Jump to content

  •  

Photo
* * * * - 24 votes

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 replies to this topic

#20131 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 22 April 2015 - 19:25

177 конски сили доколкото ми е известно е само при Е класа W211. При Ц и ЦЛК е 170 коня. А при МЛ е 163 коня.


Edited by madwifi, 22 April 2015 - 19:26 .

  • 0

#20132 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 22 April 2015 - 19:56

Е хубаво де ,ама един и същ ли е като матор (по спомен мисля ,че беше М611)
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#20133 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 22 April 2015 - 20:01

OM611 e 4 цилиндъра, варианти 2.0 и 2.2, ОМ612 е 5 цилиндъра 2.7 или 3.0 като моя. ОМ613 е 6 цилиндъра и е 3.2


  • 1

#20134 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 22 April 2015 - 20:05

OM612 е заменен от OM647. Тоест са два петцилиндрови мотора. Какви са разликите не знам

Сега четох един английски форум. OM647 е от 2004-06год. Има разлика в егр-а, понижена консумация на гориво, но по-сложни О2 електронни сензори за управление. Предполагам се има предвид разни там ламбда сонди и дебитомер.

Edited by drjivago, 22 April 2015 - 20:13 .

  • 1

#20135 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 23 April 2015 - 00:29

Значи и на мен ми стана ясно след като го прочетох. 177 коня редовия петак от Е класата е OM647 и се явява пряк наследник на OM612.

 

Реално както казах OM611 e 4 цилиндъра, варианти 2.0 и 2.2, ОМ612 е 5 цилиндъра 2.7 или 3.0 като моя. ОМ613 е 6 цилиндъра и е 3.2 (197 к.с.)

Техните наследници които са втора генерация CDI са ОМ646 което е 2.2 литра 4 цилиндъра. ОМ 647 е 2.7 литра и 5 цилиндъра (177 к.с.). ОМ 648 е 3.2 редови 6 цилиндъра (204 к.с.) при Е320 CDI и S320 CDI. Или 177 к.с. при E280 CDI.

 

При C270 или CLK270 се монтира единствено ОМ612.


  • 0

#20136 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 23 April 2015 - 06:16

E280CDI е V-образен шестцилиндров мотор от по-ново поколение , аз мисля ,че няма 5-цилиндров 280.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#20137 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 23 April 2015 - 06:43

Е280cdi (177кс) има редови шест цилиндров OM648. Слагали са го 2005 г. От 2003-2006 е и неговият събрат 320цди (204кс) редови ( при Е и S класа). През 2006 се слага вече редовия четирицилиндров мотор ОМ646 EVО, който е с доста подобрения. Тоест някъде от фейслифта.
А v-oбразния 280 е 190 конски сили и идва вече като скопена версия на v-образния 320 цди (224 КС)

Edited by drjivago, 23 April 2015 - 06:57 .

  • 0

#20138 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.

User's Awards

27
2
2
Garage View Garage

Posted 23 April 2015 - 10:27

А по темата за 270цди ,той има ли поколения или си е само този от 210-ката?

 

Хари, тези са  270 – 5 цилиндрови двигатели слагани сериино в МБ леки автомобили:

С-седан  W203 – C 270 CDI  -  ОМ612.962 – 170к.с. произвеждат го от  12м.2000г.

С-комби  S203  - C 270 CDI  -  ОМ612.962 – 170к.с. произвеждат го от  03м.2001г.

E-седан  W210 – E 270 CDI  -  ОМ612.961 – 170к.с. произвеждат го от  07м.1999г. до 03м.2002г.

Е-комби  S210  - C 270 Т CDI  -  ОМ612.961 – 170к.с. произвеждат го от  07м.1999г. до 03м.2002г.

E-седан  W211 – E 270 CDI  -  ОМ647.961 – 177к.с. произвеждат го от  03м.2002г.

Е-комби  S211  - C 270 Т CDI  -  ОМ647.961 – 177к.с. произвеждат го от  03м.2003г.

CLK   C209   -   270 CDI  излиза с два мотора ОМ612.962 и ОМ912.967 и двата са  170к.с. произвеждат ги от  10м.2002г.

ML  W163    -   ML270 CDI   -   ОМ612.963 – 163к.с. произвеждат го от  12м.1999г. до 06м.2005г.


  • 2

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#20139 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,027 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
Garage View Garage

Posted 23 April 2015 - 13:37

СЛУЖИТЕЛИ ОТ ЧЕТВЪРТО РУ ЗАДЪРЖАЛИ КРИМИНАЛНО ПРОЯВЕН МЪЖ, НЕПОСРЕДСТВЕНО СЛЕД ИЗВЪРШЕНА КРАЖБА
Столичанинът К.С. /44 г./ бил арестуван на 18 април, около 7.30 часа, минути след като откраднал двете странични огледала на лек автомобил ”Мерцедес”, паркиран на ул. ”Персенк”. В процеса на работа било изяснено, че по-рано е извършил кражба и на огледало за обратно виждане, отново от „Мерцедес”, паркиран на ул. ”Кричим”. По случая било образувано бързо производство, а К.С. - криминално проявен и осъждан за кражби и шофиране след употреба на наркотични вещества - отведен в полицията за срок до 24 часа. След доклад на материалите по случая в Софийската районна прокуратура, му е повдигнато обвинение за извършено престъпление и му е наложена постоянна мярка за задържане.


  • 0

#20140 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
Garage View Garage

Posted 23 April 2015 - 15:56

Колеги, имам питане. На 211, след като им е сменен СБС модулър гаранционно, той е заменен с идентичен, от което следва, че след време пак ще трябва да бъде сменен или с по-различен и всякакви притеснения относно спирачките за в бъдеще отпадат ?
  • 0

#20141 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Posted 23 April 2015 - 18:40

Ще трябва пак да се смени след като свършат 200 000 сработвания на ротора на помпата. Вътре има четки като на всеки електромотор и когато свършат оставаш без налягане в системата за спирачките. Все още в БГ май никой не ги поправя.
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#20142 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
Garage View Garage

Posted 23 April 2015 - 19:13

Четох, че някъде ги пренавивали. Значи истината е фейслифт, 4матик и може би бензин, че дизел в Германия под 200 000 км. теидна работа, а в тяхното мобиле има бензини под 100 и до 150 000 км
  • 0

#20143 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 29 April 2015 - 14:22

Guess who's back! Или на нашенски - ей ме на  :hailandkill


  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#20144 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 29 April 2015 - 14:28

Е разказвай де, къде оди толкова време, що те нямаше, 

всичко наред ли е, намери ли спокойствие най после .?


  • 0

#20145 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 29 April 2015 - 14:48

И аз нещо не съм сигурен, но може да се каже по лично-семейно-социално-финансово-ненайни причини. Така се получи. Разредих сбирките, после спрях да пиша и т.н.

190ката я спрях май 2011 и... ме завъртя живото. Ама преди месец-два ме срита жената - Тоя паметник на скрап или ще го караш? Отговорът е ясен :) Нисанчето се предаде след зверски тормоз от моя милост. Да почива в мир или да гние в тишина.

Та сега реших да постегна животното и да си намеря занимание за свободното, но твърде оскъдно време. Дори мисля да плясна една темичка за връщане към живот на една стара и прекрасна таратайка. Ма ме е страх да сбъркам раздела и лошите батковци модератори да ме напердашат :)

 

Ей, като в небрано лозе се чувствам - сигурно повечето "старци" са си сменили никовете...


Edited by Kotitu, 29 April 2015 - 19:28 .

  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users