ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Started by a_atanasov, 11 Aug 2009 - 20:46:13
24115 replies to this topic
#136
Posted 03 September 2009 - 11:03
ами слез до колата де, свали един джам и като задържиш инфрареда срещу приемника в режим заключване, стъклото се вдига и люка се затваря..
толкова..
толкова..
#137
Posted 03 September 2009 - 15:35
На моята се вдигат и свалят прозорците, ама не винаги. Възможно ли да са слаби батериите на дистанционното?ами слез до колата де, свали един джам и като задържиш инфрареда срещу приемника в режим заключване, стъклото се вдига и люка се затваря..
толкова..
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#138
Posted 03 September 2009 - 18:59
Малко за инфрачервените ключове:
ключовете имат две баретии вътре в себе си. Тези батерии се използват за предавателя на дистанционното, който има два режима. В единият режим изпраща радио вълни (RF - Radio Friquency), които се използват за отключване и заключване, както и за отваряне на багажника, когато тази екстра е налична. При Мрадулов май беше комби - със сигурност няма отваряне на багажника от дистанционното. Тъй като радио вълните имат относително голям обхват, тези функции на дистанционното могат да се ползват от големи разстояния. Примерно от 10ти етаж на жилищна сграда, което е около 30 метра.
Освен радио вълните, ключът има и инфра червен диод на връхчето си. Инфрачервени приемници има на дръжките на вратите - едни черни прозорчета в района на ключалката (за справка виж снимката по-долу). За разлика от радио вълните, инфрачервеният сигнал има доста по-малък обхват. Освен това инфрачервеният сигнал изисква да имате и пряка видимост между връхчето на дистанционното и някоя от бравите на вратите. Затова също е необходимо чисто физически дистанционното да се насочи към вратата, когато се отварят прозорците.
Освен инфрачервен ключ, всички Мерцедеси с такъв имат и метален (механичен) ключ. Този ключ може да се използва в аварийни ситуации за отключване на вратите или багажника (където има механични брави). Това е резервен вариант, ако са ви изтощени батериите на дистанционното на инфрачервения ключ или ако например няма налягане за отключване на вратите, когато централното е вързано на вакуум помпата. Ако отключите вратата с механичен ключ, алармата не е дезактивирана. След като отворите врата, която е била отключена с механичен ключ, алармата ще се задейства, като през първите 30 секунди ще мигат само фаровете, а чак след това ще се задейства и звуковата сигнализаиця. В рамките на тези 30 секунди трябва да поставите инфрачервения ключ в ключалката за палене на мотора. Тогава алармата автоматично се дезактивира.
Третата функция на инфрачервения ключ е разбира се да палиш колата с него. За тази функция не е необходимо електричество. Това гарантира, че дори и без батерии ключът ви ще продължава да работи. За целта, на върха на инфрачервения ключ има малка бобина. В ключалката на стартера също има малка бобина. При поставянето на ключа в ключалката се притискат два палеца вътре в нея, които подават захранване на бобината в ключалката. Чрез индукция се прехвърля електричество в бобината в ключа, което се използва за генериране на код, който да активира ключалката. По същата причина - би трябвало ако си намокрите ключа (например скочите с него в басейна) да не можете да си отключите колата от дистанционното, но ако отключите с механичния ключ, би трябвало да можете да запалите колата. Така е, защото блокът за тази функция е капсулован в ключа, няма контактни повърхности и няма как да попадне вода в него. За съжаление, ще трябва да си купите нов ключ, тъй като ще останете без дистанционно
Разбира се, винаги може да са разредени и батериите на дистанционното и затова да не работи
ключовете имат две баретии вътре в себе си. Тези батерии се използват за предавателя на дистанционното, който има два режима. В единият режим изпраща радио вълни (RF - Radio Friquency), които се използват за отключване и заключване, както и за отваряне на багажника, когато тази екстра е налична. При Мрадулов май беше комби - със сигурност няма отваряне на багажника от дистанционното. Тъй като радио вълните имат относително голям обхват, тези функции на дистанционното могат да се ползват от големи разстояния. Примерно от 10ти етаж на жилищна сграда, което е около 30 метра.
Освен радио вълните, ключът има и инфра червен диод на връхчето си. Инфрачервени приемници има на дръжките на вратите - едни черни прозорчета в района на ключалката (за справка виж снимката по-долу). За разлика от радио вълните, инфрачервеният сигнал има доста по-малък обхват. Освен това инфрачервеният сигнал изисква да имате и пряка видимост между връхчето на дистанционното и някоя от бравите на вратите. Затова също е необходимо чисто физически дистанционното да се насочи към вратата, когато се отварят прозорците.
Освен инфрачервен ключ, всички Мерцедеси с такъв имат и метален (механичен) ключ. Този ключ може да се използва в аварийни ситуации за отключване на вратите или багажника (където има механични брави). Това е резервен вариант, ако са ви изтощени батериите на дистанционното на инфрачервения ключ или ако например няма налягане за отключване на вратите, когато централното е вързано на вакуум помпата. Ако отключите вратата с механичен ключ, алармата не е дезактивирана. След като отворите врата, която е била отключена с механичен ключ, алармата ще се задейства, като през първите 30 секунди ще мигат само фаровете, а чак след това ще се задейства и звуковата сигнализаиця. В рамките на тези 30 секунди трябва да поставите инфрачервения ключ в ключалката за палене на мотора. Тогава алармата автоматично се дезактивира.
Третата функция на инфрачервения ключ е разбира се да палиш колата с него. За тази функция не е необходимо електричество. Това гарантира, че дори и без батерии ключът ви ще продължава да работи. За целта, на върха на инфрачервения ключ има малка бобина. В ключалката на стартера също има малка бобина. При поставянето на ключа в ключалката се притискат два палеца вътре в нея, които подават захранване на бобината в ключалката. Чрез индукция се прехвърля електричество в бобината в ключа, което се използва за генериране на код, който да активира ключалката. По същата причина - би трябвало ако си намокрите ключа (например скочите с него в басейна) да не можете да си отключите колата от дистанционното, но ако отключите с механичния ключ, би трябвало да можете да запалите колата. Така е, защото блокът за тази функция е капсулован в ключа, няма контактни повърхности и няма как да попадне вода в него. За съжаление, ще трябва да си купите нов ключ, тъй като ще останете без дистанционно
Разбира се, винаги може да са разредени и батериите на дистанционното и затова да не работи
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#139
Posted 03 September 2009 - 19:07
Цък, цък - язък.
Ключа ми е от най-обикновените.
Явно не става номера с дигането на джамовете от ключа, но пък мога да си скачам във всякакви водоеми с него.
И не струва 400-500 лв.
Ключа ми е от най-обикновените.
Явно не става номера с дигането на джамовете от ключа, но пък мога да си скачам във всякакви водоеми с него.
И не струва 400-500 лв.
#140
Posted 03 September 2009 - 19:58
Разбира се, винаги може да са разредени и батериите на дистанционното и затова да не работи
Отключва и заключва колата от копчетата на ключа, просто по-често не сваля и не качва прозорците. Има един червен светодиод на корпуса на ключе дето мига нещо, ама като го няма описано в наръчника на лузера? Мисля, че съм за батерии, щото понякога си ги отварям и заварям от ключа и то примено от 1 метър, друг път от 5 см не иска да реагира...
Като ги сменя ще пиша, дали има подобрние.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#141
Posted 03 September 2009 - 21:04
Номера с мигачите и аварийните при W202 не върви.
Опитах.
Опитах.
#142
Posted 03 September 2009 - 21:12
Тая екстра.. с мигачите и аварийните.. я слагат началото на 96г...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#143
Posted 03 September 2009 - 21:17
При мен върви на В203. За който не е пробвал: ако си на аварийни светлини и подадеш мигач, то мигача подтиска аварийните и почва да мига като за мигач. Като се изключи мигача, пак си на аварийни - работи за В203 - тествано.Номера с мигачите и аварийните при W202 не върви.
Опитах.
Също върви тунел режима: ако натиснеш и задържиш копчето за вътрешне рециркулация на въздуха(когато е изключено да се включи), прозорците(и шибедаха) се затварят, след тунела, отново задържаш копчето(за да се изключи вътрешната рециркулация) и всичко се връща, както си е било.
Ако има интерес ще преведа статията с тайните от американския форум, където съм постнал номера с мигачите.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#144
Posted 04 September 2009 - 21:40
#145
Posted 04 September 2009 - 23:35
Ако някъдео го има същото ама с 200 км/ч и с 205 км/ч искам да видярезултата, защото мисля че ще е много по-различен, в смисъл че ще е по-незначителна тая разлика от 5 км/ч.Колко Са 5 Km/h!
Имам подозрение че клипчето е е мили/ч, демек иде дум за 8 км/ч повече, но дали с 200 или с 208, пак съм на същото мнение.
Не че подстрелавам към бързо каране, ама ако черната кола се движеше с 20 км/ч по-висока скорост, щеше да мине пред камиона, без да се удари , а ако беше Ламбо Мурсиелаго, щеше пък да мине под камиона без да се удари
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#146
Posted 04 September 2009 - 23:53
Е, а ако беше бугати вейрон, щеше да спре за 5 метра до камиона.
А ако беше танк с гумени вериги, щеше да спре да километър от камиона, дори и със 120 (без значение мили или км)
И друго ще ти кажа - ако тоя се беше наковал така в камиона с десен волан, да му е отнесена главата.
А ако се беше наковал със същата скорост, ама посредата на камиона, може би на пътника нямаше да му има почти нищо!
Те затова ъгловите удари са най-трудни за минаване при краш тестовете.
А ако беше танк с гумени вериги, щеше да спре да километър от камиона, дори и със 120 (без значение мили или км)
И друго ще ти кажа - ако тоя се беше наковал така в камиона с десен волан, да му е отнесена главата.
А ако се беше наковал със същата скорост, ама посредата на камиона, може би на пътника нямаше да му има почти нищо!
Те затова ъгловите удари са най-трудни за минаване при краш тестовете.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#147
Posted 05 September 2009 - 07:12
Аз пък мисля, че каквото има да ти се случи, ще ти се случи. Всичко си е написано, лошото е, че не знаем къде, зада го прочетем.
Ако ти е писано да се удавиш, няма да се обесиш.
НО, по-добре е да не дърпаме рогатия за опашката.
Привърженик съм на "пенсионерското каране", кефа е по-голям. Макар че, понякога млади безмозъчни донори ми вдигат кръвното и понастъпвам мечока.
Ако ти е писано да се удавиш, няма да се обесиш.
НО, по-добре е да не дърпаме рогатия за опашката.
Привърженик съм на "пенсионерското каране", кефа е по-голям. Макар че, понякога млади безмозъчни донори ми вдигат кръвното и понастъпвам мечока.
#148
Posted 05 September 2009 - 07:49
За концерта на Мадона аз мога да кажа, че го слушах от терасата, докато си пишех из форума. Е едва ли емоцията може да се сравни с тази на стадиона, но имах и едно свръх-естествено преживяване:
По едно време пуснаха едни зелени лазери, а аз съм се зачел нещо на хубавата музика и не виждам, че небето свети. На терасата имам един навес от някаква бяла плпастмаса. Та един от тия лазери като удари малко под навеса и целия навес като светна в зелено и викам край - идват извънземните да ме проберят... кога поглеждам цялото небе в зелени снопове от към стадиона - много красиво, но за съжаление много за кратко, не съумях да снимам изобщо...
я колега, ние сме съкварталци! Аз съм до червило, ти къде си?
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#149
Posted 05 September 2009 - 08:34
Не сме баш съкварталци, аз съм на басейна Спартак. Ти си доста по-близо до стадиона.я колега, ние сме съкварталци! Аз съм до червило, ти къде си?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#150
Posted 05 September 2009 - 08:39
Ехеееееееееее чак до там ли се е чувало!!!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users