ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#19846
Публикувано 28 август 2014 - 21:49
Интериорът хич не ми допада, ама мисля, че мога да го преживея. Двигателите дават ли проблеми, освен пеперудите, автоматиците им добри ли са, четох за някакви ъпдейти, окачването си е стандартно, че нещо в бмв форума четох темите и повечето са моята кола е скъпа, др са боклуци шом не давате такива пари. Карти за навигацията се намират. 231 к с по добър ли е от 218 к.с. За дюзите предполагам е стандартното за комън рейл. Майсторът ми ми каза, че били страхотни коли. Зимата стават ли за каране? Това ме интересува
#19847
Публикувано 28 август 2014 - 22:48
Мда, и на мен ми прави впечатление, че има такива постове там Не са съвсем безпочвени. 5та серия винаги е била много масова кола. В един момент рязко почват да поевтиняват, пълни се с батки и тарикати, и става доста дразнещо.
Нямам детайлна представа за двигателите. Имам приятели с подобни мотори и са супер доволни. Като на повечето нафтомобили, съм си извадил косвен извод, че на около 350х.км. показват на тея хора как се вадят едни пари за турбо.
Пеперудките са ясни.
Ако вземеш с нави, има и карти Автоматите са върхът, но зависи коя серия. Първите от 2002ра едва ли са интересни, мисля че са 5ск, а те са най-масови.
Аз съм със 6ск. автомат и съм възхитен, но на Е90.
Окачването им е ОК, На Е90 е фантастично, но вози по съвсем различен начин от Бенцовете. Е60 предполагам е сходно, като винаги е леко по-сложно от това на 3ките.
Лично мен Е60 ме отвращава със странният си външен вид и посредственият интериор.
След фейслифта, и ако е натоварена с екстри, е по-приятно, но първите са доста обикновени коли.
Все пак е Крис Бенгълско чадо. След фейса, като става с новият ключ и старт бутона, си личи как просто са се чудили как да го направят възможно най-евтино. Махнали са старата ключалка, направили са я конзола за новият ключ и са пляснали един бутон по средата в нищото, зад волана.
Но технологично, не мога да си изкривя душата, че е много хубава.
Нямам детайлна представа за двигателите. Имам приятели с подобни мотори и са супер доволни. Като на повечето нафтомобили, съм си извадил косвен извод, че на около 350х.км. показват на тея хора как се вадят едни пари за турбо.
Пеперудките са ясни.
Ако вземеш с нави, има и карти Автоматите са върхът, но зависи коя серия. Първите от 2002ра едва ли са интересни, мисля че са 5ск, а те са най-масови.
Аз съм със 6ск. автомат и съм възхитен, но на Е90.
Окачването им е ОК, На Е90 е фантастично, но вози по съвсем различен начин от Бенцовете. Е60 предполагам е сходно, като винаги е леко по-сложно от това на 3ките.
Лично мен Е60 ме отвращава със странният си външен вид и посредственият интериор.
След фейслифта, и ако е натоварена с екстри, е по-приятно, но първите са доста обикновени коли.
Все пак е Крис Бенгълско чадо. След фейса, като става с новият ключ и старт бутона, си личи как просто са се чудили как да го направят възможно най-евтино. Махнали са старата ключалка, направили са я конзола за новият ключ и са пляснали един бутон по средата в нищото, зад волана.
Но технологично, не мога да си изкривя душата, че е много хубава.
#19848
Публикувано 28 август 2014 - 23:15
То масово се предлагат без екстри. Ако се намери някоя с подгрев, за обдухване да не говорим, хед ъп дисплей почти никоя няма. За фейсова не знам дали ще смогна, макс до екс драйв да стигна, което е и за предпочитане. Старт стоп бутона си е яко.
Турбото е ясно, то май стана консуматив вече. И с тия дпф, чудеса.
На е90 с какъв двигател си, защото и тях ги гледах и вътре ми харесват много повече, но пък на бг пазара кожа, автомат трудна работа и повечето са 320д.
Изобщо февруари, март мисля да взимам бмв, ама ще е трудна работа, много уморени и изтормозен коли има ....
Турбото е ясно, то май стана консуматив вече. И с тия дпф, чудеса.
На е90 с какъв двигател си, защото и тях ги гледах и вътре ми харесват много повече, но пък на бг пазара кожа, автомат трудна работа и повечето са 320д.
Изобщо февруари, март мисля да взимам бмв, ама ще е трудна работа, много уморени и изтормозен коли има ....
#19849
Публикувано 29 август 2014 - 08:25
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19850
Публикувано 29 август 2014 - 20:20
имал съм допир до няколко е60ки. все 35д. преди фейса, много вървят. в този им вариант имаха и екстри доволно.
една купена от бг - никакви ядове поне 150к км., една докара от германия, много хубава кола, счупи джоба на собственика си...
една беше продадена на скоро за доста над 20к лева...
лично на мен отвън много ми харесва модела, но някакси вътре не е моята кола и все ми е тясно. за разлика от ф10 там този проблем е решен...
една купена от бг - никакви ядове поне 150к км., една докара от германия, много хубава кола, счупи джоба на собственика си...
една беше продадена на скоро за доста над 20к лева...
лично на мен отвън много ми харесва модела, но някакси вътре не е моята кола и все ми е тясно. за разлика от ф10 там този проблем е решен...
Този пост е редактиран от mr Big: 29 август 2014 - 20:21
#19851
Публикувано 29 август 2014 - 20:57
След градушката реших, че ще си прибера парите от каското, ще се опитам за 5-6 месеца да събера парички и да взема друга кола, като съответно тази си остава. Колебаех се между w211, a6 и e60. Мерцедесът ми харесва много вътре, удобен е като всеки друг, наистина ми харесва. двигателите 2,7 и 3,2. Разбира се, че бих избрал 3.2, но читавите на пазара са над 20+, но айде това да го пренебрегнем някак си. Просто отвън някак си не ми допада, не е толкова агресивна като другите две. Минусите ги знам, плюсовете също. Изборът от екстри, също не е толкова голям.
Аудито а6-то ме спечели, има доста екстри, външен вид, интериорът е уникален. 3тди с куатро, просто мечта, а за зимата наистина си ми трябва куатро. Говорих с колегата Kainy, даде ми насоки какво да се търси и гледа, говорих и с няколко майстора и хора, които имат такива коли. Хубава кола, но няма да издържа на поддръжката и това ме спря.
е60, наистина ми харесва отвън грабва ме, вътре-е ужасна, но мисля, че мога да го преживея. На мен няма как да ми е тясно, едър съм, но не съм висок. Но трудно ще се намери добра кола. Гледах едно момче в бмв форума, продава неговата за около 22к и със адските ретрофити.
мр. Биг наистина е много важно на каква кола ще случиш, затова не бързам и не искам да взема най-евтиното на пазара. Искам да е запазена, да си има екстри и да си я поддържам и да й се радвам, а не само по майстори да ходя. И предпочитам да взема кола от собственик в България, да е купена от тук и карана тук, с история, отколкото от германия или италия и да стане обект на данъчна измама.
Мерси за мненията
#19852
Публикувано 02 септември 2014 - 10:57
Снимката е от края на снощната вечеря, на празна маса, да не го дразним Марто, не за друго .
ха-ха...
Другите дразнещи снимки ги няма обаче. Мен може да дразните.. другите не, аааа-ма ха
Мерцедесът ми харесва много вътре, удобен е като всеки друг, наистина ми харесва. двигателите 2,7 и 3,2.Просто отвън някак си не ми допада, не е толкова агресивна като другите две. Минусите ги знам, плюсовете също.
е60, наистина ми харесва отвън грабва ме, вътре-е ужасна, но мисля, че мога да го преживея. ...
Имам един въпрос тук - ще пренебрегнеш интериора, който не ти допада, но не би пренебрегнал удобството заради визията отвън?
Малко или много ти си В колата.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#19853
Публикувано 02 септември 2014 - 11:06
Имам един въпрос тук - ще пренебрегнеш интериора, който не ти допада, но не би пренебрегнал удобството заради визията отвън?
Малко или много ти си В колата.
Джантите от страната на дискотеката , слизаш и си царя или царицата на мини обществото в и около дискотеката
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#19854
Публикувано 02 септември 2014 - 12:13
Ами, бмв-то ми допада повече. Аудито ме печели с многото си копчета, но пък поддръжката му била космическа ...
#19855
Публикувано 02 септември 2014 - 14:20
Oх... много ми се експериментира с една А5-ичка, ама не й е времето още.
Коли като коли, запазени ли са, нищо им няма...
#19856
Публикувано 02 септември 2014 - 14:25
Oх... много ми се експериментира с една А5-ичка, ама не й е времето още.
Коли като коли, запазени ли са, нищо им няма...
Само да не ти изгори усилвателя , че 10 бона няма ти се дават и отделно още 3 за монтаж в официалният сервиз
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#19857
Публикувано 02 септември 2014 - 14:28
Какъв усилвател?
#19858
Публикувано 02 септември 2014 - 14:28
Какъв усилвател?
Аудио братчед
Една какичка го яде така .. излъгали я , че й изгорели колите , а то усилвателя ..
от там в Ауди отива . 10 бона за усилвател , 3 за монтаж след това се връща в Авител .. кормят всичко и бутат каквото й е кеф
То там едни кодове , едни кан шини . едни разпознавания , едно разпознаване , едно убучение .. дори и да сложиш същият втора ръка не е гаранция , че ще тръгне , ако не го разпознае .. готини коли са като цялото Аудитата
Този пост е редактиран от Наско: 02 септември 2014 - 14:30
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#19859
Публикувано 02 септември 2014 - 14:29
Не возя Биадски пияни кифли в колата. Що да изгаря?
#19860
Публикувано 02 септември 2014 - 14:31
Не возя Биадски пияни кифли в колата. Що да изгаря?
Идея нямам , ама не е единичен случай , ако държиш да знаеш ще ги питам що горят
Колата беше бонбон , имаше си история всичко
Light Check Modula на по старите / Аудита като цяло / се самозапалва .. но пък всичко в колата си работи / мигачи , къси , дълги , стопове , светлини / освен плафона ама по миризмата ще разбереш , че е изгоряло нещо , че то и пушече си има .. кеф
Побългарява се всичко с релета и забравяш
Този пост е редактиран от Наско: 02 септември 2014 - 14:37
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни