Дали е вярно това за 722.6 - Reset Transmission ?
Започната от Tonic, 20 юли 2009 - 16:05:02
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 юли 2009 - 16:05
Колеги, дали е вярно това според вас - Reset Transmission ?
http://www.benzguide...mission_on_W202
http://www.benzworld...ssion-w202.html
Днес доста за АСК 722.6 и най вече дали да се сменя маслото. Може би лекото ритането което имам след 4-5 сек. след като сложа на Директна няма да се оправи и след смяната на маслото. Ама да не вземе да се влоши.
Затова се зачетох тука за ресест на кутията и дали е вярно, и дали има ефект от подобно нещо ?
Ако някой има идея нека да каже? А също така и да ме посъветва както мога да проверя за това въпросно ритане при потегляне. Преди да съм семнил маслото.
От какво друго може да го прави. Иначе след това скоростите си се редат нормално и няма ритане.
Благодаря!
http://www.benzguide...mission_on_W202
http://www.benzworld...ssion-w202.html
Днес доста за АСК 722.6 и най вече дали да се сменя маслото. Може би лекото ритането което имам след 4-5 сек. след като сложа на Директна няма да се оправи и след смяната на маслото. Ама да не вземе да се влоши.
Затова се зачетох тука за ресест на кутията и дали е вярно, и дали има ефект от подобно нещо ?
Ако някой има идея нека да каже? А също така и да ме посъветва както мога да проверя за това въпросно ритане при потегляне. Преди да съм семнил маслото.
От какво друго може да го прави. Иначе след това скоростите си се редат нормално и няма ритане.
Благодаря!
#2
Публикувано 20 юли 2009 - 16:14
Колата е МБ C-Class (w202) мод. края на 99-та - АСК 722.6 + Типтроник.
Забравих да кажа, че при слагане на Директна (D) и настъпване на педала на газта веднага на секундата колата няма ряз (замисля се), но след 4-5 сек. след като се усети леко ритане колата тръгва с повече сила
Някой забелязал ли е дали се усеща леко поклащане в купетпо като сложи на Д ? Може и това да е нормалнпо ?
10X
Забравих да кажа, че при слагане на Директна (D) и настъпване на педала на газта веднага на секундата колата няма ряз (замисля се), но след 4-5 сек. след като се усети леко ритане колата тръгва с повече сила
Някой забелязал ли е дали се усеща леко поклащане в купетпо като сложи на Д ? Може и това да е нормалнпо ?
10X
#3
Публикувано 20 юли 2009 - 17:04
колега стига си тормози кутията
ресета ще ти върне фабричните стойности който след 30 мин
каране ще бъдат променени спрямо твоя стил на каране
така че нищо не печелиш
нормално е да чувстваш леко ритане след 1-2 сек след
включване на директна
единственното в твоя случай може да смениш
масло и филтър ако не си ги сменял последните
30-40000 км ако са 60000 задължително
ресета ще ти върне фабричните стойности който след 30 мин
каране ще бъдат променени спрямо твоя стил на каране
така че нищо не печелиш
нормално е да чувстваш леко ритане след 1-2 сек след
включване на директна
единственното в твоя случай може да смениш
масло и филтър ако не си ги сменял последните
30-40000 км ако са 60000 задължително
#4
Публикувано 21 юли 2009 - 08:33
Както казва колегата,смени си маслото,а ритането може да е от нещо разбито по задницата.Моята кутия е същата,на 40 000км. сменям маслото,а на всеки 10 000 минавам да ми го измерят,макар че нямам течове,нали сме без мерителни щеки.За настройките,също е прав,кутията сменя предавките в зависимост от начина на шофиране.Моята по някога я кара сестра ми,и след това като се кача ги сменя досто по плавно от друг път,но това е докато ги изреди веднъж,и си проманя режима.Като слушам колегата Tonic ,май това му е първият мерцедес автомат,моят съвет е за да не се шашка излишно да посети някой сервиз,да му направят една профилактика,ще му отпаднат много въпросителни относно трансмисията,и ще си кара колата с кеф,както и трябва да бъде.Аз съм клиент на "Джемини 4" на изхода на София,след разклона за Банкя.Доколкото съм чул има добър сервиз и на бул."Черни връх" но не съм ходил там.
