Колата се тресе след пускането на климатикаW202 C250TD 2000г.
Започната от Faca, 06 авг 2009 - 18:27:50
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 август 2009 - 18:27
Здравейте колеги,
докато бях на почивка в Хърватска ми се случи следното. Спирам след като карах около 100км по магистралата на климатик. Докато колата работеше на място се чу метален звън. След като спрях да проверя какво е и нищо не открих , запалих колата пуснах климатика но колата започна да се тресе. Отворих пак капака и ми се струва , че мотора "подскача" малко.
Няма значение дали давам газ или колата си стой така , на запален двигател тресе (само при пуснат климатик). Един познат каза , че е възможно някоя ролка да е заминала около климатика ... сега гледах, няма нищо подозрително, няма да мърдат няма нищо.
Мен ме съмнява , че е пружината която е отзад зад перките до амортесиора на двигателя, може ли тя да се е откъснала ? Стой си на място, но немога да разбера дали е здрава или не. Амортесьорчето го сменях миналото лято това време с оригинално от мерцедес, заедно с шайби и всички работи на които е закрепено.
Възможно ли е да е тампон на двигателя ? Как може да се провери ?
докато бях на почивка в Хърватска ми се случи следното. Спирам след като карах около 100км по магистралата на климатик. Докато колата работеше на място се чу метален звън. След като спрях да проверя какво е и нищо не открих , запалих колата пуснах климатика но колата започна да се тресе. Отворих пак капака и ми се струва , че мотора "подскача" малко.
Няма значение дали давам газ или колата си стой така , на запален двигател тресе (само при пуснат климатик). Един познат каза , че е възможно някоя ролка да е заминала около климатика ... сега гледах, няма нищо подозрително, няма да мърдат няма нищо.
Мен ме съмнява , че е пружината която е отзад зад перките до амортесиора на двигателя, може ли тя да се е откъснала ? Стой си на място, но немога да разбера дали е здрава или не. Амортесьорчето го сменях миналото лято това време с оригинално от мерцедес, заедно с шайби и всички работи на които е закрепено.
Възможно ли е да е тампон на двигателя ? Как може да се провери ?
#2
Публикувано 10 август 2009 - 14:06
Кофти работа, колега. Искам да насоча вниманието ти към самите перки на климатика - махни черната решетка пред тях и ги завърти на ръка виж как се движат и дали не са разбалансирани, може някое камъче да е отчупило парченце. Друго от което се получават вибрации е самият компресор, който се зацепва от ел.магнитен съединител. Той стои изолиран докато не включиш климата, затова недей да търсиш проблема по трасето на пистовия ремък-той се върти непрекъснато и ако е оттам ще си тресе и без клима и с клима. Може да се е разбила обтяжната ролка и при натоварване от климатика да ромоли малко по шумно, но чак да тресе мотора не ми се вярва. Оная пружина дето споменаваш е много яка и нищо не може да и стане, но ти натисни ремъка и виж дали прави "корем", ако се сетя нещо друго пак ще пиша. Виж ги за сега тея неща и пиши да знаеме какво и е било.
п.п. Фреон и масло нали има анлагето, че на един пич с Е46 му беше останала на сухо системата и беше задрал компресора и после-нов, ама едва ли е това при тебе. Виж перките пак
п.п.п. тея рабра на Дунава ли ги хапваш?
п.п. Фреон и масло нали има анлагето, че на един пич с Е46 му беше останала на сухо системата и беше задрал компресора и после-нов, ама едва ли е това при тебе. Виж перките пак
п.п.п. тея рабра на Дунава ли ги хапваш?
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#3
Публикувано 29 август 2009 - 17:01
колега какво стана с този проблем че и аз имам същия с една служебна цедка, на място тресе и даже по някой път гасне
#4
Публикувано 29 август 2009 - 21:15
Ти колега, май си за компресор, дано да греша, че не е евтино...колега какво стана с този проблем че и аз имам същия с една служебна цедка, на място тресе и даже по някой път гасне
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 30 август 2009 - 07:50
При моя както пусна климата двигателя заспива,работи по-тихо и равномерно. Спра ли климата започва едно тресене,прекъсване не е истина...пусна ли пак всичко се успива. И не го прави всеки път.Преди използване на студеното двигателя си работи нормално,после почват проблемите като реша, че ми е топло...
#6
Публикувано 03 септември 2009 - 16:24
Моята е C250TD и отскоро почна да има същият проблем като е загрял двигателя и е спян климатика тресе, щом пусна климатика заспива...Дайте съвет колеги
#7
Публикувано 06 септември 2009 - 16:32
В сряда стигнахме до извода, че е от ролката на пистовия ремък. Някой, който я е сменил и има такъв проблем? Аз сменям ремъка на 20к, а ролката на всеки 2-ри ремък 50 кинта е. Естествено цялата група около амортисьорчето също се сменява, ако е оригиналната
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#8
Публикувано 07 септември 2009 - 10:45
Ако е разбита ролка или нещо от обяжките ефекта е наобратно - кат пуснеш климата тогава почва да се клати по проста причина че климатика е коло 5-6 конски сили отиват само за него и ремъка се обтяхга повече -съответно кат има нещо не в ред се тресе повече...
Дали е по обтягането на ремъка се проверява лесно - маха ремък и се вижда състоянитео на ролко и обтяжки.
Проверете друго - тук не помня на 100 % но не е лошо да се провери - на празен ход тресе - кат се пусне климата ако има повдигане на оборотите - с около 100 - 200 - 300 и затова се оправя . те това вижте
Дали е по обтягането на ремъка се проверява лесно - маха ремък и се вижда състоянитео на ролко и обтяжки.
Проверете друго - тук не помня на 100 % но не е лошо да се провери - на празен ход тресе - кат се пусне климата ако има повдигане на оборотите - с около 100 - 200 - 300 и затова се оправя . те това вижте
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#9
Публикувано 05 октомври 2009 - 16:15
Днес разгледах за какво става на въпрос и май открих проблема (и вече търся решение...) оказва се че предна лява перка на климатика (като застанеш пред колата) е със счупена лопатка (или там как се казва) от което би трябвало да идва дисбаланса и започва да тресе. Металния звън който чух явто не бил от парчето което се е отчупило и се е одарило в горната греда. Парчето си беше там ... направо цялото се е откъснало... като го гледам май е било лепено със силикон и някакво лепило Веднага се разтърсих в ebay и звъннах на марио и още един от форума да питам кой какво предлага ... та в събота като съм във Враца да ми го сменят (Направо и 2та вентилатора ще сменя да нямам проблеми ... според мен е по-добре пък и като гледах в ebay цените трябва да са около 200-300лв).
#10
Публикувано 05 октомври 2009 - 20:44
Добре е че сте се насочили вече от къде идва проблема,но незабравяйте и нещо друго което прочетох по горе , обслужването на Климатика е мнго важно,специално за маслото което върви заедно със самия фреон !
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни