Несериозно е така да говориш за марката, особено ако не си карал поне 1 нейн автомобил за повече от "едно кръгче". Градските им модели не блестят, не изпъкват и не са така тежкарски Бенца, но са доста стойностни коли от към здравина и функционалност. А спортните им коли ... просто са легендарни. Създали са не една и две икони в мотоспорта и са любими на доста вещи тунинг ентусиасти - Silvia, 200SX, 300ZX, Skyline, GT-R - велики машини, особено последната чудо на техниката. Но стига сме спамили на момчето темата.
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#17251
Posted 15 May 2013 - 13:36
Немеца го е измислил !
#17252
Posted 15 May 2013 - 18:35
Ще зачистя офтопик-а утре.
Държа да кажа, че съм притежавал за две години Нисан Примера, 2.0 с повечето екстри без автомат. По спомени му навъртях около 70 хил. км. Та не ти говоря наизуст или след едно кръгче с Нисан. Не искам да влизам в подробности пък последните 10 години за какви проблеми по Нисан съм чувал и не става дума за 2000лв за някой изпушил блок, а за ремонти над 6-12000лв.
Просто - не сравнявай техниката на Мерцедес с тази на Нисан. И няма какво да говорим за великите модели на едната или другата марка. Говорим за конкретен двигател и модел. От единия дизелов двигател до другия има голяма разлика. Дори да извадиш два блока за управление на ГНП с подобни или еднакви размери, от един и същ производител(примерно Bosh) - пак не можеш да си сигурен дали пълнежа е еднакъв с идентично качество.
Скоро като почнат да слагат двигатели на Рено/Нисан в Мерцедес - ще можеш да сравняваш, но към момента няма резон в изказването ти по-горе.
Поздрави!
#17253
Posted 15 May 2013 - 19:27
ЧЕСТИТО на СТАРОЗАГОРЦИ!!! БЕРОЕ - носител на Купата на България за 2013г.
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#17254
Posted 15 May 2013 - 19:37
Като цяло Алмерката служеше в нашето семейство около 7 години (2001ва производство преди 3 год отиде на части). И 130 хил.км. нямаше никви проблеми по двгигателя и турбото (беше взета на 50000 хиляди). Бяха и сменявани само амортесьорчета пружинки някое друго тампонче и така. Колата е стойностна! Успоредно с Алмера, имахме и микра (95г.) железна кола, само комутатора замина но се разминахме с малко пари там.
Иначе не го приемай като заяждане, ма къв е тоя ремонт за 6-12 бона ? И за какъв нисан говориш ? Ако е Примера много ми е интересно кво ще струва 12 бона като за тия пари ще си вземеш между 2 и 6 бройки в зависимост кой модел
Немеца го е измислил !
#17255
Posted 15 May 2013 - 19:39
Шах с пешката!
Да им е честита купата!
#17256
Posted 15 May 2013 - 20:05
Ама и това "чувал съм,че..." е несериозно. Такива ремонти на такава стойност има само при
Мерцедес, БМВ, Ауди и VW.....
Не че при японските марки няма скъпи модели с евентуално скъпи ремонти, ама при немските
нови возила, такива сумички са си честа практика. А и самите немски возила струват повече
от японските.
#17257
Posted 15 May 2013 - 20:06
Български футбол? Какво беше това?
#17258
Posted 16 May 2013 - 00:34
фабрика за пари
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#17259
Posted 16 May 2013 - 06:40
Шах с пешката!
Да им е честита купата!
Мат с пешката! Честито!
#17260
Posted 16 May 2013 - 06:49
При моята примера - искана цена за ремонт на скорости беше около 2500лв и то за смяна на едно зъбно колело и синхронизатор. Xtrail - след изтичане на гаранция умира тотал двигател - цена над 12000. Кашкай в гаранция, скорости - пак подобна искана цена. В случая няма да коментирам официалния им сервиз - не са добри отзивите.
Чувал съм, означава че мога да посоча и хората, на които се е случило, а не приказки от трета или пета ръка.
Sent from my Xperia Z using tapatalk
Чувал съм, означава че мога да посоча и хората, на които се е случило, а не приказки от трета или пета ръка.
Sent from my Xperia Z using tapatalk
#17261
Posted 16 May 2013 - 14:25
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#17262
Posted 16 May 2013 - 18:24
Мат с пешката! Честито!
Верно си е МАТ. Аз кво само се лигавя с шах.То играта е приключила и резултатът е известен.
Някой да каже едно наздраве?
Рошав, де си бе? Много се трудиш и не пишеш!
#17263
Posted 16 May 2013 - 19:08
Добър вечер..
Роско, да не си стъпил накриво, че си траеш?
Изобщо..много тихо стана тук напоследък..
Някой да всее смут не желае ли?
#17264
Posted 16 May 2013 - 19:23
Хич не си трай, Рошко! Давай по едно да ни разсмееш. Па се случва и да ни ужасиш, ама рискове на професията.
Комшийке,и ти трудиш здраво напоследък. Даже да кажеш лека нощ не минаваш.
#17265
Posted 16 May 2013 - 19:24
шоколад
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users