#5
Публикувано 21 юли 2009 - 10:21
Днес се чух със сервиза на Петко. Той вика, ако няма проблем с кутията маслото НЕ СЕ сменя na 722.6. Точно какво говореше и Ники с предишната тема. Така, че проблема може и другаде да е.
Утре ще видиме.
Поздрави и бира
Утре ще видиме.
Поздрави и бира
#7
Публикувано 21 юли 2009 - 21:53
Сменя се масълцето,и се източва през единия щуцер на охладителя.Виждал съм такава кутия,на безброй километри,с раздвоен на две филтър,защото никой не се е сетил да го смени,та въпросната кутия беше пълна с "лайна".Ремонта и никак не е евтин.Щом вътре в нея има филтър,и е с масло което с течение на времето губи вискозитета,и доста други от свойствата си,логично е да се сменя.
#8
Публикувано 21 юли 2009 - 23:16
Днес се чух със сервиза на Петко. Той вика, ако няма проблем с кутията маслото НЕ СЕ сменя na 722.6. Точно какво говореше и Ники с предишната тема. Така, че проблема може и другаде да е.
Утре ще видиме.
Поздрави и бира
Тоя петко изглежда не е чувал за профилактична смяна на всеки 60000км, логиката му е тъпа ако смята че първо трябва да се повреди кутията и тогава да и се смени маслото ? На 722.6 се сменя на 60000км. казвам го защото моята кола кутията е същата и в Балкан Стар съм я обслужвал, там със сигурност знаят повече.
#9
Публикувано 22 юли 2009 - 18:24
Тоя петко изглежда не е чувал за профилактична смяна на всеки 60000км, логиката му е тъпа ако смята че първо трябва да се повреди кутията и тогава да и се смени маслото ? На 722.6 се сменя на 60000км. казвам го защото моята кола кутията е същата и в Балкан Стар съм я обслужвал, там със сигурност знаят повече.
+1. Отначало, като са пуснали кутията, са си правели сметка маслото да е лайфтайм. Обаче после са си ревизирали документацията и сега пише, че маслото се сменя на 60000 км. Проблема е, че примерно моята турбина няма пробка и маслото от нея няма как да се източи.
I love the sound of V8 in the morning...
#10
Публикувано 22 юли 2009 - 18:43
Да,Петко може и да не го сменя,а след ремонт да ти сипе сьщото масло Що не го питаш тогава за чий го продават това масло в магазините???Или пьк филтьра що го има по 20 кинта???Нали там не се бара?А да е чел какво пуснаха от Мерцедес за тия кутии в годините 98-99?
Ма си е весело тук Петко слушай па после питай да ти кажа на едно друго място кьде и какво се троши и как се поправя
Имаш и лично,прочети го преди да си строшиш кутията.
Ма си е весело тук Петко слушай па после питай да ти кажа на едно друго място кьде и какво се троши и как се поправя
Имаш и лично,прочети го преди да си строшиш кутията.
.
#11
Публикувано 22 юли 2009 - 20:43
Еми аз се обърнах към него защото в форума прочетох само суперлативи за тоя човек!
Бях в голяма дилема, след като в Балкан-Стар ми обясниха, че въпроса е спорен. Питах ги след смяната възможно ли е да има някакъв проблем.
Обясниха ми, че няма гаранция и лично тяхно наблюдение след смяна маслото средно от 30 кутии .. 1-2 се връщат с проблем. По вероятно е, да е Ок след това, ама може и по-зле да стане.
Затова, изчетох темите в форума и останах с впечатление, че Петко е добър майстор. Викам си каквото каже .. това ще да е ..
Днес ми направи впечатление, че колата когато е студена това леко ритане от P на D го няма и след това като загрее го има след 5 сек.
Това ще рече, че отпада да е тампон или нещо такова?
Бях в голяма дилема, след като в Балкан-Стар ми обясниха, че въпроса е спорен. Питах ги след смяната възможно ли е да има някакъв проблем.
Обясниха ми, че няма гаранция и лично тяхно наблюдение след смяна маслото средно от 30 кутии .. 1-2 се връщат с проблем. По вероятно е, да е Ок след това, ама може и по-зле да стане.
Затова, изчетох темите в форума и останах с впечатление, че Петко е добър майстор. Викам си каквото каже .. това ще да е ..
Днес ми направи впечатление, че колата когато е студена това леко ритане от P на D го няма и след това като загрее го има след 5 сек.
Това ще рече, че отпада да е тампон или нещо такова?
#12
Публикувано 22 юли 2009 - 21:56
Отпада,виж си личните преди да пуснеш тема КОЛАТА ПРЕРИТВА НА НИСКА СКОРОСТ.
бягам,да не скочи някой
бягам,да не скочи някой
.
#13
Публикувано 23 юли 2009 - 08:49
Добре колеги,
И на мен Петко ми каза да не сменям маслото в скоростите, но след тая тема почвам да подозирам, че е редно да сменя маслото.
Трансмисията ми е 722699 05 230347 - автоматична.
Кажете къде да отида да ми сменят маслото кадърно, щото в БС София знам че не го точат цялото, а само литър. Това го твърдя, защото за смяна на масло на двигател ми искаха между 400 и 700 лева, а за смяна на масло в скоростите ми искаха 150 лв.
Предполагам ще ме посъветвате да отида в Джемини, но все пак ще изчакам за вашите мнения.
Колата ми вече е на 130000 км и все още нямам проблем със скоростите.
И на мен Петко ми каза да не сменям маслото в скоростите, но след тая тема почвам да подозирам, че е редно да сменя маслото.
Трансмисията ми е 722699 05 230347 - автоматична.
Кажете къде да отида да ми сменят маслото кадърно, щото в БС София знам че не го точат цялото, а само литър. Това го твърдя, защото за смяна на масло на двигател ми искаха между 400 и 700 лева, а за смяна на масло в скоростите ми искаха 150 лв.
Предполагам ще ме посъветвате да отида в Джемини, но все пак ще изчакам за вашите мнения.
Колата ми вече е на 130000 км и все още нямам проблем със скоростите.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#14
Публикувано 23 юли 2009 - 10:16
Добре колеги,
И на мен Петко ми каза да не сменям маслото в скоростите, но след тая тема почвам да подозирам, че е редно да сменя маслото.
Трансмисията ми е 722699 05 230347 - автоматична.
Кажете къде да отида да ми сменят маслото кадърно, щото в БС София знам че не го точат цялото, а само литър. Това го твърдя, защото за смяна на масло на двигател ми искаха между 400 и 700 лева, а за смяна на масло в скоростите ми искаха 150 лв.
Предполагам ще ме посъветвате да отида в Джемини, но все пак ще изчакам за вашите мнения.
Колата ми вече е на 130000 км и все още нямам проблем със скоростите.
Станало е някакво недоразумение защото няма такава практика да сменят само един литър. На мен в БС ми смениха цялото масло + уплътнителния пръстен на пробката на картера, гарнитурата на картера, филтъра на картера и уплътнение на буксата - всичко това се прави при правилна смяна на маслото. Гледах цялата процедура и съм сигурен че ми смениха цялото масло. Всичко излиза грубо към 600лв и досат кадърно направиха смяната - като по учебник – (Като по WIS)
#15
Публикувано 23 юли 2009 - 11:00
Еми аз се обърнах към него защото в форума прочетох само суперлативи за тоя човек!
Може би не си прочел всички теми с участието на петковия сервиз, но имаше и отрицателни отзиви, и то предимно от собственици на автомобили произведени 90те години и преди това.
Нямам време да потърся доказателства на моите думи, а може и да е било в тема от секцията само членове на клуба, но НЕ трябва да се доверяваш на 100% на специалисти, пък било то и Петко!
Асене, не си прав, приятелю, хвърляш семенца във форума, на ЛС минаваш, и айде бегом... Сподели информацията, пък било то и безплатно, нали за това сме тук!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни