Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на гумички за клапаните?


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 safeman

safeman

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 15 юли 2009 - 23:09

Привет!
Предстои ми смяна на гумичките на клапаните. Колата е W124 Е200 16V - 136 к.с. Интересува ме някой правил ли е подобна операция, трябва ли да знам нещо специфично и за какво да внимавам. Смяната ще я прави автомонтьор , но все пак аз искам да знам на какво да наблегна ако има някакви странности при този ремонт.
И още - трябва ли да се смъква главата или не и ако да , после налага ли се да се правят някакви обучавания?
Благодаря предварително на всеки отзовал се със съвет или препоръка!
  • 0

#2 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2009 - 11:43

Може и да не се сваля главата,но майстора трябва да е час.Трябва да свали валовете и веригата и да върти коляновия вал така че да сменява по осем гумички(първо на 1-ви и 4-ти цилиндър и после на 2-ри и 3-ти).Ефекта е почти нулев ако са износени водачите на клапаните.Колата ще продължи да пуши и да харчи масло.
Аз лично съм правил това начинание(не на Мерцедес).По отношение на това дали трябва да се прави някъкво обучение на компа-ами ,ако не се откача акомулатора няма да има нужда.

п.п. За последното не съм много сигурен,но нека да каже и друг по знаещ.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#3 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 21 юли 2009 - 11:59

Не вярвам някои маистор дет е в час с матеряла да не разкачи акумулатора - тва си е 100% условие за безопасна работа ( изкючая малки ремонти в които не се прави но в тоя случаи не е тъи).
Главата не се сваля --тва не е проблем.

Към колегата safeman - не знам какво ти е ситуацията ама гумичките на клапаните е последното място от дет мотора яде масло ако яде де .На колите с хидравлични притискачи на клапаните там така е направено че маслото е минимално - тва не са дартите двигатели дет са с кобилиции горе е кат казан с масло и ако гумичките са кофти да тече в цилиндъра.....
Ако всичко друго на колата е в ред то в наи лошия случаи му давам 200 аиде 300 грама на 10 000 км .
Ако е повече търси причината другаде.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни