:59
#21207
Публикувано 21 март 2017 - 21:52
Това което е вграждано едно време, няма нищо общо с това което се произвежда днес.
И се замислям, дали има разлика в качеството на продукта, когато е произвеждан за Мерцедес?!
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#21208
Публикувано 21 март 2017 - 22:31
100% има разлика в качеството. Даже ми се струва, че има повече от две нива на качество, например: за първоначално вграждане, оригинална част от оторизиран дилър и чак тогава афтърмаркет. Мога да дам примери веднага.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от Bokouser: 21 март 2017 - 22:32
#21209
Публикувано 22 март 2017 - 00:01
100% има разлика между това което е произведено едно време с което колата е излезнало от завода и това което си купуваме афтърмаркет.
Все пак производителя гледа да си оптимизира производството и да си намали разходите като по-този начин си увеличава печалбата.
Зад разликата обикновенно има няколко фактора. Откъде се снабдява със суровини, колко пари се дава за производство и каква е проверката на качеството.
Не може един носач примерно да е издържал 10 години в Германия, още 3 в България и като го смениш след 2 години пак е заминал.
То и при оригиналните части го има това със смяната на фабричния номер. Първо излиза с едно после го сменят с друг номер и т.н.
Всичко това като се смени доставчика или ако доставчика си смени по-някакъв начин продукта.
Иначе аз за въздушни филтри залагам на Knecht-Mahle (все пак оригиналния е такъв)
Маслен Mann (пар оригиналния е такъв)
Филтър купе няма значение, стига да е с активен въглен.
Горивен Mahle (то друг не произвежда за моята кола)
#21210
Публикувано 26 март 2017 - 12:36
Малко изборна информация, но да не се приема като агитация!
Борисов отиде да гласува с ретро кола
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов отиде до секцията, в която гласува, с ретро автомобил.
Ако някой може да му намери имейл, да му пратим официална покана, за членство в клуба! Някъде из нета четох, че дал 10 000 лв за реставрация на тази W110-а. На снимката добре изглежда.
6 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 6 гости, 0 анонимни